Je DVD / Blu-ray collectie
- Drumsticks on fire
- Hoofdrol
Nou ik heb maar 41 orgineel ofzo...
En 14 gedownloade films
En met het hele gezin bij elkaar iets van 60 maar dan hebben we wel even iets van 200 videobanden
Want me vader heeft een hele box met videobanden van een collega gekregen dus het was nog lekker gevult
Het is wel altijd best wel bagger dat de kwaliteit van die videobanden slecht is, maar je kan er mee leven
En 14 gedownloade films
En met het hele gezin bij elkaar iets van 60 maar dan hebben we wel even iets van 200 videobanden
Want me vader heeft een hele box met videobanden van een collega gekregen dus het was nog lekker gevult
Het is wel altijd best wel bagger dat de kwaliteit van die videobanden slecht is, maar je kan er mee leven
Hoeveel dvd's je hebt is niet belangrijk hoor. Laat daar geen twijfel over bestaan.Drumsticks on fire schreef:Nou ik heb maar 41 orgineel ofzo...
En 14 gedownloade films
Het is trouwens wel opvallend dat ik ook ongeveer 40 films had toen ik 15 was (op vhs welteverstaan).

- BennyBlanco
- Filmster
- Drumsticks on fire
- Hoofdrol
- Drumsticks on fire
- Hoofdrol
BennyBlanco schreef:@ silenzio.
je zegt dat je geen inkomen hebt........maar wel een computer met internet!!!!!
knap!!!

Mijn ouders hebben wel een inkomen.
Voor iemand die studeert is dat toch zo raar niet? Het enige wat ik de voorbije zeven jaar heb gedaan is ieder jaar een maand werken tijdens de zomer, maar dat beschouw ik niet als een inkomen.
Verder had ik het niet dom-overkomend krom bedoeld, maar had ik eerder grappige intenties die blijkbaar niet door iedereen naar waarde worden geschat.

- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Movieholic
- Hoofdrol