Ik doe mee aan de fake trailer wedstrijd van Death Proof. Dat houdt in dat ik met een groep vrienden een trailer heb gemaakt voor een niet-bestaande grindhouse film.
Via internet kan gestemd worden op de fake trailers. Zit de trailer op 9 augustus (einddatum van het stemmen) in de top 3, dan gaat die door naar de finale. Voorts kiest een vakjury een 4e finalist. Deze 4 trailers komen onder ogen van QUENTIN TARANTINO, die hoogst persoonlijk de winnende trailer kiest. Die komt op de Nederlandse dvd van Death Proof. Persoonlijk vind ik het al super cool als Tarantino mijn trailer te zien krijgt: werkelijk winnen zit er voor mij toch niet in, geloof ik.
Stemmen kan via www.planetterror.nl/faketrailer . Aangezien het mijn filmpje is, zou ik de lezers willen vragen Once Upon A Time In Holland mee te nemen in hun overwegingen (stem op mij! stem op mij!

Weet dit: de nummer 1 op dit moment heeft zijn trailer zelf ook schaamteloos ge"plug"t via zijn site retecool.nl , wat mij op het idee bracht zelf ook wat schaamteloze plugging te gaan doen. (Al zal ik niet ontkennen dat de nummer 1 ook werkelijk waardig is om op de Death Proof dvd te komen!)
Sluit ik af met mijn welgemeende excuses als u dit geen stijlvolle actie vindt en alvast bij voorbaat dank voor uw stem op de Once Upon A Time In Holland trailer!

Met vriendelijke groet,
El_Mariachi