waar koop jij meestal je dvd's of blu-ray's?

Plaats reactie
dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 04 okt 2006 13:05

Il Padrino schreef:FRS en Van Leest zijn nu eenmaal overal te vinden. Verder ben ik ook een Player en bezoek ik de Media Markt geregeld, daarnaast af en toe Bol, V&D, de Bijenkorf, Bart Smit en Blokker.

Het ligt er een beetje aan wat ze waar tegen welke prijs hebben.
Is het niet "waar ze wat"? Of kan het allebei?

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 23 okt 2006 11:05

1) Internet. Van Bol.com tot DVDpacific
2) MediaMarkt.
3) FRS.
4) Ro-Disc.

Winchester73
Filmster
Filmster

Bericht door Winchester73 » 10 dec 2006 16:32

Doorgaans:
1. Play.com
2. DVDPacific.com
3. Rodisc.nl
4. Blahdvd.com
5. cd-wow.nl
Soms:
6. Ebay.com
7. Loaded247.com
8. Bol.com
9. Blokker/Bart Smit
10. Proxis.nl
Laatst gewijzigd door Winchester73 op 10 dec 2006 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.

emperor
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door emperor » 10 dec 2006 16:33

1.DVD Outlet
2.Play.com
3.Boudisque
4.FRS
5.Ebay
..in volgorde van het aantal aankopen.

Groundhog
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Groundhog » 10 dec 2006 17:04

dannyB schreef:
Il Padrino schreef:FRS en Van Leest zijn nu eenmaal overal te vinden. Verder ben ik ook een Player en bezoek ik de Media Markt geregeld, daarnaast af en toe Bol, V&D, de Bijenkorf, Bart Smit en Blokker.

Het ligt er een beetje aan wat ze waar tegen welke prijs hebben.
Is het niet "waar ze wat"? Of kan het allebei?
Kan allebei ja :wink:

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 10 dec 2006 21:26

Van Leest(soms)
Medi Markt(is mijn collectie mee begonnen: Nemo, Schindler's List, Apocalypse Now)
FRS(vond de 3 voor 15 actie heel erg handig jammer dat ze die niet meer hebben in de winkel. En 2e halve prijs vind ik ook wel chillend. Zitten alleen heel weinig SE tussen)
Zelfde geld voor Van Leest.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 10 dec 2006 23:42

1.Van Leest (Ruime keus en 3v25 acties)
2.Free Record Shop (iets algemener, maar best cheap)
3.Fame (DVD Walhalla, maar beetje duur)
4.Boudisque (Voor de film die ik nergens kan vinden, wel duur)
5.Boekenvoordeel (die hebben heel vaak goedkope B-horror voor bijna nop :) )
6. Media markt. (Erg goedkoop in de acties, zo had ik daar laatst Pirates of the carribean SE daar voor 12,99 gehaald terwijl de rest tussen 20,-en 15,- vroegen.)

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 10 dec 2006 23:48

Vleeshaak schreef:1.Van Leest (Ruime keus en 3v25 acties)
2.Free Record Shop (iets algemener, maar best cheap)
3.Fame (DVD Walhalla, maar beetje duur)
4.Boudisque (Voor de film die ik nergens kan vinden, wel duur)
5.Boekenvoordeel (die hebben heel vaak goedkope B-horror voor bijna nop :) )
De nummers 3 en 4 heb ik laatst voor het eerst bezocht in Amsterdam. Mooie winkels en ruim aanbod, ook de wat redelijk onbekende films in Boudisque vond ik goed, alleen vrij duur inderdaad. Niets meegenomen. Wel van de Boekenvoordeel die ik pas voor het eerst bezocht heb. Daar ga ik vaker heen. Lekker goedkoop.

Dyyy
Bijrol
Bijrol

Bericht door Dyyy » 11 dec 2006 01:07

Ik bestel ze meestal via Bol.com.
Ik ben heb gewoon te weinig tijd om naar de winkel te gaan (en ben misschien ook wel te lui..).

