Welke DVD- / Blu-ray-speler kopen?

Goodfella
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Welke DVD- / Blu-ray-speler kopen?

Bericht door Goodfella » 23 jan 2002 20:59

Ik zit eraan te denken om binnekort -eindelijk- een DVD-speler te gaan kopen. Alleen is de keus zo groot, en de meeste toegevoegde snufjes zeggen me ook niet zoveel...

Kan iemand me vertellen waar ik op moet letten? Welk merk is het beste? Wat is de beste prijs-kwaliteit verhouding? Ect...

Bij voorbaat dank!

Abdon
Figurant
Figurant

Bericht door Abdon » 24 jan 2002 11:38

Ik ben zelf erg tevreden over de Cyberhome. Cyberhome maakt belachelijk goedkope DVD-spelers, die daarnaast ook audio en MP3 CDs kunnen afspelen, als ook (zelfgebrande) VDCs. Ik heb die van mij bij de Mediamarkt voor onder de 400 gulden gekocht, geen geld. Een aantal collega's van me ook. Niemand van ons heeft er tot nu toe klachten of problemen mee gehad.

http://www.cyberhome-europe.de
http://www.mediamarkt.nl

Goodfella
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Goodfella » 24 jan 2002 21:27

Bedankt! :smile:

Ik zal 's kijken.

666
Figurant
Figurant
Contacteer:

Bericht door 666 » 27 feb 2002 18:28

Kijk eens op dvdforum.nl, daar staat van alles over dvd.

Coppertop
Bijrol
Bijrol

Bericht door Coppertop » 09 sep 2002 15:01

Je zal ondertussen allang een DVD speler gekocht hebben, maar de Pioneer 444 is een aanrader. DVD/VCD/MP3, RGB Scart uitgang en bovendien niet heel moeilijk regiovrij te maken.

Rooster
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rooster » 09 apr 2003 20:52

Of je koopt een DVD speler die ook DivX en XviD kan afspelen!
Kost een paar cent maar dan heb je ook wat

http://www.comfort.org.uk/products/index20.html

Maniac
Bijrol
Bijrol

Bericht door Maniac » 09 jul 2003 23:42

geen Philips kopen !! niks dan ellende :x

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 10 jul 2003 02:29

Hangt er een beetje vanaf wat je wil, ik heb zelf een redelijk goedkope Sony (op de een of andere manier neig ik er altijd naar om A-merken te kopen, misschien vanwege slechte ervaringen met B-merken bij audio apparatuur: die gingen +/- 1,5 jaar mee maar daarna stortten ze zo ongeveer van ellende in elkaar) die DVD/MP3/(S)VCD afspeelt en ik ben er buitengewoon tevreden over. Ik hoef niet zo nodig DivX'jes kunnen afspelen dus waarom zou ik meer geld uitgeven?

tyler durden
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door tyler durden » 10 jul 2003 10:20

koop een pioneer...pioneer maakt de beste dvd spelers in de laagste prijsklasse ......voor 300 euro heb je een hele goede pioneer DVD speler... (tjek anders wat testen in al die audio blaadjes die er zijn)

Blitz
Filmster
Filmster

Bericht door Blitz » 13 dec 2003 08:18

Koop in ieder geval geen :x Samasonic-2003 :x . Ik gister Alien kijken, hapert ie wel 100 keer. Vandaag getest op een andere, geen enkel probleem.

Hans
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Hans » 13 dec 2003 10:41

Kijk ook eens naar onze eigen ervaringen ==> hier

Kenji
Regisseur
Regisseur

Regiovrije DVD-speler: Sony of Pioneer?

Bericht door Kenji » 24 dec 2003 11:59

Vraagjes aan iedereen:

Nu mijn Grundig dvd-speler het begeven lijkt te hebben ben ik van plan een nieuwe te kopen, liefst een Sony (NS330) of een Pioneer (DV-464).

Nu heb ik begrepen dat het nogal lastig/duur is om een Sony dvd-speler regiovij te (laten) maken.
Ben ik dan beter uit met een Pioneer of maakt het allemaal niet uit? En bij welke winkel kan ik dan het beste terecht?

LekkerDoen
Bijrol
Bijrol

Bericht door LekkerDoen » 24 dec 2003 12:19

Abdon schreef:Ik ben zelf erg tevreden over de Cyberhome. Cyberhome maakt belachelijk goedkope DVD-spelers, die daarnaast ook audio en MP3 CDs kunnen afspelen, als ook (zelfgebrande) VCDs. Ik heb die van mij bij de Mediamarkt voor onder de 400 gulden gekocht, geen geld. Een aantal collega's van me ook. Niemand van ons heeft er tot nu toe klachten of problemen mee gehad.

Ik ben vergeten te kijken hoe oud dit berichtje is. Maar mijn Cyberhome bij mediamarkt was ongeveer 80 euro. Verder zag ik een aanbieding bij Megapool of Block (een aantal weken geleden) dat ze ze verkochten voor 50 euro. Dus ut kost geen reet meer tegenwoordig. Ik heb een Cyberhome 302 en speelt alles wat ik erin gooi... dvd-regiovrij/dvd r/s vcd/mp3. Alleen bij zeer zwaar beschadigde discjes van de videotheek wil ie weleens skippen. Een toppertje voor weinig.

Hans
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Re: Regiovrije DVD-speler: Sony of Pioneer?

Bericht door Hans » 24 dec 2003 13:25

Bolo schreef:Vraagjes aan iedereen:

Nu mijn Grundig dvd-speler het begeven lijkt te hebben ben ik van plan een nieuwe te kopen, liefst een Sony (NS330) of een Pioneer (DV-464).

Nu heb ik begrepen dat het nogal lastig/duur is om een Sony dvd-speler regiovij te (laten) maken.
Ben ik dan beter uit met een Pioneer of maakt het allemaal niet uit? En bij welke winkel kan ik dan het beste terecht?

Ik heb ook hele slechte dingen gehoord over het regiovrij maken van Sony-spelers. Hoewel dit bij andere spelers vaak dmv de afstandsbediening gedaan kan worden (iets wat de eigenaar zelf kan doen), moet een Sony meestal daar een leverancier worden gebracht om hem regiovrij te laten maken (en moet daar ook nog eens grof geld voor worden betaald).
Is er geen 'hoemaakikmijndvdspelerregiovrij.nl'-site, zodat je een idee hebt of de pioneer wat makkelijker is?
Qua winkel zou ik zelf altijd gaan voor een zaak als Media Markt, die kopen groot in en verkopen dus veel (maar niet alles) goedkoper dan andere groothandels. Maar ja, ik heb dan ook niet zo'n verstand van dvd-spelers.
Wat betreft de prijzen kun je eens een kijkje nemen op http://prijsvergelijking.pagina.nl/, alhoewel ik daar vaak alleen online-winkels in de overzichten tegenkom.

dh
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door dh » 24 dec 2003 14:08

hier een link waarin verschillende dvd spelers en wat je moet doen om ze regiovrij te maken.
natuurlijk wel op eigen risico!

http://www.dvdrhelp.com/dvdhacks

[

Plaats reactie