Je DVD / Blu-ray collectie

Plaats reactie
Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 13 apr 2007 12:11

Rich Art schreef:
Kyrill schreef:Hoe kom ik aan zo'n registration key? Voor dvd profiler.
Door je aan te melden op de site. Je ontvangt hem dan geloof ik via je mail.
Gedaan, nooit ontvangen :S

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 13 apr 2007 12:18

Kyrill schreef:
Rich Art schreef:
Kyrill schreef:Hoe kom ik aan zo'n registration key? Voor dvd profiler.
Door je aan te melden op de site. Je ontvangt hem dan geloof ik via je mail.
Gedaan, nooit ontvangen :S
Ik weet niet hoe lang het geleden is maar met een beetje pech is hij in je spam folder terecht gekomen. Als je daarbij kunt en het is niet te lang geleden, dan kun je hem vast nog wel opduikelen.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 13 apr 2007 12:19

Thnx Rich Art en ash_. Ik heb er 1 gevonden via de site van intervocation :) Ik ben nu mijn lijst aan het refreshen :) :T

Groundhog
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Groundhog » 13 apr 2007 12:57

Ik ben ook een beetje bezig met die dvd profiler. Als je al je dvd's hebt toegevoegd. Hoe krijg je het vervolgens in zo'n 'site' waardoor iedereen het kan bekijken enzo? Ik kan dat nog nergens vinden namelijk.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 13 apr 2007 13:07

Bovenin staat er ergens online tussen geloof ik. Daar staat weer "My Profiler". Die kun je uploaden naar je eigen site. Ik geloof dat daar ergens ook je adres te vinden is.

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 13 apr 2007 16:14

Okee, nadat je je DVD's hebt toegevoegd klik op het 'Online' menuitem en vervolgens op 'My Profiler'. Vul nu je alias (gebruikersnaam) en wachtwoord in en klik 'Next'. Vink 'Upload to My Profiler' aan en klik dan 'Next'. Op het volgende scherm nogmaals 'Next' en je DVD gegevens worden ge-upload. Je zult nu je DVD's kunnen zien op 'http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/<alias>'. Wil je ook dat wij buitenstaanders je DVD's kunnen zien dan moet je nog in je profiel aanzetten dat het een publiek profiel is.

Succes.

Groundhog
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Groundhog » 13 apr 2007 17:25

Super. Bedankt allebei! Dat gaat wel lukken. Zal er binnenkort eens even achter gaan zitten. :)

Brakhage
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Brakhage » 13 apr 2007 22:18

Kun je niet beter overstappen naar invelos. Het is hetzelfde ding, invelos is alleen de nieuwste versie en bij intervocative worden geen nieuwe DVD's meer toegevoegd volgens mij. Nadeel is dat je bij invelos wel eenmalig moet betalen (althans als je meer dan 50 DVD's invoert volgens mij).

Darko
Regisseur
Regisseur

Bericht door Darko » 13 apr 2007 22:25

Slechts 30 dollar! :wink:

Brakhage
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Brakhage » 13 apr 2007 22:28

Tja, het is niet goedkoop, maar als er niets meer vernieuwd wordt, dat is ook zo wat...

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 13 apr 2007 23:50

Brakhage schreef:Tja, het is niet goedkoop, maar als er niets meer vernieuwd wordt, dat is ook zo wat...
Ik begrijp dat dit een voortzetting van de oude DVD Profiler is? Kun je je oude collectie importeren in dit programma, of moet ik al mijn DVD's opnieuw invoeren? :o

Brakhage
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Brakhage » 14 apr 2007 01:25

ash_ schreef:
Brakhage schreef:Tja, het is niet goedkoop, maar als er niets meer vernieuwd wordt, dat is ook zo wat...
Ik begrijp dat dit een voortzetting van de oude DVD Profiler is? Kun je je oude collectie importeren in dit programma, of moet ik al mijn DVD's opnieuw invoeren? :o
Alles blijft behouden verder. Je moet wel eerst even een back-up maken, maar daarna kun je alles weer importeren. Dit staat ook allemaal uitgelegd op de site volgens mij. Punt is een beetje dat je uiteindelijk weinig keus hebt, omdat er geen updates meer komen van de oude DVD profiler en dat programma steeds verder verouderd gaat raken.

Mikefermont
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Mikefermont » 15 apr 2007 22:34

ik wil ook wel de nieuwe versie van dvd profiler maar volgens mij moet je daar weer betalen met een creditcard he? en laat ik die nou net niet hebben }:

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 16 apr 2007 13:41

Mikefermont schreef:ik wil ook wel de nieuwe versie van dvd profiler maar volgens mij moet je daar weer betalen met een creditcard he? en laat ik die nou net niet hebben }:
Het vast wel weer te cracken. Wie geen credit card heeft, heeft vaak geen andere keuze. Maar het is natuurlijk wel illegaal en heel erg stout.

Mikefermont
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Mikefermont » 16 apr 2007 15:46

en ik ben ook niet zo handig met de computer dus dat cracken zal me vast wel ook niet gaan lukken;)

Plaats reactie