Uitgeverijen

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 18 dec 2005 13:21

Ik haat het altijd als er twee films die niet veel met elkaar te maken hebben wel bij elkaar in het hoejs zitten. Dat wil Universal wel eens flikken.

Of-topic: Ik vind de kartonnen hoesje om de Warner Brothers-dvd's vaak wel mooi. En ik heb mijn dvdcollectie op regisseur of serie gezet. En dan regisseurs alfabetisch.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 19 dec 2005 10:43

Webjoker schreef:Duidelijk, ik blijf bij op alfabet. Met bovendien functionaliteit boven esthetiek. Ik heb Friday (import), friday after next en next friday maar die staan wel naast elkaar.
Dat jullie het weten.
Heb ze zelf op maatschapij staan en kan het zo makkelijk terug vinden. Maar zoals AngelEyes al zegt, als er weer een dvd op de plank moet, dan moet je weer het één en ander verplaatsten en das vaak lastig... Maar op alfabetische volgorde staat vaak zo slordig...

Bedoelde trouwens hoesjes die er niet toedoen. Zoals die van Sin City bijvoorbeeld. Zo'n hoes is voor mij dan echt geen toegevoegde waarde. Maar bewaar ze wel! Kan ik er later een mooie collage van maken. :wink:

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 19 dec 2005 11:43

De enige uitgeverij die ik op zichzelf als doorslaggevende factor beschouw voor de aanschaf van DVD's is Criterion. Van hun label koop ik blind films die ik totaal niet ken (en waarvan Criterion vaak ook verreweg de beste uitgave levert).

Verder mijd ik in de regel RCV ook wel, behalve als een vanilla uitgave precies is wat ik zoek.

AngelEyes
Regisseur
Regisseur

Bericht door AngelEyes » 19 dec 2005 19:10

Bolo schreef:... Van hun label koop ik blind films die ik totaal niet ken ...
Ja? Ik vind 30 euro (of meer) anders geen bedrag om eens lekker mee te experimenteren...

Plaats reactie