Mmm... Heb altijd het gevoel dat je door die verzendkosten veel duurder uit bent.Sokolsky schreef:Zeker niet.Rich Art schreef:Is dat niet vaak duurder dan in de winkel?Movieholic schreef:Het meest op internet, verschillende online-shops als dvdpacific, cdwow enz.
waar koop jij meestal je dvd's of blu-ray's?
Uiteraard! Het blijft geen feest!dannyB schreef:Had je je vriendin niet die vrouwenfilms zelf af laten rekenen?Rich Art schreef:Daar heb je wel gelijk in. Maar masaal kopen doe ik nooit. Nou, oké. Gister dan toevallig wel...Darko schreef:Gewoon flinke stapels kopen per keer dat je besteld. Dat scheelt.

- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Je moet eigenlijk zo redeneren: een winkel openhouden (huur, personeel) kost veel meer dan een envelop en een postzegel. Bijgevolg zouden internetwinkels in principe goedkoper moet zijn.Rich Art schreef:Mmm... Heb altijd het gevoel dat je door die verzendkosten veel duurder uit bent.Sokolsky schreef:Zeker niet.Rich Art schreef: Is dat niet vaak duurder dan in de winkel?
- Movieholic
- Hoofdrol
Vaak goedkoper inderdaad, ik bestel er ook nooit veel in een keer maar ik loop bv veel aanbiedingen af. Bovendien heb je op internet meer keus kwa uitgaves enz. Mijn favorietenlijst staat dan ook helemaal vol met internetshopsSilenzio schreef:Je moet eigenlijk zo redeneren: een winkel openhouden (huur, personeel) kost veel meer dan een envelop en een postzegel. Bijgevolg zouden internetwinkels in principe goedkoper moet zijn.Rich Art schreef:Mmm... Heb altijd het gevoel dat je door die verzendkosten veel duurder uit bent.Sokolsky schreef: Zeker niet.

- Movieholic
- Hoofdrol
Dat zijn er een boel!
Via internet:
- Play.com
- Blahdvd.com
- CDWOW (wisselt waar korting vouchers of links voor zijn)
- Axelmusic.com
- Dvdpacific.com
- Amazon.co.uk of .com
- Bartsmit.nl (hadden een tijdje goedkope Disney films, nu niet meer)
Echte winkels:
- Mediamarkt (voor de soms leuke acties)
- Freerecordshop
- Rodisc
Kom eigenlijk niet zo vaak meer in echte winkels, omdat via internet vergelijken veel makkelijker gaat en de prijzen vaak lager zijn.
Via internet:
- Play.com
- Blahdvd.com
- CDWOW (wisselt waar korting vouchers of links voor zijn)
- Axelmusic.com
- Dvdpacific.com
- Amazon.co.uk of .com
- Bartsmit.nl (hadden een tijdje goedkope Disney films, nu niet meer)
Echte winkels:
- Mediamarkt (voor de soms leuke acties)
- Freerecordshop
- Rodisc
Kom eigenlijk niet zo vaak meer in echte winkels, omdat via internet vergelijken veel makkelijker gaat en de prijzen vaak lager zijn.