Se7en Special Edition?

Plaats reactie
merijnsa
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Se7en Special Edition?

Bericht door merijnsa » 23 jan 2007 18:10

Help! Ik heb se7en ooit op videoband bekeken in een baggerslechte kwaliteit. Nu zoek ik de Special Edition van se7en omdat deze zo goed vermeld staat op dvd.nl

Weet IEMAND misschien waar ik hem kan kopen? Wel graag een nederlandse uitgave met ondertiteling....

Ik ben al flink wat sites afgegaan maar nergens is deze DVD leverbaar!
Alvast bedankt!

Prijs speelt geen rol :8

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 23 jan 2007 19:54

Het lijkt erop dat die versie out of print is inderdaad. Je kunt hem wel nog gloednieuw op ebay krijgen. Volgens de specs ook met Nederlandse ondertiteling. De verkoper ziet er gezien zijn score betrouwbaar uit. Overigens een prima uitgave, ik heb hem zelf ook.

merijnsa
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door merijnsa » 07 feb 2007 09:28

Bedankt!!

Zombie
Filmster
Filmster

Bericht door Zombie » 25 mar 2007 15:12

Ik heb een Se7en Special Edition (2 Disc) van Amazon.co.uk gekocht en het is uitstekend! Het heeft echter geen Nederlandse ondertiteling, maar dat maakt voor mij niets uit :wink:

Thiver
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Thiver » 13 nov 2007 21:38

Ik heb de laatste tijd op meerdere plaatsen een 2-disc Special Edititon van Se7en in de winkels zien staan... maar vreemd genoeg word deze uitgegeven door RCV (voor mij al gauw reden genoeg om een dvd niet te kopen) terwijl de vorige uitgave volgens mij toch echt van Universal was...
Iemand enig idee hoe dit zit?

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 13 nov 2007 23:30

Thiver schreef:Ik heb de laatste tijd op meerdere plaatsen een 2-disc Special Edititon van Se7en in de winkels zien staan... maar vreemd genoeg word deze uitgegeven door RCV (voor mij al gauw reden genoeg om een dvd niet te kopen) terwijl de vorige uitgave volgens mij toch echt van Universal was...
Iemand enig idee hoe dit zit?
Wat is er zo slecht aan RCV, weinig extra's enzo?

Thiver
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Thiver » 14 nov 2007 09:15

PascalE schreef:Wat is er zo slecht aan RCV, weinig extra's enzo?
Volgens mij somt deze brief het grootste deel van mijn klachten wel op.

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 14 nov 2007 09:26

Zombie schreef:Ik heb een Se7en Special Edition (2 Disc) van Amazon.co.uk gekocht en het is uitstekend! Het heeft echter geen Nederlandse ondertiteling, maar dat maakt voor mij niets uit :wink:
Ondertiteling is toch alleen maar irri, en je ziet het ook wat beter als er geen ondertiteling is, hoef je niet zo te focussen op de ondertiteling en de film te gelijk kijken :D

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 14 nov 2007 09:33

Tja, RCV. Ik snap het tegenargument dat ze altijd gebruiken wel. RCV is in vergelijking met 20th Century Fox, dat ook en wat mij betreft enigzins oneerlijk in het artikel wordt aangehaald, natuurlijk maar een heel kleine speler, die zich zover ik weet alleen op Nederland en Belgie richt. Om te kunnen concurreren met die grote spelers moeten ze zo goedkoop mogelijk werken en dan is het wel te begrijpen dat ze vaak voor "mindere" versies zonder extra's kiezen, deze zijn immers gewoon goedkoper in aanschaf en dus makkelijker met winst te verkopen. Vervelend als je van mooie uitgaves houdt maar als het je puur om de film gaat, dan vind ik het niet eens zo erg, die extra's kijk ik toch hoogstens 1 keer. Zo lang ze maar van het formaat van het beeld afblijven.

Maar goed, we raken offtopic.

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 14 nov 2007 09:36

ash_ schreef:Tja, RCV. Ik snap het tegenargument dat ze altijd gebruiken wel. RCV is in vergelijking met 20th Century Fox, dat ook en wat mij betreft enigzins oneerlijk in het artikel wordt aangehaald, natuurlijk maar een heel kleine speler, die zich zover ik weet alleen op Nederland en Belgie richt. Om te kunnen concurreren met die grote spelers moeten ze zo goedkoop mogelijk werken en dan is het wel te begrijpen dat ze vaak voor "mindere" versies zonder extra's kiezen, deze zijn immers gewoon goedkoper in aanschaf en dus makkelijker met winst te verkopen. Vervelend als je van mooie uitgaves houdt maar als het je puur om de film gaat, dan vind ik het niet eens zo erg, die extra's kijk ik toch hoogstens 1 keer. Zo lang ze maar van het formaat van het beeld afblijven.

Maar goed, we raken offtopic.
RCV kan je goed vergelijken met Dutch Film Works, is ook een kleine speler en richt zich ook op Nederland en Belgie, maar doet het wel wat beter naar mijn mening :)
Heb er zelfs even stage gelopen :)

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 14 nov 2007 09:42

Er is onderling wel wat verschil tussen RCV, Dutch Film Works en A-Film, de drie kleine Nederlandse spelers maar zo veel ontlopen ze elkaar nu ook weer niet. Over het algemeen brengen ze allemaal redelijk kale versies uit (uitzonderingen daar gelaten). Ik heb overigens het idee dat het met RCV ook niet meer zo erg is als pakweg 2 jaar geleden maar daar kan ik mij in vergissen.

Thiver
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Thiver » 18 jan 2008 00:48

Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag. :P

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 18 jan 2008 11:33

Doel je op die steelcase? Ik ben zelf ook nog op zoek naar een goede uitgave van Se7en, bij de steelcase zitten extra's maar ik vraag me af of die ook de moeite zijn. De uitgave van Universal krijgt een 9.3 op dvd.nl en vooral die alternatieve einde's enzo lijken me heel interssant. Heeft iemand de steelcase want ik twijfel om die aan te schaffen...

Legend
Filmster
Filmster

Bericht door Legend » 24 jan 2008 23:21

Bij de Mediamarkt is Steelcase Se7en (dubbel disc) 7 á 8 euro. Is zeker de moeite waard

Plaats reactie