Welke DVD- / Blu-ray-speler kopen?

Kenji
Regisseur
Regisseur

Re: Regiovrije DVD-speler: Sony of Pioneer?

Bericht door Kenji » 24 dec 2003 14:19

Hans schreef:Ik heb ook hele slechte dingen gehoord over het regiovrij maken van Sony-spelers. Hoewel dit bij andere spelers vaak dmv de afstandsbediening gedaan kan worden (iets wat de eigenaar zelf kan doen), moet een Sony meestal daar een leverancier worden gebracht om hem regiovrij te laten maken (en moet daar ook nog eens grof geld voor worden betaald).

Shit. Misschien ga ik dan gewoon naar de Mediamarkt om te kijken welke fatsoenlijke speler ik wél voor een fatsoenlijke prijs regiovrij mee naar huis kan nemen...

VoiceOver
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door VoiceOver » 26 dec 2003 02:42

Bolo schreef:
Hans schreef:Ik heb ook hele slechte dingen gehoord over het regiovrij maken van Sony-spelers. Hoewel dit bij andere spelers vaak dmv de afstandsbediening gedaan kan worden (iets wat de eigenaar zelf kan doen), moet een Sony meestal daar een leverancier worden gebracht om hem regiovrij te laten maken (en moet daar ook nog eens grof geld voor worden betaald).

Shit. Misschien ga ik dan gewoon naar de Mediamarkt om te kijken welke fatsoenlijke speler ik wél voor een fatsoenlijke prijs regiovrij mee naar huis kan nemen...

Ik heb voor mijn vorige maand gekochte Sony €50,- extra moeten betalen om hem regiovrij te laten maken; vond ik schappelijk, maar goed, het hangt er uiteraard vanaf, wat je voor je dvd-speler wil uitgeven.

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 05 jan 2004 13:18

VoiceOver schreef:
Bolo schreef:

Ik heb voor mijn vorige maand gekochte Sony €50,- extra moeten betalen om hem regiovrij te laten maken; vond ik schappelijk, maar goed, het hangt er uiteraard vanaf, wat je voor je dvd-speler wil uitgeven.

50 E-tjes vind ik ook nog wel redelijk. Waar heb je je speler gekocht, als ik vragen mag?

kuifje_007
Bijrol
Bijrol

Bericht door kuifje_007 » 28 jul 2005 21:59

De laatste antwoord dateert al anderhalf jaar. Ik heb de afgelopen jaren steeds de DVD op laptop, aangesloten op TV, afgespeeld. Nu wil ik eindelijk een echte DVD speler/recorder kopen. Wat is jullie ervaring met DVD recorder? Welke merk is goed? Waar moet ik opletten bij aankoop van DVD recorder? Waar kan je best kwaliteit/prijs DVD recorder kopen? Kan ik op DVD recorder ook DivX afspelen?
En als je films opneemt op TV, kan je ook teletekst pagina 888 ondertiteling mee opnemen?

Welsden
Bijrol
Bijrol

Re: Welke DVD-speler kopen?

Bericht door Welsden » 17 mei 2011 11:09

In de categorie "oude topics hergebruiken" komt ie dan:

Mijn huidige dvd speler (een oudje van philips, weet het type nog niet eens) valt zowat uit elkaar van ouderdom. Daarom ben ik opzoek naar een nieuwe. Hebben jullie wat aanraders voor me?

Ik weet nog niet of ik aan de blue-ray wil (heb nog geen blue-ray dics). Maar het lijkt me wel verstandig dit meteen in deze investering mee te nemen. Buiten de normale criteria van prijs, kwaliteit en beeldkwaliteit is het voor mij belangrijk dat de nieuwe speler niet teveel geluid produceert en, hoe zal ik het subtiel zeggen, ook dvd's afspeelt die niet 100% legaal zijn :o .

