De Pakketservice [Algemeen & Regels]
Ik ga vanmiddag DiG! naar Guido opsturen. Ik krijg binnenkort een dvd van Pascal en Rovo binnen. Maar ik heb er eerlijk gezegd vrij weinig aan nu. Dus als jullie nog niet opgestuurd hebben daar bij houden aub. Want ik moet as Dindsdag om 12:00 op Schiphol zijn. Mochten ze al wel zijn opgestuurd laat me dit dan weten dan vraag ik gelijk om het adres van de volgende in de rij.
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Nog niet opgestuurd (gister naar amsterdam geweest). Ik stuur ze 110% morgen op. Maar oke ik vraag de volgende op de lijst dan.Kyrill schreef:Ik ga vanmiddag DiG! naar Guido opsturen. Ik krijg binnenkort een dvd van Pascal en Rovo binnen. Maar ik heb er eerlijk gezegd vrij weinig aan nu. Dus als jullie nog niet opgestuurd hebben daar bij houden aub. Want ik moet as Dindsdag om 12:00 op Schiphol zijn. Mochten ze al wel zijn opgestuurd laat me dit dan weten dan vraag ik gelijk om het adres van de volgende in de rij.
Jullie mogen kiezen uit:
The Abominable Dr. Phibes
Lenny
The Fog of War: Eleven lessons from the life of Robert S. McNamara
Django
ééntje gaat er in de service
The Abominable Dr. Phibes
Lenny
The Fog of War: Eleven lessons from the life of Robert S. McNamara
Django
ééntje gaat er in de service
Een bloemlezing (de juiste films passen jullie er zelf wel bij):

ash_ schreef:... een van de beste documentaires die ik ooit zag...
Feoreunn schreef:...Een unieke en hoogst memorabele horrorfilm...
Tasslehoff_Burrfoot schreef:...Franco Nero is bijna perfect als gunslinger uit op wraak en goud...
Guido schreef:...Lenny is een sfeervol portret van een stand-up comedian die zijn tijd ver vooruit was...