Hoe Special is 'CONTACT SE'?

Plaats reactie
Muzzie
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Hoe Special is 'CONTACT SE'?

Bericht door Muzzie » 10 sep 2005 12:45

Van de week kocht ik bij FRS oa 'Contact SE' voor 3 voor 15 eurie. Er staan echter weinig extra's op, alleen wat foto's met informatieve teksten eigenlijk. Toen ik daarna de recensie keek op dvd.nl hebben ze het daar wel over documentaires over Special effects en dergelijke. Het hoesje lijkt me ook hetzelfde.
Ik weet wel dat goedkope dvd's vaak uitgeklede versies zijn en voel me ook niet bekocht of zo, maar wat is hier aan de hand? Hebben ze uit luiheid het hoesje niet veranderd of ben ik zo dom dat ik de extra's niet kan vinden? :oops:

mickvh
Filmster
Filmster

Bericht door mickvh » 10 sep 2005 13:20

Staat er boven wel 'SPECIAL EDITION' geschreven?
Zoals hier:
Afbeelding
Als dat zo is, maar geen extra's op de disc kunt vinden, zou ik als ik jou was terug gaan naar de winkel waar je de DVD gekocht hebt.

Muzzie
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Muzzie » 10 sep 2005 13:29

Hoesje is inderdaad hetzelfde, op de DVD zelf staat geen SPECIAL EDITION. Ik zal nog eens gaan vragen of ze idd verschillende uitvoeringen in voorraad hebben, denk het eigenlijk niet.

Muzzie
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Muzzie » 10 sep 2005 22:51

Ben vanmiddag terug geweest. Ze hadden nog 2 dezelfde hoesjes en 2 dezelfde DVD's. Ik kan trouwens ook geen audiocommentaarinstelmogelijkheidscherm vinden, terwijl dat er wel op moet zitten. :}

Muzzie
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Muzzie » 18 sep 2005 13:09

Ik ben dus zo dom. Extra's staan er wel op: onder 'Alien Encounters'. Ik dacht dat ik dat al geprobeerd had, maar niet dus. Documentaire is wel erg kort, maar toch leuk. :T

Plaats reactie