De Pakketservice [Algemeen & Regels]

Plaats reactie
Dirkov
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Dirkov » 14 mei 2008 01:28

"Heren, heren!" zoals Karel van de Graaf eens zo mooi zei.

Als ik ook mijn zegje mag doen over dit moddergooien wat er plaats vindt.
(ook al kent niemand mij hier op het forum, ik vind toch dat ik er wat van moet zeggen :) )

@Kyrill:
Ik snap je standpunt en frustratie, maar als je slim bent stop je per direct met het posten van reacties over deze kwestie. Waarom? Als ik heel eerlijk ben, zijn je reacties 'voer' voor zekere forum leden om er direct op te reageren. Don't get this wrong, maar je manier van posten (je post vanuit een zekere (zeer duidelijk aanwezige) frustratie ) roept alleen maar reacties op waar niemand nu wat aan heeft. Houdt de eer aan je zelf en lost het intern (via PB bijvoorbeeld) op met de personen waar je een meningsverschil mee hebt.
Dit is geen persoonlijke aanval op jou gericht Kyrill, moge dat duidelijk zijn :)

@de rest:
eigenlijk wat ik al tegen Kyrill zei. Zoals ik het zie lokken jullie hem uit, en als een stel aasgieren wachten jullie op een reactie van hem (die puur gebaseerd zijn op frustratie) om hem er vervolgens (keihard) op terug te pakken. Ik weet niet waar dit allemaal vandaan komt, maar niemand schiet er iets mee op. Goede discussie is wenselijk, maar dit noem ik geen discussie meer. Dit is met modder (ja mooie term) smijten.

Zeau, dat is er uit :)
Waarschijnlijk denken jullie "wie is die Dirkov in godsnaam en waar bemoeit hij zich mee?!" and I don't blame you, maar ik kom graag op dit prachtig forum. En het liefst wil ik dat blijven doen, maar het plezier van het 'trollen' (ik post duidelijk nooit) wordt minder met dit soort 'flamewars'.

Ik heb gesproken, doe er mee wat jullie willen :)
-Dirkov out

groepsknuffel!

Afbeelding

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 14 mei 2008 08:18

Kyrill schreef:[...]ik zou dvd's gaan ruilen met Meszhaline/Bram mijn The Thin Red Line en Close Encounters of the Third Kind tegen House of Sand and Fog en La Haine van Bram. Ik had me dvd's opgestuurd naar hem en die waren binnen no time ontvangen.
Hey, dat komt me heel bekend voor. Ik vind het zelf ook niet leuk dat de dvd's er nog steeds niet zijn, maar uiteindelijk zie ik geen nut om daar kwaad om te worden. Het komt toch allemaal wel rond (hoop ik).

Maargoed, ik snap Kyrill wel. Ikzelf snap namelijk gewoon niet goed waarom het zoveel tijd kost om één (of twee) dvd's op de post te doen. (En misschien is dat dan omdat ikzelf heel dicht bij het postkantoor(eigenlijk tankstation) woon.)

In ieder geval, ik word ook een beetje moe van al deze nutteloze reacties. Als men Kyrills manier van reageren niet snapt, goed, maar de reacties erop zijn in mijn ogen dan even 'nutteloos' en iedereen snapt denk ik heel goed wat hij bedoeld en zijn reacties zijn af en toe inderdaad raar maar als iemand daar één keer op heeft gereageerd is dat wel al genoeg. Nutteloos dus, dit.

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 14 mei 2008 08:42

Precies. En dat illustreer ik met nog meer nutteloze reacties :)

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 14 mei 2008 10:11

Wat dirkov zegt. Al blijven sommige reacties wel leuk om te lezen ook al mag ik dat helemaal niet zeggen. (?)

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 14 mei 2008 10:15

Het is een beetje een soort van gratis entertainment / ramp toerisme.. :oops:

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 14 mei 2008 10:47

Nou echt entertainment is het niet, dan moet het wel leuk blijven natuurlijk.
De echte discussies mis ik momenteel erg.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 14 mei 2008 10:57

Oke. Ik vind het ergste niet dat het zolang duurt maar dat hij tegen me liegt door te zeggen dat hij hem heeft opgestuurd naar me. Zo verder zeg ik niks meer.

