DVD Profiler

Plaats reactie
Roelepoel
Figurant
Figurant

DVD Profiler

Bericht door Roelepoel » 05 sep 2007 20:23

Kan iemand mij helpen? Ik heb Dvd Profiler 3.1,betaalde versie en heb er nu 260 films in staan. Bij de nummering bigint hij bij 1 en gaat dan door met 4,5,6 enz. Zo zijn er nog verschillende nummers die ontbreken.
Ik heb geprobeert op verschillende manieren de collectie te hernummeren maar dat lukt me nog niet. Doe ik misschien iets verkeerd? Iemand een goede tip?
Alvast bedankt.

Gr.Roel

gielpeeters
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door gielpeeters » 05 sep 2007 20:37

Als je dubbelklikt op een titel, kun je bij "Persoonlijke Informatie" het collectienummer aanpassen.

Roelepoel
Figurant
Figurant

Profiler

Bericht door Roelepoel » 05 sep 2007 21:03

gielpeeters schreef:Als je dubbelklikt op een titel, kun je bij "Persoonlijke Informatie" het collectienummer aanpassen.
Bedankt,het is even werk maar dat moet dan maar,ik dacht dat het automatisch kon.Ik snap alleen niet hoe die gaten ontstaan.
Gr.Roel

Roelepoel
Figurant
Figurant

Re: Profiler

Bericht door Roelepoel » 05 sep 2007 21:23

Roelepoel schreef:
gielpeeters schreef:Als je dubbelklikt op een titel, kun je bij "Persoonlijke Informatie" het collectienummer aanpassen.
Bedankt,het is even werk maar dat moet dan maar,ik dacht dat het automatisch kon.Ik snap alleen niet hoe die gaten ontstaan.
Gr.Roel
Je tip werkt ook niet, want als ik de collectie wil hernummeren vervalt het weer in de oude situatie,met gaten dus. 1,4,5,6,10,11, enz enz.
Gr.Roel

Plaats reactie