ALI

Gesloten
dh
Oscar nominatie
Oscar nominatie

ALI

Bericht door dh » 15 mei 2003 18:25

nu was ik vanmiddag bij de Media Markt, en wat zag ik daar liggen voor maar 4,99....

ALI (die met will smith)

niet dat ik hem gekocht heb.. maar ik dacht mischien heeft een van jullie er iets aan!

Syndro
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Syndro » 15 mei 2003 18:27

mwa lijkt me best bagger film, kan iemand er wat over vertellen?

dh
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door dh » 15 mei 2003 18:43

Syndro schreef:mwa lijkt me best bagger film, kan iemand er wat over vertellen?
precies... het lijkt mij ook een film van niks... dus mensen overtuig me maar waarom ik hem wel (of niet) moet kopen!

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 16 mei 2003 08:53

Nou nou, bagger is het toch niet. Hij is mooi gefilmd en vormgegeven, Will Smith speelt verdienstelijk...maar ik kon me toch niet aan de indruk onttrekken dat Ali in het echt een veel interessanter leven heeft geleid...
geen topper dus, persoonlijk hoef ik hem niet te hebben...

Oh, en Syndro...geweldige signature! _O_

Syndro
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Syndro » 16 mei 2003 12:36

Oh, en Syndro...geweldige signature!
dank je Bolo, een erg gave dialoog uit RD, one of my favorites! en bedankt voor je mening over ali

Ayse
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Ayse » 16 mei 2003 12:55

Ik heb ALI gezien, Muhammed Ali kan wel een interessanter leven geleid hebben: hij heeft aanwijzingen gegeven bij het maken van deze film en hij heeft ook zijn goedkeuring gegeven aan deze film; dus zo onwaarheidsgetrouw is het niet.

Ik vind wel dat Will Smith een hele goede rol neerzet als Ali (ga hem wel halen btw)

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 16 mei 2003 13:11

Ayse schreef:Ik heb ALI gezien, Muhammed Ali kan wel een interessanter leven geleid hebben: hij heeft aanwijzingen gegeven bij het maken van deze film en hij heeft ook zijn goedkeuring gegeven aan deze film; dus zo onwaarheidsgetrouw is het niet.
Hoho, ik heb niet gezegd dat 'ie niet waarheidsgetrouw is; ik vermoed alleen dat de makers lang niet altijd de boeiendste momenten uit zijn leven hebben weten te kiezen. En Ali mag dan wel hier en daar aanwijzingen hebben gegeven, ik neem aan dat 'ie niet het script heeft geschreven.

Syndro
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Syndro » 16 mei 2003 13:38

Het moeten natuurlijk wel dingen uit zijn leven zijn, die interessant zijn voor het maken van een Hollywood-film, dat is tenminste mijn gedachte erachter. Het moeten gebeurtenissen zijn die de mensen amuseren en waar eens een leuke actiescène van gemaakt kan worden. Ik ben ook een groot liefhebber van filmhuis-films (non-hollywood produkties) en ik denk dat als het leven van Ali in zo'n soort film vorm gegegeven zou worden, het er heel anders uit zou komen te zien... Het is maar een gedachtegang, ik heb hem niet gezien.

Gesloten