Movie Minutes

Plaats reactie
Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Movie Minutes

Bericht door Axeqlusive » 17 jan 2011 11:03

Een nieuwe clown in the house?
Ach met Chuck Norris durf ik het niet tegen te spreken.

cillitbang
Figurant
Figurant

Bericht door cillitbang » 17 jan 2011 11:37

Verstandig van je! :D

Ik ben idd een newbie hier.
Maar als ik codes heb zal ik ze hier posten. Of
Als ik iets weet over acties.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 17 jan 2011 11:55

Welkom op het forum dan! :) Of blijf je alleen hangen in het "Movie Minutes"-topic?

cillitbang
Figurant
Figurant

Bericht door cillitbang » 17 jan 2011 18:12

Weet nog niet. Ben wel een film fanaat dus zal wel door stromen naar de andere topics :Y

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 20 jan 2011 09:12

Nieuwe titels, maar echt boeiend is het wederom allemaal niet...

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 20 jan 2011 09:44

Rich Art schreef:Nieuwe titels, maar echt boeiend is het wederom allemaal niet...
Dat ben ik met je eens.

Ik moet nog steeds even Alice in Wonderland en Prince of Persia op Blu-Ray bestellen, vergeet het steeds. Ik schrijf het gelijk even op :)

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 20 jan 2011 11:04

Ongelovelijk... ze proberen ook wel echt dingen te lozen denk ik soms.
The Last Song... gewoon een 4,3 op de IMDb

cillitbang
Figurant
Figurant

Bericht door cillitbang » 20 jan 2011 12:27

Ze vernieuwen helaas weinig dvd's / blu-ray's

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 22 jan 2011 02:52

Ik heb geen idee of het handig is dit hier te plaatsen, maar ik heb een contactpersoon (welke ik overigens nog nooit in persoon ontmoet heb) die voor iedere twee codes die ik hem toestuur mij beloont met een gratis dvd uit zijn aanzienlijke collectie van te koop staande dvd's. En in tegenstelling tot de gebruikelijke MovieMinutes-mensen vraagt hij hier geen vergoeding voor. Zodoende heb ik mijn dvd-collectie het afgelopen anderhalf jaar al met een goede tien tot vijftien titels gratis kunnen uitbreiden. Wie hier oren naar heeft, kan mij een berichtje sturen voor het e-mailadres van deze persoon.

cillitbang
Figurant
Figurant

Bericht door cillitbang » 28 jan 2011 22:39

Klinkt beetje louche...

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 29 jan 2011 01:47

cillitbang schreef:Klinkt beetje louche...
Zegt de persoon met de Chuck Norris-avatar... :D Maar even serieus: als ik een nieuwe gebruiker was geweest zou dit inderdaad een vrij dubieus bericht zijn geweest, maar aangezien ik hier al wat langer actief ben, hoop ik toch wat meer krediet te hebben opgebouwd. Het grappige is dat ik voor het eerst met deze persoon in contact kwam naar aanleiding van door hem geplaatste oproep op een website (volgens mij Markplaats) waarin hij vroeg om MovieMinutes-codes (wat er wel meer doen). Toen ik hem (zonder enig vooruitzicht van een beloning) enkele codes per e-mail toestuurde (ik ging ze zelf immers toch niet gebruiken dus had ik niets te verliezen), kreeg ik als reactie niet alleen een bedankje maar ook de melding dat ik enkele dvd's uit zijn uitgebreide lijst met te koop staande dvd's mocht uitkiezen, die hij vervolgens gratis naar mij zou opsturen. In eerste instantie was ik sceptisch, maar al vrij snel ontving ik inderdaad de dvd's die ik had uitgezocht. En zoals gezegd heb ik sindsdien mijn dvd-collectie vrij aardig kunnen uitbreiden. Het betreffen weliswaar niet altijd de nieuwste titels maar deze persoon heeft wel regelmatig 2-disc-uitgaven in de aanbieding en je hoeft nooit te betalen voor de verzendkosten. In die zin vraag ik me af en toe wel eens af in hoeverre dit voor deze persoon rendabel is, maar zolang dit voor beide kanten werkt, vind ik het prima. Na al bijna twee jaar goed verlopen contact kan ik in alle eerlijkheid zeggen dat ik voor deze persoon kan instaan. En dat zeg ik niet om hem nu zo nodig te helpen met zijn codes maar puur omdat ik geloof dat er net als ik genoeg mensen zijn die geloven dat het sparen van MovieMinutes weinig zoden aan de dijk zet, en dit een aardig alternatief is, dat niet alleen goedkoper is maar vaak ook betere filmtitels biedt.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 29 jan 2011 11:49

Maar wat moet hij met al die MM? :P Zoveel films zijn er daar niet en als je alles ervan aftrekt wat je niet wilt hebben, hou je 2, 1 of minder films over.

Ik zelf koop haast zelden films met MM. Waarom weet ik niet precies. Waarschijnlijk vooral ook omdat ik veel oudere titels koop. Ik kan me vergissen maar ik hoop nog een een film van 50 jaar terug met MM gezien.

jochemb
Bijrol
Bijrol

Bericht door jochemb » 18 feb 2011 14:15

Aston schreef:Maar wat moet hij met al die MM? :P Zoveel films zijn er daar niet en als je alles ervan aftrekt wat je niet wilt hebben, hou je 2, 1 of minder films over.

Ik zelf koop haast zelden films met MM. Waarom weet ik niet precies. Waarschijnlijk vooral ook omdat ik veel oudere titels koop. Ik kan me vergissen maar ik hoop nog een een film van 50 jaar terug met MM gezien.
Mischien haalt ie veel blu-rays en verkoopt ie ze door met winst.

Nicole
Bijrol
Bijrol

Bericht door Nicole » 07 mar 2011 18:59

Het is wel te hopen dat er binnenkort wat leuks bij komt. Nu heb ik genoeg minutes, maar zijn de blu-ray sniet leuk. (op degene na die ik allemaal al heb dan :D )

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 24 mar 2011 13:35

Nou nou je wordt op je wenken bedient (pff zucht)...
Ghost Whisperer seizoen 3 en Criminal Minds seizoen 5

Ik spaar voorlopig nog lekker ff door dus. Al gaat dat ook niet snel nu er geen gratis punten meer vrij lijken te komen.

Plaats reactie