Filmreeks Poll, wacht je of niet?

Als een filmreeks nog niet compleet is en je wilt ze allemaal op dvd, wacht je dan op de hele collectie?

Ja, vind ik mooier voor m'n collectie
13
59%
Nee, ik koop een deel zodra hij uitkomt
9
41%

Totaal aantal stemmen: 22

Rubbert
Filmster
Filmster

Filmreeks Poll, wacht je of niet?

Bericht door Rubbert » 15 aug 2005 13:31

Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat! :)

Nou ik meestal wel, zoals de Sin city en Mission: Impossible trilogy's.. Hoewel ze dan allang iets anders hebben uitgevonden dan de DVD..

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 15 aug 2005 13:33

Ik kan niet antwoorden in de poll, want bij mij verschilt het per filmreeks. Ik wacht bijvoorbeeld wel op een box met de episodes 1, 2 en 3 van Starwars. Maar van de bourne trilogy koop ik de delen gewoon los. Het hangt echt helemaal van de reeks af en hoe lang het gaat duren tot de hele serie compleet is.
Rubbert schreef:Hoewel ze dan allang iets anders hebben uitgevonden dan de DVD..
Vast wel, maar als je de DVD's wil hebben; die spelers blijven altijd wel bestaan. Ik bedoel: Ze verkopen nu ook nog altijd platenspelers (gelukkig!!!)

Jedimaster
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Jedimaster » 15 aug 2005 13:43

Ik ben duidelijk iemand die wacht, maar dan ook met alles. Spiderman weiger ik bijvoorbeeld te kopen, want er komen nog meer delen van en dat heb ik bijna met alle films.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 15 aug 2005 14:07

Nee ik wacht niet tot een serie compleet is, als ik DVD zie die in een behoorlijk doosje zit, en ik zou moeten wachten op een heel dure collectie dan koop ik gewoon een los deel en zie later wel weer. Mijn collectie is dan ook niet geweldig, soms heb ik een Video plus een of twee DVD's, maar dat kan mij helemaal niet schelen. Een hobby is erg leuk, maar het moet allemaal wel kunnen natuurlijk.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 15 aug 2005 16:16

Ik wacht af en toe op de collectie, maar meestal koop ik toch gewoon het losse schijfje. Als er later een mooiere versie is, kan ik nog altijd vervangen.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 16 aug 2005 10:01

Ja, ik wacht. Boxsets zijn vaak voordeliger, en het ziet er een stuk mooier uit. Maar soms kan ik het ook niet laten de dvd al te kopen.

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 16 aug 2005 11:14

Ik wacht niet. Dit leidt er soms toe dat ik een boxset koop waar ik al een aantal delen van heb. Die geef ik dan weg aan familie of vrienden...

dh
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door dh » 16 aug 2005 12:31

ik wacht ook niet,
Ik ga dan ook niet echt naar de winkel om een bepaalde dvd te bemachtigen, nee ik ga naar de winkel snuffel eens rond en zie wel waar ik mee thuis kom.
Soms zijn dat losse dvd's en soms boxjes.

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 16 aug 2005 13:08

Het ligt eraan wat ik van de box verwacht, vooral qua extra's. Zo ben ik nog steeds aan het wachten op een mooi Kill Bill box, met fatsoenlijke extra's. Maar bij Star Wars I,II&III ga ik niet wachten op een box, omdat ik me niet kan bedenken dat die voordeliger is dan wat ik nu voor I&II heb betaald, en er zullen nauwelijks méér of andere extra's bij zitten (I&II hebben allebei al een sithload aan bonusmateriaal).

En als Sin City in een mooie editie op DVD uitkomt ga ik niet wachten op de andere 2 delen. Ik denk dat de "doorlopend verhaal factor" ook meespeelt. Als je de films los van elkaar kunt zien is een Box niet echt nodig. Zeker als je bedenkt dat er misschien toch nog een deel gemaakt kan worden nadat de "definitieve" boxset is uitgekomen... (zie bijvoorbeeld Indiana Jones)

Hmm... Als ik er eigenlijk over nadenk koop ik van "lopende series" gewoon de losse edities, en vormt Kill Bill hierop een uitzondering. Van oude reeksen (Godather trilogy, Indiana Jones trilogy, Back to the Friture trilogy) koop/krijg ik liever de boxset.

Rubbert
Filmster
Filmster

Bericht door Rubbert » 17 aug 2005 09:06

Dus jullie doen t allebei een beetje.. Ik heb deze poll eigenlijk gemaakt, omdat ik zelf een beetje twijfel enzo.. Maarja, kben een klein beetje van gedachte veranderd: waarschijnlijk word t gewoon Sin City kopen, niet wachten op de andere 2 delen, en op de 'Bourne trilogy' en de Mission Impossible trilogy wacht ik dan maar, vooral die van M:I zal niet meer lang duren... En inderdaad, de oude goeie trilogies koop ik wel..

Welke collecties ik moet hebben:

- The Godfather
- Star Wars
- Desperado (hoewel ze me vertelden dat dat maar een tijdelijke actie was :(, want ik was er al lang naar opzoek)

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 17 aug 2005 09:10

Het is voor mij ook allebei een beetje.
Starwars box heb ik en wacht ook op de box van de nieuwe films
Lotr box heb ik ook.
Maar films zoals MI daar ga ik niet op wachten tot er een box en koop ik gewoon.
Ook bijvoorbeeld bij harry potter ga ik niet op een box wachten. Omdat me dat gewoon te lang duurt.

Webjoker
Filmster
Filmster

Bericht door Webjoker » 17 aug 2005 09:26

Als er een box van is dan koop ik die maar vaak ook gewoon losse dvd's. Sin City ga ik 100 procent zeker kopen zodra die uitkomt. Komt er later nog een mooie box van dan koop ik die (ook). Ik heb de boxen van LOTR en the Godfather.

Maar El Mariachi, Desperado en Once Upon a Time in mexico heb ik dan weer alledrie los op dvd. Ik moet zeggen dat ik dit vaak ook wel mooi vind. Past mooier in mijn dvd standaard.

Met the Bourne Identity en Supremacy en Mission Impossible wacht ik dan weer wel. Ik weet niet exact waar het aan ligt. Als ik een film heel mooi of tof vind koop ik hem (zoals Sin City) voor de box (en koop ik later de box wel) bij (voor mij persoonlijk) middelmatige films die ik toch wil hebben wacht ik op de box.

Jedimaster
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Jedimaster » 17 aug 2005 09:40

sickboy1984 schreef:Het is voor mij ook allebei een beetje.
Lotr box heb ik ook.
Maar films zoals MI daar ga ik niet op wachten tot er een box en koop ik gewoon.
Ook bijvoorbeeld bij harry potter ga ik niet op een box wachten. Omdat me dat gewoon te lang duurt.
Zelf heb ik de boxen van Alien, Godfather, LOTR en Star Wars.
De HP-box is juist wel iets waar ik op ga wachten, want die films hoef ik niet meteen te zien/hebben.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 17 aug 2005 09:46

Jedimaster schreef:
sickboy1984 schreef:Het is voor mij ook allebei een beetje.
Lotr box heb ik ook.
Zelf heb ik de boxen van Alien, Godfather, LOTR en Star Wars.
De HP-box is juist wel iets waar ik op ga wachten, want die films hoef ik niet meteen te zien/hebben.
Ohja de alien box heb ik ook.
Verder nog de box van tremmors box.

Aziez
Filmster
Filmster

Bericht door Aziez » 17 aug 2005 10:01

Ja, maar meestal alleen omdat er dan meestal meer estra's op zitten

Plaats reactie