DVD uitlenen

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 24 apr 2006 12:04

Megalomaniac schreef:
juggalo schreef:
Megalomaniac schreef:Het is een meisje, dat jou bij haar thuis uitnodigt... Hoe kan dat nou slecht zijn :P
Nou...

Afbeelding
Good point...
Ik vat de point niet, denk ik.

Evertdv
Filmster
Filmster

Bericht door Evertdv » 24 apr 2006 12:09

gollum36 schreef:
Megalomaniac schreef:
juggalo schreef: Nou...

Afbeelding
Good point...
de point: bij meisjes die er uitzien als varkens wil je natuurlijk niet over de vloer komen...

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 24 apr 2006 12:12

Evertje schreef:
gollum36 schreef:
Megalomaniac schreef: Good point...
de point: bij meisjes die er uitzien als varkens wil je natuurlijk niet over de vloer komen...
Dat is heteropraat. :wink:

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 24 apr 2006 12:25

De point slaat als een tang op een varken. :D Overigens wil ik dat mensen die iets van mij lenen het zelf terug komen brengen. Teveel nare dingen meegemaakt met uitlenen of voorschieten, wat dat betreft ben ik net twee parende egeltjes, héél voorzichtig. :wink:

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 27 apr 2006 18:39

Ik heb er geen probleem mee. Als ze er maar voorzichtig mee zijn. Meestal doe ik het schijfje in een leeg hoesje zodat ik het originele hoesje niet mee hoef te geven.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 27 apr 2006 21:55

Als ik een DVD uitleen, dan leen ik mijzelf erbij. Kan ik in de gaten houden of er zuinig mee wordt omgesprongen! :wink: Nee, serieus. Slechte ervaringen in het verleden met uitlenen. Of ze zijn iets beschadigd (de hoes) of het duurt verschrikkelijk lang voor ik ze terug krijg! :o

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 28 apr 2006 08:14

Nou ja, het maakt me allemaal geen reet uit of ik ze uitleen, zolang ik ze maar weer eens terug zie in originele staat.
Momenteel thuis liggen:
Twelve Monkeys
Star Wars Box SE
Natural Born Killers
25th Hour

Uitgeleend:
Magnolia
Walk the Line (niet origineel dus dat maakt me al helemaal geen fuck uit)
Adaptation
Dark Days

Ik houd het allemaal goed bij gelukkig met de nodige programma's en daarbij laat mijn hoofd mij ook niet in de steek op dat gebied. Daarbij, ik er vier uitlenen, ik leen er vier van jou. Er moet wel iets tegenover staan.

madmax82
Bijrol
Bijrol

Bericht door madmax82 » 16 okt 2006 13:39

Ik heb er geen enkel probleem mee om dvd's uit te lenen al moet ik er wel bij zeggen dat ik ze wel alleen uitleen aan mensen die ik goed ken. Wel houd ik een excel lijst bij met welke films ik uitleen aan wie en de datum waarop ik hem uitgeleend heb.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 23 okt 2006 11:09

Ik leen nimmer nooit een orginele gekochte DVD uit. Ik ben erg zuinig op deze dingen. Als familie/vrienden die bewuste DVD willen lenen, dan heb ik 2 opties voor ze. 1) men kan ze bij mij kijken of 2) ik maak een back-up op een DVD+RW, die ik uiteraard terug wilt hebben.

CasterTroy
Bijrol
Bijrol

Bericht door CasterTroy » 29 okt 2006 21:28

Ik leen ze ook niet zo graag uit, mijn ervaring is dat ik na een tijdje allerlei DVD's heb uitgeleend en ik niet meer weet aan wie.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 15 nov 2006 17:20

Met vrienden leen ik sinds ik op de HHS zet dat ik een film van hun er voor in ruil leen. En voor familie mogen ze gewonen lenen en dan gewoon zo snel mogelijk terubrengen.

Onslaught
Bijrol
Bijrol

Bericht door Onslaught » 18 nov 2006 14:44

Ik leen mijn DVD's niet zo snel uit, maar als ik ze aan iemand uitleen dan weet ik ook wel dat het in goede handen is. Dan hoef ik ook niks te noteren, aangezien ik ze altijd weer terug krijg in goede staat.

Als iemand die ik ken dus een film van mij wil lenen dan doe ik dat niet zomaar. Ik ga wel na of deze persoon goed met zijn eigen spullen omgaat. Twijfel ik dan doe ik het niet.

grappig
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door grappig » 18 nov 2006 19:01

Wat het erge aan lenen is. Ik ben te lui om op te schrijven wie heeft welke dvd meegenomen. Laatst was ik bij me broer. Ook grote filmfan. Lagen daar effe 25 dvd's van mij op een hoop. :x En bij hem is het 2 films per keer die ik mag lenen. :x Verder ben ik nog steeds ervan ovetuigd dat een maat van me nog steeds Love Actually heeft liggen. :x Hij beweert van niet. Ik laat het onderwerp maar voortaan vallen met uitlenen met hem erbij. Alleen single disc soms. Maar zeker geen dubbel disc of een serie. Op familie na dan.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 18 nov 2006 19:19

Meestal leen ik 2 dvd's ineens uit. Daar tegenover wil ik dan ook iets van hem/haar lenen uiteraard. Voor wat, hoort wat, net als wat Meszahline al zei.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 16 mar 2007 19:15

Ik leen veel van en aan danny, verder soms tussen vrienden onderling. Nooit moeite mee gehad (alleen Killing Fields een keer pas na een half jaar teruggekregen:P maar daar heb ik in dat half jaar ook geen 1 keer aan gedacht :-? , verder prachtige film!)

Plaats reactie