Ik neem aan dat je Musicstore bedoeld? Dure winkel inderdaad. Blijf het vreemd vinden hoe hoger die prijzen zijn i.t.t. de FRS of MM.Aston schreef:Ik ga nooit naar Moviestore. Vind de winkel niet leuk en het is duur.
waar koop jij meestal je dvd's of blu-ray's?
Gisteren in Saturn geweest. Ik vroeg aan iemand waar ik in Tilburg de MM kon vinden en toen kreeg ik als antwoord: 'Hebben ze tegenwoordig ook een MM in TIlburg? Er is in ieder geval wel een Saturn, is dat ook goed?' Uitgelezen kans dus om even te kijken wat voor een winkel het nou was. Eigenlijk is het gewoon een MM maar alles is oranje ipv rood. That's the difference.
Had geen contant geld bij me dus ik kon me enigszins inhouden wat dvd's betreft.. Ik ga morgen nog wel even naar Frs 12 monkeys halen voor 5 eu.
Had geen contant geld bij me dus ik kon me enigszins inhouden wat dvd's betreft.. Ik ga morgen nog wel even naar Frs 12 monkeys halen voor 5 eu.

- GREAT martial art fan
- Oscar nominatie
- Winchester73
- Filmster
Re: waar koop jij meestal je dvd's?
Overwegend (en nog steeds) bij Play.com.
Wat vaker bij traders van Amazon-UK.
Wat vaker bij traders van Amazon-UK.
Bestellen jullie vaak bij Zavvi (ik zie die site hier soms passeren). Verzending naar België zou een dikke euro kosten, maar is Zavvi voor de rest goedkoper dan bijvoorbeeld bol.com?
Vroeger schuimde ik veel meer websites af, maar de laatste jaren hou ik op het amazon.co.uk en bol.com. Is Zavvi ook het overwegen waard?
Vroeger schuimde ik veel meer websites af, maar de laatste jaren hou ik op het amazon.co.uk en bol.com. Is Zavvi ook het overwegen waard?
- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
Zavvi is een prima site en niet duur, Niet alle uitgaven hebben Nederlandse ondertiteling, maar dat is voor de meesten onder ons niet erg denk ik. Let wel op dat alles uit Engeland wordt verstuurt en de levertijd soms best lang kan zijn. Mijn laatste bestelling bestond uit 3 blu-ray boxen. Twee werden na 4 dagen bezorgd en de laatste kwam na 3 weken. Wel fijn dat het een deelverzending was.
Als alles uit Engeland wordt verstuurd, is het wel jammer dat aan verzendingen naar België extra kosten zijn verbonden (waarschijnlijk hebben ze een overeenkomst kunnen sluiten met een Nederlands koerierbedrijf - Captain Obvious).
Levering met track kost blijkbaar 10 euro.
Zal het wel op Amazon.co.uk en Bol.com houden (tenzij ik bij Zavvi ooit eens een heel uitzonderlijke aanbieding zie).
Ha, zie nu pas dat het deel uitmaakt van TheHut.
Levering met track kost blijkbaar 10 euro.

Ha, zie nu pas dat het deel uitmaakt van TheHut.
Waarom wil je een Zavvi order tracken? Sinds Play.com foetsie was en Zavvi de opmars maakte wat betreft exclusieve steelbooks heb ik er veelvuldig besteld. Nooit problemen gehad met een levering.
Amazon.co.uk en Bol.com bieden al een tracking service aan als je meer dan 20-25 euro uitgeeft. Vind ik een stuk makkelijker (ik haat discussies over het al dan niet aankomen van paketten) en sneller (dat is ook de reden waarom ik uiteindelijk bij Play ben afgehaakt), maar het is inderdaad niet absoluut noodzakelijk (omdat je je bestelling uiteindelijk wel krijgt).
- Winchester73
- Filmster
Sinds de overname van Play.com koop ik daar hooguit nog bij de betaalbare Play-traders.
Verder wat vaker bij Amazon-UK; soms bij Amazon.com en DVDPacific.com.
Maar dit jaar door overname Play en absurd hoge prijzen sindsdien, heel wat minder CD's, Dvd's en Blu-ray gekocht tov andere jaren.
Verder wat vaker bij Amazon-UK; soms bij Amazon.com en DVDPacific.com.
Maar dit jaar door overname Play en absurd hoge prijzen sindsdien, heel wat minder CD's, Dvd's en Blu-ray gekocht tov andere jaren.
-
- Figurant
de meeste komen van bij amazon.com,amazon.co.uk,amazon.de,amazon.fr en amazon.it maar ook regelmatig bij walmart, target,frys of best buy,
bij mediamarkt ga ik iedere week 1 keer langs maar de laatste tijd kom ik er met lege handen terug buiten ...
bij mediamarkt ga ik iedere week 1 keer langs maar de laatste tijd kom ik er met lege handen terug buiten ...
Waar kopen jullie speelfilms ?
Heey hallo,
Sinds kort is m'n oude verslaving weer terug, films kopen ! nu is mijn vraag, waar kopen jullie je blurays (scherpe prijzen)
ik heb tot op heden gekocht bij de Blokker, Mediamarkt, Zavvi en bol.com
Sinds kort is m'n oude verslaving weer terug, films kopen ! nu is mijn vraag, waar kopen jullie je blurays (scherpe prijzen)
ik heb tot op heden gekocht bij de Blokker, Mediamarkt, Zavvi en bol.com
- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
Re: Waar kopen jullie speelfilms ?
Wowhd.nl is ook een redelijk goede site. Net als Zavvi niet Nederlands, dus verzenden duurt even. Maar het aanbod is groot en de prijzen zijn laag. Wel even op de regio's letten.
Re: Waar kopen jullie speelfilms ?
Af en toe een kijkje bij de Action nemen kan ook een leuke aanwinst opleveren. Meestal liggen er voor nog geen vijf euro best een aantal goede titels tussen.