waar koop jij meestal je dvd's of blu-ray's?

Plaats reactie
dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 15 mar 2010 09:46

Aston schreef:Ik ga nooit naar Moviestore. Vind de winkel niet leuk en het is duur.
Ik neem aan dat je Musicstore bedoeld? Dure winkel inderdaad. Blijf het vreemd vinden hoe hoger die prijzen zijn i.t.t. de FRS of MM.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 15 mar 2010 17:55

Ja Musicstore. Ik vergeet altijd de naam van die winkel.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 28 mar 2010 12:10

Gisteren in Saturn geweest. Ik vroeg aan iemand waar ik in Tilburg de MM kon vinden en toen kreeg ik als antwoord: 'Hebben ze tegenwoordig ook een MM in TIlburg? Er is in ieder geval wel een Saturn, is dat ook goed?' Uitgelezen kans dus om even te kijken wat voor een winkel het nou was. Eigenlijk is het gewoon een MM maar alles is oranje ipv rood. That's the difference.
Had geen contant geld bij me dus ik kon me enigszins inhouden wat dvd's betreft.. Ik ga morgen nog wel even naar Frs 12 monkeys halen voor 5 eu. :T

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 31 mar 2010 05:57

Het meest koop ik mijn dvd's bij Free Record Shop. Verder ook nog bij Media Markt, Extra Zone, The Popcorn Music, Billboard en de Supra Bazar.

Winchester73
Filmster
Filmster

Re: waar koop jij meestal je dvd's?

Bericht door Winchester73 » 28 sep 2011 06:25

Overwegend (en nog steeds) bij Play.com.
Wat vaker bij traders van Amazon-UK.

Silenzio
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Silenzio » 03 jun 2013 20:08

Bestellen jullie vaak bij Zavvi (ik zie die site hier soms passeren). Verzending naar België zou een dikke euro kosten, maar is Zavvi voor de rest goedkoper dan bijvoorbeeld bol.com?

Vroeger schuimde ik veel meer websites af, maar de laatste jaren hou ik op het amazon.co.uk en bol.com. Is Zavvi ook het overwegen waard?

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 03 jun 2013 20:51

Zavvi is een prima site en niet duur, Niet alle uitgaven hebben Nederlandse ondertiteling, maar dat is voor de meesten onder ons niet erg denk ik. Let wel op dat alles uit Engeland wordt verstuurt en de levertijd soms best lang kan zijn. Mijn laatste bestelling bestond uit 3 blu-ray boxen. Twee werden na 4 dagen bezorgd en de laatste kwam na 3 weken. Wel fijn dat het een deelverzending was.

Silenzio
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Silenzio » 04 jun 2013 13:03

Als alles uit Engeland wordt verstuurd, is het wel jammer dat aan verzendingen naar België extra kosten zijn verbonden (waarschijnlijk hebben ze een overeenkomst kunnen sluiten met een Nederlands koerierbedrijf - Captain Obvious).

Levering met track kost blijkbaar 10 euro. O+ Zal het wel op Amazon.co.uk en Bol.com houden (tenzij ik bij Zavvi ooit eens een heel uitzonderlijke aanbieding zie).

Ha, zie nu pas dat het deel uitmaakt van TheHut.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 04 jun 2013 14:42

Waarom wil je een Zavvi order tracken? Sinds Play.com foetsie was en Zavvi de opmars maakte wat betreft exclusieve steelbooks heb ik er veelvuldig besteld. Nooit problemen gehad met een levering.

Silenzio
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Silenzio » 04 jun 2013 14:51

Amazon.co.uk en Bol.com bieden al een tracking service aan als je meer dan 20-25 euro uitgeeft. Vind ik een stuk makkelijker (ik haat discussies over het al dan niet aankomen van paketten) en sneller (dat is ook de reden waarom ik uiteindelijk bij Play ben afgehaakt), maar het is inderdaad niet absoluut noodzakelijk (omdat je je bestelling uiteindelijk wel krijgt).

Winchester73
Filmster
Filmster

Bericht door Winchester73 » 15 sep 2013 06:27

Sinds de overname van Play.com koop ik daar hooguit nog bij de betaalbare Play-traders.
Verder wat vaker bij Amazon-UK; soms bij Amazon.com en DVDPacific.com.

Maar dit jaar door overname Play en absurd hoge prijzen sindsdien, heel wat minder CD's, Dvd's en Blu-ray gekocht tov andere jaren.

Horrorist666
Figurant
Figurant

Bericht door Horrorist666 » 12 aug 2014 19:38

de meeste komen van bij amazon.com,amazon.co.uk,amazon.de,amazon.fr en amazon.it maar ook regelmatig bij walmart, target,frys of best buy,
bij mediamarkt ga ik iedere week 1 keer langs maar de laatste tijd kom ik er met lege handen terug buiten ...

dablidov
Bijrol
Bijrol

Waar kopen jullie speelfilms ?

Bericht door dablidov » 04 feb 2015 20:09

Heey hallo,

Sinds kort is m'n oude verslaving weer terug, films kopen ! nu is mijn vraag, waar kopen jullie je blurays (scherpe prijzen)

ik heb tot op heden gekocht bij de Blokker, Mediamarkt, Zavvi en bol.com

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Waar kopen jullie speelfilms ?

Bericht door Vleeshaak » 04 feb 2015 20:16

Wowhd.nl is ook een redelijk goede site. Net als Zavvi niet Nederlands, dus verzenden duurt even. Maar het aanbod is groot en de prijzen zijn laag. Wel even op de regio's letten.

Rem
Regisseur
Regisseur

Re: Waar kopen jullie speelfilms ?

Bericht door Rem » 04 feb 2015 20:36

Af en toe een kijkje bij de Action nemen kan ook een leuke aanwinst opleveren. Meestal liggen er voor nog geen vijf euro best een aantal goede titels tussen.

Plaats reactie