Ow ja en dit is mijn tv: Samsung UE32C4000 - LED Televisie - 32 inch - HD Ready (tenminste denk ik, zit op me werk en weet het type niet uit me hoofd :oops: )

mvg en bvd

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 18 mei 2011 13:58

Een DVD speler tegenwoordig is er al voor 2/3 tientjes... Daar kun je je eigenlijk geen buil aan vallen, pak er eentje van Phillips of Sony en je zit goed :)

Of je gaat voor Blu-ray, tegenwoordig ook goed betaalbaar (excl. films dan, daar betaal je nog steeds de hoofdprijs voor :P)

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 18 mei 2011 16:20

Ik heb een blu-ray speler van Philips voor 80 euro bij de MM gehaald, de BDP2700. Prima ding. Maakt ook weinig geluid wat wel eens een probleem scheen te zijn bij sommige spelers. Wat dvd speler betreft, wat Duikboot zegt.

@Duikboot
Ook blu-rays zijn goedkoop te halen tegenwoordig hoor. Sommige zijn erg duur, voor 24 euro bijvoorbeeld. Maar er zijn ook een hoop voor 10 euro, 3 voor 30, 2 voor 20 heb ik gemerkt. Ik heb nog geen BR boven de 10 eu gekocht. Except The expandables voor 12,5 maar die is ook redelijk nieuw.

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 18 mei 2011 21:41

Mijn eerste blu-rayert die maakte nog meer geluid als mn pc dus die is gauw verhuist naar de woonkamer beneden. Toen voor €100 euri een LG BD350 gehaald bij de MM. Heerlijk stil :)

Afbeelding

Welsden
Bijrol
Bijrol

Bericht door Welsden » 19 mei 2011 08:07

Denk toch dat het maar een bleu-ray spelertje gaat worden, al weet ik nu al dat me dat veel geld gaat kosten (slechte zelfbeheersing wat betreft aanschaffen films haha :oops: )

merci voor de tips

Welsden
Bijrol
Bijrol

Bericht door Welsden » 19 mei 2011 09:37

Het is dit schatje geworden bij onze vriendelijk vrienden van bol.com.

Afbeelding

Daar is trouwens ook meteen gebeurd waar ik al bang voor was: meteen 6 blue-ray's besteld :oops:

- Patton
- A Bridge to far
- The Longest Day
- Inception
- Batman
- The Dark Knight

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 19 mei 2011 15:40

Ach, geld moet rollen toch! :wink:

Winchester73
Filmster
Filmster

Bericht door Winchester73 » 28 sep 2011 05:44

Heb te koop staan 2 REGIOVRIJE DVD spelers:

- Pioneer DV-380S (nieuw in doos)
en
- Denon DVD-3910 (high-end audio, SACD, HDMI uit), in nieuwstaat.

FilmIsKing
Figurant
Figurant

Re: Welke DVD- / Blu-ray-speler kopen?

Bericht door FilmIsKing » 08 nov 2011 15:23

Ik wil kopen me een dvd-speler. Weet iemand de Panasonic DMP-BDT310 Zwart?

Afbeelding

er zijn zoveel blue-ray-speler ... Wat is de kwaliteit van redcoon.nl?

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 08 nov 2011 15:27

Redcoon is volgens mij een van de meest betrouwbare internetwinkels. En grote concerns als MediaMarkt en BCC willen hun prijzen nog wel eens overzien in vergelijking met Redcoon.

Decepticon
Filmster
Filmster

Bericht door Decepticon » 08 nov 2011 16:04

Redcoon zou ik niet gauw wat bestellen, voor de klantenservice moet je al betalen wat ik een zeer slechte zaak vind! En dan lees je ook best wat negatieve reactie's wat betreft garantie gevallen, dat men van t hekje naar de muur gestuurd wordt.
Dan vind ik Plasma-discounter of Plasmavisie veel beter, eerstgenoemde heeft dezelfde scherpe prijzen als Redcoon. Of zoals McMurphy zegt, MM en BCC, onderhandelen kan vaak wel.

Plaats reactie