Ik weet niet wat ik moet kiezen!

Plaats reactie
Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Ik weet niet wat ik moet kiezen!

Bericht door Kyrill » 04 sep 2007 20:18

Of voor 52 euro Stalker en Solyaris voor mijn verjaardag van 4 oktober. Of voor 50 euro los in de winkel, inieder geval 6 films. Ik twijfel echt enorm! Ik heb intussen ook een torrent van Stalker aangezet die over 5 uur al klaar is. Ik heb nog genoeg tijd om er over na te denken. Ik vind het moeilijk. Stalker en Solyaris lijken me wel heel erg bijzonder en ze zijn in een behoorlijk aantal lijstjes op 1 terug te vinden.

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Ik weet niet wat ik moet kiezen!

Bericht door ErikSchierboom » 04 sep 2007 20:52

Ik denk niet dat er een juist antwoord is. Hoewel je het natuurlijk volledig zelf zou moeten weten zou ik niet snel 50 euro uitgeven voor twee films waarvan je nog niet eens zeker weet of je ze leuk vind. Als ik jou was zou ik in ieder geval één van de twee eerst een keer kijken voordat je ze besluit te kopen.

Rovo
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Rovo » 04 sep 2007 21:48

Zoals ErikSchierboom al zegt is 52 euro voor twee films erg veel geld, zeker wanneer je niet weet of ze wel de moeite waard zijn. Daar komt nog eens bij dat ik het idee heb dat Tarkovsky een regisseur is waarvan je het werk of geweldig of langdradig en saai vindt (al is dit slechts een eerste indruk die ik na het zien van Andrei Rublyov kreeg). En om dan gelijk twee films voor een flinke prijs te kopen... Ik zou het persoonlijk niet doen. Gewoon eentje downloaden en kijken of je het wat vindt. Dan kun je daarna nog altijd beslissen of je zijn films op DVD wilt hebben of niet.

lykathea
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door lykathea » 04 sep 2007 22:42

Als je niks tegen engelse subtitles hebt :

Een paar goedkope Tarkovsky's

Groundhog
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Groundhog » 05 sep 2007 07:37

Zijn Stalker en Solyaris echt 26 euro per stuk. Er moeten toch wel goedkopere exemplaren te vinden zijn, ook met Nederlandse ondertiteling?

Hoe dan ook, ik zou voor de 6 films gaan. Met 50 euro kan je heel mooi spul aanschaffen, ook voor mindere prijzen.

gielpeeters
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door gielpeeters » 05 sep 2007 07:40

lykathea schreef:Als je niks tegen engelse subtitles hebt :

Een paar goedkope Tarkovsky's
Bij Solaris en Stalker zit ook Nederlandse ondertiteling staat er, hoewel die laatste mij dan weer te duur is. Iig bedankt voor de link, Zerkalo en Solaris zijn best wel safe-buys voor dat geld lijkt me. Maar toch ga ik eerst even een Divx-je kijken voordat ik ze koop...

Iketes
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Iketes » 05 sep 2007 08:32

26 euro voor stalker en 24 euro lost voor andere films :D

Oja, het boek van Tarkovsky is laatst heruitgegeven met 2dvd van Offret erbij voor 35 euro :)

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: Ik weet niet wat ik moet kiezen!

Bericht door PascalE » 05 sep 2007 17:01

Kyrill schreef:Of voor 52 euro Stalker en Solyaris voor mijn verjaardag van 4 oktober. Of voor 50 euro los in de winkel, inieder geval 6 films. Ik twijfel echt enorm! Ik heb intussen ook een torrent van Stalker aangezet die over 5 uur al klaar is. Ik heb nog genoeg tijd om er over na te denken. Ik vind het moeilijk. Stalker en Solyaris lijken me wel heel erg bijzonder en ze zijn in een behoorlijk aantal lijstjes op 1 terug te vinden.
Ik heb (waarschijnlijk) dezelfde gedownload als jij van stalker (2 disc enzo, met engelse subs) en die is van goede kwaliteit (ik heb de film alleen nog steeds niet gezien). Dus wacht even 5 uur (zet hem vannacht ff aan en morgen kan je m kijken ;-)) en je weet het :T . Of koop gewoon lego.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 06 sep 2007 19:37

Eh... Wat heeft Lego met Stalker te maken?

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 06 sep 2007 19:42

Rich Art schreef:Eh... Wat heeft Lego met Stalker te maken?
0, alleen als hij er ECHT niet uit komt kan hij altijd voor de 3e optie gaan: Lego :P .

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 07 sep 2007 16:07

Ik ben benieuwd welke "in ieder geval 6 films" het gaan worden, Kyrill! :D

Plaats reactie