final fantasy

Plaats reactie
dh
Oscar nominatie
Oscar nominatie

final fantasy

Bericht door dh » 12 mei 2003 09:11

zaterdag gekocht bij media markt.

final fantasy (2-dvd) voor maar 9,99 eurotjes. :D

even ter vergelijking:
bij V&D gezien voor 40 eurotjes dus dit scheelde me toch maar effe mooi 30 euro!

Psyjan
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Psyjan » 15 mei 2003 16:24

Wij hebben Cinenova en Final Fantasy was er toen op..heb ik gelijk opgenomen...nog goedkoper dan bij jou!! Maar heb je m trouwens al gezien? Ik vond m wel vet!

dh
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door dh » 15 mei 2003 18:26

nee ik heb hem nog niet gezien....(erg druk)
maar ik ga hem zeker dit weekend bekijken! en ik denk dat ik hem sowieso wel goed vind (ben namelijk een liefhebber van de game)

Syndro
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Syndro » 15 mei 2003 18:32

De game is inderdaad erg cool (en verslavend), al ken ik alleen de oude versies :) Leuk 'back to basic' graphics heerlijk, net als oude Zelda's....maar anyway: Ik heb de film indertijd in de bioscoop bekeken en ik vond het op zich wel een vermakelijke film. Maar daarmee is dan ook al veel gezegd, want het verhaal is niet om van naar huis te schrijven en de animaties komen af en toe wat houterig over (wat overigens bij veel animatie-werk het geval is). Verder zijn de effecten echt wel gaaf! Dus geen blijvertje, maar een goede one-watch eyecandy :wink:

Nicholas
Figurant
Figurant

Bericht door Nicholas » 24 mei 2003 02:48

bij welk mediamarkt was het ? ik was namelijk langs mediamarkt amsterdam arena geweest en daar lag ie voor 36.99 ?!
tell me please ~! :D

dh
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door dh » 26 mei 2003 08:16

Nicholas schreef:bij welk mediamarkt was het ? ik was namelijk langs mediamarkt amsterdam arena geweest en daar lag ie voor 36.99 ?!
tell me please ~! :D
deze heb ik gekocht bij media markt Heerlen.

dh
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door dh » 05 jun 2003 10:27

laatst heb ik de film (eindelijk) eens bekeken

Ik vond het grafisch (CGI) erg mooi.
Het verhaal was best complex (na de 1e maal kijken wist ik niet echt of ik het verhaal goed of slecht vond) en nadat ik hem voor de 2e maal bekeken had begreep ik hem iets beter.
Dit kwam doordat ik toen pas de juiste link kon leggen tussen de onderlinge verhalen in de film.
Doordat in deze film meerdere verhalen spelen, kan het voor sommige mensen nogal verwarrend overkomen (daarom wist ik na de 1e keer ook niet echt wat ik ervan moest vinden)
Het enige minpuntje in de film vind ik het (naar mijn mening) te dramatische einde.

enfin, al met al een goeie film *** (vd ****)
(maar 3 sterren omdat ik de film een beetje vergelijk met de game en de game blijft toch mijn favoriet.)

Plaats reactie