Heimat

Plaats reactie
Jakob
Bijrol
Bijrol

Heimat

Bericht door Jakob » 09 feb 2006 12:26

Ik begrijp er niks meer van.

Dit is een serie uit Duitsland, zo'n beetje over de Duitse geschiedenis opgedeeld in drie delen, waarvan ze allen verschenen rond 1980, 1990 en 2000. Nu is dus pas een box uitgekomen, maar je kunt Heimat 1, 2, 3 ook los kopen.

Maar die losse delen kosten 69 euro per stuk, maar die grote box kost ook 69 euro voor alle 3 de delen bij Bol.com en Media Markt. Maar op een website als dvdvalley, kost die grote box weer 199 euro. En hetzelfde geldt voor deze website filmtotaal.

Dus wat is nu de inhoud van die grote box? En waarom kost deze slechts 69,99 bij bol.com en de Mediamarkt? En waarom staat er op bol.com alleen Heimat 3?

Iemand die deze box in zijn bezit heeft?

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... _Section=1

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 09 feb 2006 12:47

Dit onderwerp lijkt me meer op z'n plaats in DVD Titels, maar antwoord gevend op je vraag: de link die je van Bol.com geeft lijkt me alleen Heimat 3 te zijn. En als bij MM de box met alle drie de delen maar €69,99 kost, dan koop je 'm daar toch gewoon? Zou wel eerst controleren of het inderdaad alle 3 de delen zijn, maar dat lijkt me het probleem niet.

Ik kan me trouwens niet indenken dat de MM zo veel goedkoper zou zijn dan alle andere winkels, dus ik vermoed dat het daar ook €69,99 per deel zal zijn, maar als jij de box daar voor dat bedrag hebt gezien, wie ben ik dan om het tegen te spreken.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 09 feb 2006 16:26

Ik dacht dit laatst ook op te merken, uit betrouwbare bron heb ik kunnen vernemen, dat de zgn. grote box, alleen Heimat 3 bevat, met plaats voor 1 en 2.

Overigens, Heimat is een van de mooiste familiedrama's ooit, liefhebbers van La Meglio Gioventú zullen deze drie delige serie zeker kunnen waarderen.

Plaats reactie