Vraagje mbt Star Wars
- HornBlower
- Oscar nominatie
Er komt vast wel een box met de prequels, anders zou het heel dom zijn van de distrubutiemaatschappij. Veel mensen kopen natuurlijk eerst alle losse films, om ze vervolgens ook nog eens te kopen in de box (want dat staat zo mooi naast die andere box...). Misschien al zelfs voor deze kerst, maar sint belooft niks 

- DonCorleone
- Hoofdrol
- HornBlower
- Oscar nominatie
- Il Padrino
- Regisseur
- Contacteer:
Onlangs nog in een DVD winkel geweest? Ze liggen namelijk overal.HornBlower schreef:Is hier al wat meer over bekend?
Bijvoorbeeld bij de FRS:
A New Hope
The Empire Strikes Back
Return of the Jedi
- HornBlower
- Oscar nominatie
- Il Padrino
- Regisseur
- Contacteer:
-
- Bijrol
- BennyBlanco
- Filmster
Ik heb starwars IV, V, VI dubbel!!! nou ja bubbel ik heb twee uitgaves gekocht!!
Remasterd met THX en extra in gepropte computer geanimeerde wezens en nog veel meer onzin!!
En de orginele bioscoop versies uit de jaren zeventig en tachtig zonder die extra bullshit, natuurlijk een must have voor elke echte Starwars fan!!!
Remasterd met THX en extra in gepropte computer geanimeerde wezens en nog veel meer onzin!!
En de orginele bioscoop versies uit de jaren zeventig en tachtig zonder die extra bullshit, natuurlijk een must have voor elke echte Starwars fan!!!
Helaas zijn deze DVD's zwaar verkracht. Het zijn gewoon Laserdisc transfers. DVD onwaardig.BennyBlanco schreef:En de orginele bioscoop versies uit de jaren zeventig en tachtig zonder die extra bullshit, natuurlijk een must have voor elke echte Starwars fan!!!
Nee, de echte Star Wars fan heeft de Star Wars: Trilogy LaserDisc Definitive Collection in huis.

- BennyBlanco
- Filmster
VHS! bah ga je mond spoelen met zeep.
VHS is niet eens Star Wars waardig.
Hoe dan ook. De laatste Star Wars DVD uitgave (van 2006) is eigenlijk een rip-off. De meeste hebben de 2004 DVDboxset al gekocht.
Zoals gezegd zijn de orginele bioscoop versies gewoon LaserDisc kopies op DVD. De ironie is dat de echte Star Wars ook DVD bootlegs hebt die afstammen van LaserDisc. Waarom Lucasfilm daarvoor de moeite heeft genomen
Nu staat het HD gebeuren voor de deur. Star Wars op Blu-ray klinkt wel aantrekkelijk. Hoe lang zal dat duren. Het duurde slechts 8 jaar voordat Star Wars eindelijk op DVD uitkwam.
VHS is niet eens Star Wars waardig.

Hoe dan ook. De laatste Star Wars DVD uitgave (van 2006) is eigenlijk een rip-off. De meeste hebben de 2004 DVDboxset al gekocht.
Zoals gezegd zijn de orginele bioscoop versies gewoon LaserDisc kopies op DVD. De ironie is dat de echte Star Wars ook DVD bootlegs hebt die afstammen van LaserDisc. Waarom Lucasfilm daarvoor de moeite heeft genomen

Nu staat het HD gebeuren voor de deur. Star Wars op Blu-ray klinkt wel aantrekkelijk. Hoe lang zal dat duren. Het duurde slechts 8 jaar voordat Star Wars eindelijk op DVD uitkwam.
- BennyBlanco
- Filmster
@bobocad
Dus toen er nog geen dvd was heb jij starwars niet op vhs gehad!!!???
Ik weet zeker dat je in die tijd ook geen LaSerdisc had!!!
Kom niet met je feitjes die nergens op slaan.
Ik denk dat je het niet kan hebben dat de echte Starwars fan het er voorover heeft om de orginele versie te kopen en jij niet!!!
dus praat alsjeblieft niet zo slap!!!!
Ik heb de orginele Starwars op DVD en hoe ze het gedaan hebben maakt me niet uit...
En ik ben er blij mee!!!
Dus toen er nog geen dvd was heb jij starwars niet op vhs gehad!!!???
Ik weet zeker dat je in die tijd ook geen LaSerdisc had!!!
Kom niet met je feitjes die nergens op slaan.
Ik denk dat je het niet kan hebben dat de echte Starwars fan het er voorover heeft om de orginele versie te kopen en jij niet!!!
dus praat alsjeblieft niet zo slap!!!!

Ik heb de orginele Starwars op DVD en hoe ze het gedaan hebben maakt me niet uit...
En ik ben er blij mee!!!

Laatst gewijzigd door BennyBlanco op 12 mar 2007 21:39, 2 keer totaal gewijzigd.