dvd-speler en recorder

Plaats reactie
Eva-filmfan
Bijrol
Bijrol

dvd-speler en recorder

Bericht door Eva-filmfan » 12 aug 2007 18:00

Mijn oude dvd speler heeft de geest gegeven en ik ben aan het kijken voor een nieuwe. Ik heb het liefst eentje met een harde schijf, want ik neem graag dingen op. Ik studeer nog, dus mijn budget is wat beperkt. Heeft iemand wat tips, merken, sites, aanraders?

Psycho-M
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Psycho-M » 13 aug 2007 11:49

Ik heb laatst toevallig een impuls aankoop gedaan bij de mediamarkt.
Daar stond een dvd recorder met harde schijf van Philips voor 200 euro.
Het was het laatste winkelmodel, vandaar de lagere prijs dan normaal.

Ik zou gewoon eens in de electronica zaken gaan kijken.
Het enige dat ik je wil adviseren is, koop geen dvd recorder met harde schijf van HE.
Daar heb ik er ook 1 van, maar als ik door de bestanden op de harde schijf aan het bladeren ben dan blijft 'ie vaak 'vasthangen'. Moet je de recorder weer uitzetten, opnieuw aanzetten, wachten totdat alles weer geladen is en weer opnieuw gaan bladeren. Echt een onding.

Bela
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Bela » 13 aug 2007 12:31

Vorige week heb ik een Sony RDR HX-950 gekocht. De recorder heeft een harde schijf van 250 G, super makkelijke bediening en genoeg aansluitingen voor HDMi, scart, usb, video-s etc. voor iedere mogelijkheid. Je kunt je usb-stick aansluiten om je foto's te bekijken, je kunt 999 liedjes kwijt en in jukebox functie afluisteren. Nadeel: dit type (mei 2007) is alleen in het zwart verkrijgbaar, maar voor de rest niets dan lof. Ik betaalde incl. verzendkosten 390 euro bij Pick 2 Pay.

Darthmar
Filmster
Filmster

Bericht door Darthmar » 13 aug 2007 13:19

Ik wacht op de DVD-recorder die verschillende zenders tegelijk kan opnemen omdat mijn favo programma's altijd tegelijk op tv komen en altijd als ik ergens heen gaat.

Psycho-M
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Psycho-M » 13 aug 2007 15:10

Darthmar schreef:Ik wacht op de DVD-recorder die verschillende zenders tegelijk kan opnemen omdat mijn favo programma's altijd tegelijk op tv komen en altijd als ik ergens heen gaat.
Tja, of je koopt er twee (of meer) :D

Darthmar
Filmster
Filmster

Bericht door Darthmar » 13 aug 2007 15:28

Psycho-M schreef:
Darthmar schreef:Ik wacht op de DVD-recorder die verschillende zenders tegelijk kan opnemen omdat mijn favo programma's altijd tegelijk op tv komen en altijd als ik ergens heen gaat.
Tja, of je koopt er twee (of meer) :D
Dat kan natuurlijk ook maar het leek me juist cool om gewoon 1 speler nodig te hebben.

Plaats reactie