Ik deel alleen aankopen die ik zelf niks vind

Wil geen concurentie die mijn prijzen vernaggelen.
Ik heb wel tips :
Veel fransen en duitsers weigeren engels te praten, om over italianen nog maar te zwijgen

Babelfish is dan een uitkomst

Of een talen knobbel
Vraag eerst goed naar de verzendkosten, wanneer ze het maar wat gokken vraag dan om die prijs vast te zetten zodat er niets bovenop kunnen gooien. Zelf ben ik zo flink genaait, had 5 items van 1 koper, totaal combi verzendkosten zou 8 GBP zijn, hij rekende echter 6 GBP per item, hufter. Dat was 2 weken geleden en het is nog niet binnen...hij heeft het namelijk op de aller goedkoopste manier verzonden zodat het hem nog minder dan weinig kostte. Zijn naam : rtbhba, wees gewaarschuwd.
0 feedback verkopers zijn niet altijd gevaarlijk, sommige hebben het mooiste van het mooiste. Paar weken terug iemand uit japan met 18 zeldzame items, niemand durfde het aan en sommige gingen dus voor spotprijzen de deur uit.
Kijk altijd of iemand nog meer items te koop heeft staan, soms staan er hele mooie dingen die je anders zou missen
Regio 0 DVD's zijn vaak bootlegs of copietjes, de meest beruchte is een Band of Brothers Military Pack, een legertasje met DVD en allerlei leuke extras. De echte is Regio 3, 90% van de versies op Ebay is echter de Regio 0 chinese bootleg.
Er is nog wel meer maar dat weet ik nu niet, ik post nog wel meer als het me te binnen schiet