DVD uitlenen

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 10 feb 2006 17:21

Vleeshaak schreef:Paar keer heb ik het zelfs mee gemaakt dat leners mijn DVD's zelfs hebben uitgeleend aan mensen die ik helemaal niet ken.
Heb ik ook een keer meegemaakt, hoewel ik de persoon wel kende van zien. Maar toen raakte hij 'm kwijt. Probeer 'm dan nog maar eens terug te krijgen. Pas na een paar keer kwaad worden had 'ie zin om te zoeken }: (uiteindelijk wel teruggekregen)

Nu krijgen alleen mijn beste vrienden en mijn broer DVD's mee, daarvan weet ik dat ze in goede handen zijn. Gelukkig wijkt mijn smaak vaak af van de mensen om me heen, waardoor ik niet veel hoef uit te lenen.

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 10 feb 2006 18:42

Ik leen ze praktisch nooit uit, alleen aan m'n ouders. Vroeger was ik er makkelijker in, maar DVD's en CD's vol met krassen terug maken dat ik nu wel 3 keer nadenk. De zwarte lijst onder m'n vrienden is groot ;) (en toch zijn het prima vrienden, alleen niet zo handig met het precies plaatsen van rondjes op de daarvoor bedoelde klikkertjes :))

martinvv
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door martinvv » 10 feb 2006 19:48

Ik leen NOOIT mijn dvd's uit,als ze zo graag een film willen zien,dan komen ze maar bij mij langs.Heb het al een paar keer gehad dat vrienden 1tje wouden lenen,maar dat vertik ik,zeg altijd wil je die dvd dan koop je 'm maar zelf of je kan hier blijven,simpel :)

jigsaw
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door jigsaw » 10 feb 2006 21:19

ik leen ze ook nooit uit. Als ik een paar nieuwe heb komen me maatjes altijd naar mij!

HornBlower
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door HornBlower » 11 feb 2006 18:42

Jusjuh schreef:
Red schreef:
Jusjuh schreef: aangezien ik hier word beschouwd als de plaatselijke dvdboer...
:D , ik ken het.

Vind het stiekum wel heel erg "kicken" wanneer er iemand in mijn collectie staat te neuzen!
Haha :D. Ik voel eigenlijk ook heel stoer als ik geërgerd zeg "Alweer??". Haha :D.
Vind ik ook een heerlijk gevoel. Het uitlenen doe ik alleen aan een select groepje vrienden waarvan ik zeker weet dat ik het weer netjes en op tijd terugkrijg. Maar toch blijven er items van mn collectie die nooit mijn huis verlaten.

Wat ik ook heel irritant vind zijn mijn huisgenoten die telkens DVDs lenen zonder iets te zeggen. Kijk, het zijn een stel lieverds bij mekaar en ik vind het echt niet erg dat ze lenen, maar als ik de deur uit ben en zij willen een filmpje kijken dan pakken ze er een van mij (ik ben de enige met DVD's hier in huis, logisch dus). Maar vervolgens moet ik het halve huis af zoeken om mn DVD's weer terug te vinden omdat mn huisgenoten altijd vergeten om het terug te brengen. :x Maar ja verder zijn ze top! :+

kingcreole
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door kingcreole » 11 feb 2006 18:54

ik heb DVD's die ik liever niet uitleen en dat dus ook niet doe....en sommige DVD's kunnen ze bij mij elke dag wel komen lenen haha

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 11 feb 2006 18:59

VERZOEKJE: Wil iedereen die mij dvd's wil lenen en er ook absoluut zeker van wil zijn dat ie ze terug krijgt mij dvd lijsten opsturen incl. een aantal SASE's (zelf-geadresseerde en gefrankeerde enveloppen--self addressed&stamped envelope) ?

Bij voorbaat dank ! Dr. Strangelove 8)

Hahaha, Wanhopig en teleurgesteld in je naasten ?
Klik hier ook 's...

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 12 feb 2006 00:12

Ik heb nog niet zo lang m'n dvd-collectie. Er wordt dus ook niet zoveel geleend, heb aan een vriend een tweetal uitgeleend en netjes terug gekregen een dag later. Maar als ik hier zo lees is dat een uitzondering..
Owja, mijn vader ziet dvd's die ik gekocht heb, vaak eerder dan ik zelf..

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 12 feb 2006 00:47

Ik leen wel eens een paar dvd's uit. Dat is voornamelijk aan mijn zus en/of haar vriend. En ooit een vriend van me als die op vakantie gaat. Die vertrouw ik wel, maar geef ik ook neit alles mee zoals boxen of speciale uitgaves.

beneffeniet
Figurant
Figurant

Bericht door beneffeniet » 23 apr 2006 20:42

k heb er over het algemeen ook best een hekel aan als ik een dvd moet uitlenen.. Ben altijd als de dood dat ie vol krassen terug komt.. of dattie helemaal niet terugkomt..
Heb tegenwoordig wel dat ik het even opschrijf als iemand een dvd leent, maar als ik dat briefje ook kwijtraak :-?

flightart
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door flightart » 23 apr 2006 20:54

Ik vind het nooit vervelend om dvd's uit te lenen en meestal komen er ook geen problemen van. Afgezien één keer. Toen had ik aan een meisje uit mijn (inmiddels oude) klas de dvd van trainspotting uitgeleend samen met twee andere films. Die laatste twee kreeg ik na een tijdje terug, Trainspotting echter duurde en duurde maar. Tot ik haar een keertje tegenkwam op het terrein van de Uva. Toen ik tactisch naast de gewone 'hoe is het met jou, lange tijd niet gezien' vragen eventjes haar herinnerde dat ze nog iets van me had zei ze: 'kom hem zelf maar een keer bij me ophalen.'
}:

Eligius
Regisseur
Regisseur

Bericht door Eligius » 24 apr 2006 09:26

Ik heb niet zo'n probleem met dingen uitlenen, maar sinds ik vergeten was aan wie ik het boek Mondschilderingen van Peter Verhelst had uitgeleend en dat een hysterische zoektocht tot gevolg had (heb het boek ontdertussen al wel terug), schrijft ik altijd wel op een lijst wat ik aan wie heb uitgeleend zodat ik zulke dingen niet meer vergeet.
(Ondertussen nu zeker 5 boeken 3 dvd's en 4 cd's uit mijn collectie in omloop :wink: )

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 24 apr 2006 09:57

flightart schreef:Toen ik tactisch naast de gewone 'hoe is het met jou, lange tijd niet gezien' vragen eventjes haar herinnerde dat ze nog iets van me had zei ze: 'kom hem zelf maar een keer bij me ophalen.'
}:
Het is een meisje, dat jou bij haar thuis uitnodigt... Hoe kan dat nou slecht zijn :P

juggalo
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door juggalo » 24 apr 2006 10:18

Megalomaniac schreef:Het is een meisje, dat jou bij haar thuis uitnodigt... Hoe kan dat nou slecht zijn :P
Nou...

Afbeelding

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 24 apr 2006 10:49

juggalo schreef:
Megalomaniac schreef:Het is een meisje, dat jou bij haar thuis uitnodigt... Hoe kan dat nou slecht zijn :P
Nou...

Afbeelding
Good point...

Plaats reactie