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 11 dec 2006 01:09

Dyyy schreef:Ik bestel ze meestal via Bol.com.
Ik ben heb gewoon te weinig tijd om naar de winkel te gaan (en ben misschien ook wel te lui..).
Te lui zal wel meevallen, maar het is wel zo makkelijk en ik heb de laatste twee weer besteld bij FilmTotaal DVDshop, als je de prijzen gaat vergelijken, kan je soms goedkoper uit zijn, maar als je er twee koopt scheelt dat zoveel in de portokosten dat het toch haast niets scheelt.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 19 dec 2006 10:20

Ik woon in de randstad, dus zowel in Rijswijk als in Zoetermeer als in Rotterdam als in Den Haag een Mediamarkt dus voor de nieuwe dvd's kom ik meestal daar, altijd van die aanbiedingen dan.

Verder regelmatig op internet om wat "ouder" werk op te doen met de leuke actie van 3 voor 25, al ben ik daar nu wel aardig doorheen geloof ik haha

Herie
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Herie » 19 dec 2006 11:30

ik zweer bij de fame, vind het heerlijk daar, kan er uren rondzoeken, het enige probleem is dat ik iedere keer meer geld uit geef dan ik van plan was/heb

heb hier ook een stapel van 26 van die fame muntjes liggen (je krijgt een munt voor iedere 10 euro die je uitgeeft in november en december :oops: dat zegt genoeg)

fame klantenpas ik wel een heerlijk ding, altijd 10 procent korting en uitnodegingen voor fame klantenpashouders-avonden (heerlijk scrabbelwoord) waar alles 20 procent korting is, gratis hapjes en drankjes en ze de meest exclusiefe box-sets, collectors items en special editions altijd uit de kast trekken en afprijzen, en beter nog, alleen klantenpas houders mogen naar binnen op zo een avond

dus fame _O_ mijn favoriet.
op de 2e plek komt de FRS, vriendin werkt daar, dus dat is ook altijd weer 20% korting, het is alleen inderdaad jammer dat de 3 voor 15 aktie er niet meer is

MovieMaster
Bijrol
Bijrol

DvD

Bericht door MovieMaster » 19 dec 2006 14:02

Ik haalde het ook vroeg van Free Record Shop, niks mis mee alleen zijn de hoesjes soms beschadigd.

Maar haal het nu ergens uit Belgie, via-via.
Ze zijn origineel, geseald, nieuw en ook nog helft van de prijs.
Bv. Over The Edge = 10 euro :Y

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 19 dec 2006 23:41

Herie schreef:op de 2e plek komt de FRS, vriendin werkt daar, dus dat is ook altijd weer 20% korting, het is alleen inderdaad jammer dat de 3 voor 15 aktie er niet meer is
Maar met die tweede voor de halve prijs maakt dat allemaal niet uit. Net zoals hun 3 voor 25 actie:

koop 3 dvd's van €9.99,-, eentje is voor €5.00,- wat je een totaal bedrag van €25,- oplevert. Het zelfde bedrag dus. Het makkelijke alleen nu is, dat jer er niet meteen 3 hoeft aan te schaffen en dat je kunt combineren met goedkopere films.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 20 dec 2006 00:28

Alles wat ik van de FRS heb is vrijwel allemaal uit die acties zoals "2e voor de helft van de prijs". Wat eerst 3v25 was en daarvoor zelfs nog 3v33. Het wordt allemaal goedkoper en er zitten vele goede films tussen.

Pas had ik bij de filiaal in Veghel de box gekocht van Back to the Future. Het rare was dat hij daar niet in de actie zat van "2e voor helft", terwijl dat het bij de andere filialen waar ik geweest ben wel het geval was. Ik had daar nog iets van gezegd, maar ze zeiden dat het een foutje was van die filialen die de box in de actie hadden liggen. Ga ik verder niet moeilijk over doen, 10 euro is ook geen geld voor 3 prachtige films.

Plaats reactie