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 14 mei 2008 17:48

Creeper schreef:
Kyrill schreef:[...]ik zou dvd's gaan ruilen met Meszhaline/Bram mijn The Thin Red Line en Close Encounters of the Third Kind tegen House of Sand and Fog en La Haine van Bram. Ik had me dvd's opgestuurd naar hem en die waren binnen no time ontvangen.
Hey, dat komt me heel bekend voor. Ik vind het zelf ook niet leuk dat de dvd's er nog steeds niet zijn, maar uiteindelijk zie ik geen nut om daar kwaad om te worden. Het komt toch allemaal wel rond (hoop ik).
Precies, en dat mis ik een beetje met Kyrill. Eigenlijk heeft Creeper het meeste recht van spreken als het aankomt op verlate DVD-opsturingen-van-Bram. Ik zal echt niet uit jullie leven verdwijnen en de DVD's met mij in het graf meenemen. Ik ben geen kwaad mens. Alleen een beetje laks.

En mijn excuses dat ik tegen je loog Kyrill, maar dat was meer om je even te kalmeren. Ik hoopte eigenlijk dat ik diezelfde dag nog het zooitje de brievenbus in kon flikkeren, maar ik heb de afgelopen twee weken geen vakantie gehad. Een slecht excuus misschien, maar probeer maar eens een half uur durende film in twee maanden op pootjes te zetten, terwijl de regisseuse geen idee heeft van wat ze doet. Om eerlijk te zijn, toen ik dit allemaal las (ik ben verdomde druk en kom weinig toe aan FT) ben ik meteen naar de brievenbus gerent. Dus als de post-stakingen over zijn heb je hem thuis. Het wordt dan ook nodig tijd dat ik Stroszek en Creeper's DVD's opstuur. Daarbij, om mensen goed te stemmen, zal ik binnenkort eens wat van mijn kant in de pakketservice gooien.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 14 mei 2008 18:04

Ik vind je ook geen vervelende gozer Bram. Mijn excuses voor het gezeik en soms wat kinderachtige reactie's. Ik ga niet meer zeuren/kinderachtig doen. Ik wacht gewoon verder geduldig af.

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 14 mei 2008 18:14

Dank je. Hij is onderweg in ieder geval.

Nou, iemand interesse in The Ten Comandments? Ik kocht een hele mooie box voor weinig geld, waarin zowel de 1956 versie van 222 minuten als de 1923 versie van 131 minuten. Afgaande van het afwezig aantal kijkers op whatiwatch.net zal vooral in die laatste nogal wat interesse zijn.

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 14 mei 2008 18:19

Op zich wel, maar ik denk dat het verstandiger is om kortere films in de service te stoppen. Enkel de laatste zou dus misschien wel kunnen werken.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 14 mei 2008 19:04

Op zich wel interessant, maar dat zou wel een film zijn waar je tijd voor moet vrijmaken en dus misschien niet zo handig voor de pakketservice.

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 14 mei 2008 19:06

Helemaal waar. Dus de laatste zou dan wel enigszins kunnen.

Nikana
Bijrol
Bijrol

Bericht door Nikana » 14 mei 2008 21:15

Bram je bent laks. :x
Je hebt 20 schoppen onder je kont (of 20 DVDs in je kont) nodig voordat je ook maar iets doet.

Dat jullie dit als trouwe forumleden en mensen die Bram al een tijdje kennen nog niet weten..
Tja, je hebt de DVDs zelf opgestuurd naar hem, dus je kon het verwachten :T
En dat de DVDs via via naar hem zijn gekomen.. Je had kunnen zeggen dat je ze liever niet naar Bram toe wou hebben. Dan hadden we dit leuke topic ook niet zo hoeven te verpesten :T

Ik hoop dat ik de discussie weer aangewaaid hebt, zinloze discussies zijn altijd leuk :D

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 14 mei 2008 21:16

IP-ban! :x

Plaats reactie