De Pakketservice [Algemeen & Regels]

Plaats reactie
Rovo
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Rovo » 13 mei 2008 18:53

Kyrill schreef: Ja ik heb het helemaal gehad. En dan tijdje terug ging ie mij ook nog uitdagen om mijn frustratie's te posten. Misschien was het beter geweest als ik dat toch maar had gedaan. Ik heb nu ook met Rovo afgesproken mocht ik hem ooit binnen krijgen stuur ik hem gelijk naar hem op.
Was eigenlijk bedoeld als een geintje, maar je zal mij niet horen klagen. :P

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 13 mei 2008 19:16

Volgens mij is het gewoon Kyrill's dvd. Die moet je dus gewoon terugsturen. Dan kun je wel allemaal flauwigheden op dit topic gaan posten om de aandacht daar vanaf te leiden, maar als het mijn dvd was, zou ik inmiddels ook pissig zijn. Hij leent zijn bezit in goed vertrouwen uit en dat vertrouwen is beschaamd. Ik zou eens heel goed bij mezelf na gaan denken Bram en die dvd donders rap terugsturen.

Zo, dat moest me echt even van het hart. }:

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 13 mei 2008 20:16

Megalomaniac schreef:steek die reactie toch in je hol!!!!1!11!!!1~
geil.

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 13 mei 2008 20:32

Klopt. Het is zijn DVD, maar ik snap niet zo goed waarom men hier zo moeilijk over doet. Ik bedoel, ik ben de laatste op de lijst en afgezien Kyrill heeft iedereen zoiets van: "drie weken later, och, ik heb toch geen tijd."

Ik snap die drukdoenerij gewoon niet. Het is niet zo dat hij er een essay over moet schrijven, of dat Duck Soup de laatste film is die hij aan zijn stervende Oma moet laten zien. Het is gewoon een DVD die je via post uitleende aan een mede-filmliefhebber en het is niet zo dat Kyrill en ik vreemden zijn. Misschien is het omdat ik hem af en toe jen, misschien is het wel iets persoonlijks. :)

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 13 mei 2008 20:37

Ikzelf zou ook wel zo snel mogelijk een dvd terug willen als ik deze in de pakketservice heb gedaan. Dan heeft niets te maken met een essay of oma. Het is gewoon iets van jezelf, waar je voor betaald hebt en ook weer terug wil. Volgens mij is het meer dat jij (Bram) een beetje laks bent, want je lult er inderdaad telkens om heen.

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 13 mei 2008 20:42

Laten we één ding uit de weg helpen. Ik lul er niet omheen. Ik ben laks. Vreselijk. Sta er bekend om binnen mijn geliefde vriendenkring en familieleden. Neemt niet weg dat van die zwaar overemotionele berichten een redelijk averechts effect op me hebben. Als iemand tegenover jou zou gaan posten dat jij de DVD in jouw anus mag drukken, neem je het allemaal dan nog serieus?

Anyway, de DVD is al onderweg.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 13 mei 2008 20:48

Klopt. Kyrills reacties zijn misschien wat overdreven, maar ik snap zijn punt wel. Overigens wilde ik nog vermelden dat ik je laks vond, maar ik wist niet hoe dat ging vallen. :P

Anyway, alles weer in orde.

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 13 mei 2008 21:44

patrob schreef:Ik zou eens heel goed bij mezelf na gaan denken Bram en die dvd donders rap terugsturen.

Zo, dat moest me echt even van het hart. }:
Serieus. Je mag dan wel getrouwd zijn en al en misschien voel je je daardoor al enigszins oud, maar alsjeblieft zeg, wat zijn dat voor bejaarde uitspraken.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 13 mei 2008 22:39

