The Jason Bourne Collection" DVD Cover

::DFC::Nohands[NL]
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

The Jason Bourne Collection" DVD Cover

Bericht door ::DFC::Nohands[NL] » 15 sep 2007 14:35

Hier alvast de DVD cover van de The Jason Bourne Collection" DVD.

Deze 4-disc set bestaat uit "The Bourne Identity," "The Bourne Supremacy" and "The Bourne Ultimatum." en bonus materiaal en ook een
"Safe Deposit Box" met een Jason Bourne paspoort!!

Afbeelding

Afbeelding

Roi
Filmster
Filmster

Bericht door Roi » 15 sep 2007 15:37

Geil :8 , hoeveel gaat 'ie kosten ?

Lastwish
Filmster
Filmster

Bericht door Lastwish » 15 sep 2007 19:53

Ziet er mooi uit. Ben wel benieuwd of deze ook in Nederland uit gaat komen. Het zou mij niets verbazen als deze aan ons voorbij gaat, of zo laat op zich laat wachten dat de hype aardig over is. Maar nogmaals: Ziet er mooi uit!

Mikefermont
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Mikefermont » 17 sep 2007 18:51

als hij met nederlandse ondertiteling is moet ik echt een credit card gaan regelen want deze wil ik wel echt hebben...

iemand die er meer info over heeft???

Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door ::DFC::Nohands[NL] » 18 sep 2007 08:35

Het enigste dat ik weet is dat hij 11 december uitkomt op DVD, misschien eerst weer in Amerika en Engeland en dan pas de rest van Europa later....

Zal een leuk kerstcadeautje zijn voor vele liefhebbers van deze film!! :wink:

Darthmar
Filmster
Filmster

Bericht door Darthmar » 18 sep 2007 09:14

Mooi, zal hem zeker kopen.
Vraag me alleen af of The Bourne Identity met allebei de versies in deze box zit.

Volgens Amazone.com komt hij op 23 oktober uit in Amerika.

Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door ::DFC::Nohands[NL] » 18 sep 2007 10:27

23 oktober lijkt mij wel erg snel.....tja afwachten waneer hij in Holland uitkomt.

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 18 sep 2007 14:40

Darthmar schreef:Vraag me alleen af of The Bourne Identity met allebei de versies in deze box zit.
Reken er maar niet op. Volgens mij is de Richard Chamberlain-versie van Warner Bros. en de Matt Damon-versie van Universal. Sowieso... dan waren er wel meer dan vier discs geweest.
::DFC::Nohands[NL] schreef:23 oktober lijkt mij wel erg snel.....tja afwachten waneer hij in Holland uitkomt.
Tja, The Bourne Ultimatum is in de VS natuurlijk al wat langer uit. Als Universal het slim speelt, brengen ze 'm eind november, begin december uit. Ik weet dan in ieder geval alvast wat er op mijn verlanglijstje komt te staan... :D

Darthmar
Filmster
Filmster

Bericht door Darthmar » 18 sep 2007 14:45

Thiver schreef:Reken er maar niet op. Volgens mij is de Richard Chamberlain-versie van Warner Bros. en de Matt Damon-versie van Universal. Sowieso... dan waren er wel meer dan vier discs geweest.
Die versie met Chamberlain bedoelde ik niet. Op mijn DVD van The Bourne Identity met Matt Damon heb ik twee versies: de biosscoopversie en de alternatieve versie met een alternatief begin en einde.
In de alternatieve versie wordt voordat hij Marie komt gegrepen door Abbots mannen. Deze zegt hem dat hij moet verdwijnen samen met Marie en dat hij dan met rust zal worden gelaten.

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 20 sep 2007 23:15

Darthmar schreef:Die versie met Chamberlain bedoelde ik niet. Op mijn DVD van The Bourne Identity met Matt Damon heb ik twee versies: de biosscoopversie en de alternatieve versie met een alternatief begin en einde.
In de alternatieve versie wordt voordat hij Marie komt gegrepen door Abbots mannen. Deze zegt hem dat hij moet verdwijnen samen met Marie en dat hij dan met rust zal worden gelaten.
Ah, zo. Mjah, ik ga daar wel vanuit eigenlijk. Overigens vind ik slechts één disc voor de extra's vrij karig voor deze toch vrij grote trilogie. Gelukkig zijn de films niet enorm lang, dus blijf er op de filmdiscs nog wel wat ruimte over voor bonusmateriaal.

TheGodfather
Regisseur
Regisseur

Bericht door TheGodfather » 28 sep 2007 22:34

Thiver schreef: Ah, zo. Mjah, ik ga daar wel vanuit eigenlijk. Overigens vind ik slechts één disc voor de extra's vrij karig voor deze toch vrij grote trilogie. Gelukkig zijn de films niet enorm lang, dus blijf er op de filmdiscs nog wel wat ruimte over voor bonusmateriaal.
Dat bedacht ik me ook al. Lijkt me dat er nog wel een uitgebreidere versie komt over een tijdje.
Maar ja, dat maakt me toch niet zo veel uit: ik koop alleen de losse dvd van The Bourne Ultimatum want de andere 2 delen heb ik ook al los gekocht :T

Mikefermont
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Mikefermont » 31 okt 2007 18:41

Afbeelding

waarom weer zonder NL ondertiteling :(

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 31 okt 2007 18:54

Ik snap dat gezeur niet zo. Ik ben al blij als er Engelse subs bij zitten. Ik kijk al jaren met Engelse subs. Als ik alleen geen zin heb om moeite te doen , dan doe ik NL subs.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 31 okt 2007 19:44

Kyrill schreef:Ik snap dat gezeur niet zo. Ik ben al blij als er Engelse subs bij zitten. Ik kijk al jaren met Engelse subs. Als ik alleen geen zin heb om moeite te doen , dan doe ik NL subs.
Om veel geld (dat zijn die boxen vaak) aan een dvd uit te geven vind ik het toch wel fijn als er NL ondertiteling onder zit. Zeker als je ze ook aan andere mensen wilt laten zien, en in mijn vriendengroep + thuissituatie heeft niet iedereen een even hoog kennis in het Engels. Wat ik het irritantste vind is dat ze bij sommige films er juist maar 1 bij doen... of 2. Dan denk je waarom kan je er niet gewoon een rits in doen, wat is de moeite? Bij bijvoorbeeld het gros van de Asiamania films zit geen engelse ondertiteling :(

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 01 nov 2007 09:58

Kyrill schreef:Ik snap dat gezeur niet zo. Ik ben al blij als er Engelse subs bij zitten. Ik kijk al jaren met Engelse subs. Als ik alleen geen zin heb om moeite te doen , dan doe ik NL subs.
eh, misschien is niet iedereen even goed in engels.

Plaats reactie