De Pakketservice [Algemeen & Regels]

Plaats reactie
PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 26 apr 2008 20:06

Bij een overschrijding van 3 dagen van de week moet een straf worden ingeschakeld. Voor of tegen? Ik wil gewoon geen film erin stoppen omdat het lijkt of 'niemand' er 'serieus' mee bezig is...

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 26 apr 2008 20:46

eensch. En de strafmaat? Uitsluiting van een nader te bepalen aantal dvd's?

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 26 apr 2008 22:25

Vanaf nu gewoon wie een dvd langer dan een week heeft uitsluiten van deelname hieraan. Tenzij duidelijk kenbaar van te voren wordt gemaakt dat een week niet kan worden gehaald. Hoewel dan misschien eerder naar iemand anders opsturen beter is. Ik zelf ben van 10 juni tot en met 25 juni op vakantie dus kan ik die periode eventueel NIET die nieuwe film ontvangen.

@PascalE: Dat is niet waar wat je zegt. Omdat er een paar soms te laat zijn anderen regelmatig, wil niet zeggen dat niemand er serieus mee bezig is.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 26 apr 2008 23:03

Kyrill schreef:Vanaf nu gewoon wie een dvd langer dan een week heeft uitsluiten van deelname hieraan.
Uitsluiten van deelname vind ik wel erg streng, dat is een maatregel die later pas ingevoerd moet worden, mochten eerdere maatregelen niet werken.

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 27 apr 2008 00:02

Kyrill schreef:@PascalE: Dat is niet waar wat je zegt. Omdat Meszahline en Lumiére altijd te laat zijn wil niet zeggen dat niemand er serieus mee bezig is.
Kom maar op met die frustraties.

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 27 apr 2008 00:23

Er zijn ergere dingen in het leven dan iemand die je DVD pas na twee doorstuurt ipv na de afgesproken week.

Zolang dat niet elke keer het geval is hoef je niet met straffen te gaan zwaaien.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 27 apr 2008 00:24

Vooral omdat iemand anders dat ding gratis aanbiedt.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 27 apr 2008 00:26

Meszahline schreef:
Kyrill schreef:@PascalE: Dat is niet waar wat je zegt. Omdat Meszahline en Lumiére altijd te laat zijn wil niet zeggen dat niemand er serieus mee bezig is.
Neuh hoor.

Mijn punt en die van anderen lijkt me inmiddels wel duidelijk.

Wat betreft kom maar op met me frustratie's dat zou ik heel goed kunnen doen maar dat doe ik niet. Je hebt geen poot om op te staan.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 27 apr 2008 10:02

Kyrill schreef:
Meszahline schreef:
Neuh hoor.

Mijn punt en die van anderen lijkt me inmiddels wel duidelijk.
Het is na dertig keer inderdaad wel duidelijk en het word onderhand afgezaagd en erg irritant.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 27 apr 2008 12:12

@Kyrill, ik heb mijn niemand en serieus ook tussen 2 prachtige tekentjes geplaatst waarmee ik probeer aan te geven dat ik het niet zo extreem bedoel.

Maar een dvd doorsturen na een week of het tijdig aangeven dat het door omstandigheden niet kan (en hem dan evt. toch opsturen) moet toch gewoon normaal mogelijk zijn. Kijk over 3 dagen extra doet niemand moeilijk, maar Meszahline (nothing personal) bijvoorbeeld heeft het al een paar keer gedaan en nog met langere tijd ook. Neemt gewoon de vaart weg en ik denk dat als alles beter verloopt er meer mensen (ik bijvoorbeeld) hun dvd's beschikbaar willen stellen.

@gollum36, wat voor strafmaat stel jij voor dan?, 2x als laatste in de lijst ofzo?

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 27 apr 2008 13:59

@ PascalE: Ooh oke.

@ Meszhaline: Heb je me adres nog? want Duck Soup kan terug naar mij.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 27 apr 2008 15:17

PascalE schreef:@Kyrill, ik heb mijn niemand en serieus ook tussen 2 prachtige tekentjes geplaatst waarmee ik probeer aan te geven dat ik het niet zo extreem bedoel.

Maar een dvd doorsturen na een week of het tijdig aangeven dat het door omstandigheden niet kan (en hem dan evt. toch opsturen) moet toch gewoon normaal mogelijk zijn. Kijk over 3 dagen extra doet niemand moeilijk, maar Meszahline (nothing personal) bijvoorbeeld heeft het al een paar keer gedaan en nog met langere tijd ook. Neemt gewoon de vaart weg en ik denk dat als alles beter verloopt er meer mensen (ik bijvoorbeeld) hun dvd's beschikbaar willen stellen.

@gollum36, wat voor strafmaat stel jij voor dan?, 2x als laatste in de lijst ofzo?
Of twee keer niet meedoen met een pakket of drie keer als laatste in de rij. Zoiets. En bij herhaaldelijk overtreden (2 of 3 keer, laten we zeggen 3) uitsluitsel voor een half jaar.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 28 apr 2008 10:02

Wie moet hier nu over beslissen. De mod's, wij gezamenlijk of wat?

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 28 apr 2008 10:09

Wij zijn een democratie in haar puurste vorm, iedereen is gelijk enzo. Een mod op een voetstuk zou enkel om een tirannendoder vragen.

Ik vind straffen wat rigoureus binnen de gemeenschap van liefde op het Filmtotaal forum.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 28 apr 2008 10:18

Guido schreef:Wij zijn een democratie in haar puurste vorm, iedereen is gelijk enzo. Een mod op een voetstuk zou enkel om een tirannendoder vragen.

Ik vind straffen wat rigoureus binnen de gemeenschap van liefde op het Filmtotaal forum.
Hoe wil je er dan voor zorgen dat mensen zich aan de regels houden bij de pakketservice?

Plaats reactie