Ik vertel wel even in het kort waarom ik me er zo aan erger. Daarvoor gaan we halfjaar ongeveer/ jaar terug in de tijd. Er stond rond deze tijd een filmuitje gepland ik zou dvd's gaan ruilen met Meszhaline/Bram mijn The Thin Red Line en Close Encounters of the Third Kind tegen House of Sand and Fog en La Haine van Bram. Ik had me dvd's opgestuurd naar hem en die waren binnen no time ontvangen. Een week ofzo later zouden we een filmuitje hebben in Utrecht. Bram vond het niet nodig om ze op te sturen en zou ze daar mee naar toe nemen. Wat hij ook gedaan had alleen hij moest ook een scherm voor de beamer meenemen en hij vergat de tas met dvd's met nog wat dvd's voor anderen mensen in de trein. Tot zover niks aan de hand dat kan iedereen gebeuren alleen het gebeurd nou net de personen die beetje lui en soms beetje dromerig zijn. Ik kan het weten ik heb het ook wel eens gehad alleen dan met andere soort dingen. Omdat ik het zelf vrij lullig vond voor Bram heb ik tegen hem gezegd maak er maar 1 dvd van La Haine en stuur die naar me op. Veel gezeur van mij via msn later kwam La Haine via de post maanden later bij mij terecht.

Maart/April 2008. Niemand weet even waar mijn Duck Soup gebleven is en ik verneem dat hij bij Bram is. Waar hij naar zeggen van een goede vriend van Bram ook van dit forum toen al iets van 3 weken bij Bram in bezit was. Ik krijg behoorlijk wat deja vu's en wil de dvd zo snel mogelijk mijn kant op krijgen. 5 April lag hij nog bij Bram , 25 April post hij dat hij hem zou opsturen naar de volgende( tot dan toe nog 0.0 gezeik/gebitch van mijn kant alleen de vraag 1 maal of hij nog steeds bij hem ligt nadat zijn laatste reactie van 5 april was). 6 Mei post hij ''feestdagen logische vertragingsfactor'' Die dag erna kom ik op msn erachter in gesprek met Bram dat hij hem toen pas die ochtend had opgestuurd. 13 Mei 2008 veel gebitch van mijn kant geef ik toe later is de dvd nog steeds niet bij mij thuis aangekomen. Terwijl Bram hem naar eigen zeggen hem al iets van 8 dagen geleden op zijn minst heeft opgestuurd. Had ik het nu anders moeten aanpakken? Misschien wel, misschien niet. Al had ik hem inmiddels binnen dan had je het argument kunnen geven ''ja het heeft lang geduurd maar je hebt hem nu tenminste binnen''. Dat argument kan dus in dit geval niet gegeven worden want hij is nog niet aangekomen.
Bij mij heeft het nu het punt bereikt waarop ik het helemaal gehad heb. En tja dat hij de dvd in zijn kont mag steken is niet echt subtiel had het beter anders kunnen verwoorden maar de subtiliteit ligt al ruimschoots achter mij. En als dat een averechts effect heeft dat moet dan maar want ik sta wel achter die opmerking.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 13 mei 2008 22:50

Er zijn ergere dingen in de wereld :)
Afbeelding

Nee serieus, natuurlijk had de dvd al lang op de post moeten gaan. Maar dit soort panische reacties vind ik totaal niet op z'n plaats hier.
Laatst gewijzigd door Lumière op 13 mei 2008 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 13 mei 2008 23:06

Ooh leuk het fanclubje van Bram gaat elkaar achter na lopen.

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 13 mei 2008 23:08

Niet helemaal. Gewoon aardig blijven tegen elkaar.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 13 mei 2008 23:14

Dus als iemand iets ergs vindt gaan we voortaan maar roepen dat er ergeren dingen zijn? :-? En plaatjes posten van Afrikaanse kinderen posten :-?

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 13 mei 2008 23:16

Mijn laatste reactie is niet panisch. Ik vertel gewoon wat de situatie/geschiedenis is.

En nogmaals vanaf dit punt zou het me worst wezen of hij ooit nog aankomt of niet. Dus Bram voor mij hoef je geen moeite meer te doen.

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 13 mei 2008 23:48

Kyrill schreef:Dus als iemand iets ergs vindt gaan we voortaan maar roepen dat er ergeren dingen zijn? :-? En plaatjes posten van Afrikaanse kinderen posten :-?
Nope. We're gonna play the Nazi card.

Plaats reactie