Bericht
door BlueX6800 » 28 sep 2007 05:12
Jeetje wat ik hier zo lees verbaast me,
mensen voor je roept "illegale dvd", leer eerst wat dat is.
een film van het net halen en op dvd branden is NIET illegaal TOT je die disk in handen van iemand anders geeft.
Films op de computer kijken doen mensen "in hun keuze" maar gezien iedereen blijkbaar een Plasma, LCD , HDTV etc heeft, zet een kaart in de computer met een dubbele DVI connectie en sluit hem aan op de TV.
ik kijk nooit, en heb nooit film of tv op de computer gekeken en weet maar al te goed dat Downloaden helemaal niet betekent dat je "op je TFT kijkt", als je dat doet ben je gewoon te lui om je te informeren hoe je op de TV kijkt.
DVD's kan je printen, de zelfgemaakte zijn mooier dan die uit de winkel omdat je "zelf kan kiezen wat je erop drukt". vaak koop je zilveren disk's met een paar letters erop, ik vind dat verschrikkelijk om te zien.
de kwaliteid van zelf gebrande dvd's heb ik bij andere mensen gezien, de reden ervan heeft niets met "zelf branden te maken".
branden, zonder je te informeren welke disks, brander en computer je gebruikt genereert hetzelfde effect, disk's gaan stoten, hangen, weigeren en ga zo maar door.