Mijn set is een relatief Low Budget HT set. veel bespaard doordat de speakers out of stock gingen en dus relatief goedkoop werden aangeboden. ook budget HD projector gekocht, techniek gaat te snel op dit moment waardoor de kwaliteit van een 1k projector nu te vergelijken is met een 3-5k projector 1-2 jaar geleden.
- Epson TW 2900 projector
intern exact gelijk aan TW 3500 maar dan(toen) paar honderd euro cheaper(3500 heeft grijze/antraciet sidecovers)
geprojecteerd op een 100 inch 16/9 scherm.
- Denon AVR-1911 7.1 reciever
output 90w continu bij 8 Ohms speakers per kanaal (125 peak)
1000w sony setje is 12.5 wat per kanaal of 125 watt op 1 kanaal, waarna zij zeggen ik kan 125 watt op 1 kanaal uitsuren en heb 8 kanalen dus 1000w set maar hebben genoeg aan een dun kabeltje vaak word ook nog eens de piek vermogen gebruikt, lang leve nep PR

) heb ook 6mm kwadraat kabel liggen ipv 0.25mm kwadraat van z'n 1000 wat setje die zouden in 2 tellen wegfikken.
samsung BC6900 gekocht.
Vond een denon blue ray player beetje zonde van het geld dus deze maar gekocht, denon zou wel mooier staan, maarja geen ongelimiteerd budget hier.
- 6x JBL studio L series L820(surround)
full range speaker, ook zonder bassbox kan je trillen op de bank
wel redelijk groot; 391 x 311 x 127mm en 9kg per stuk, ietsje groter en zwaarder als de gemiddelde surround speaker.
JBL Studio L Series L8400P basspeaker
600watt monster (12 inch driver)
als de surrounds je al van de bank af trillen, maakt deze je buren helemaal gek
JBL EC25 center
als iemand nog een ash black JBL Studio L series LC2 center weet te staan voor een redelijke prijs houd ik me aanbevolen
Ook een LC1 is goed genoeg. alles om dit prul te kunnen vervangen, mijn zwakste schakel.
heb deze tijdelijk al ruim een jaar :S:

wil deze maar vooralsnog onvindbaar in black ash(wel gevonden in cherry):