Movie Minutes
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Re: Movie Minutes
Er staan overigens weer wat nieuwe items in de shop!
- Grey's Anatomy seizoen 3
- Castle seizoen 2
- Ghost Whisperer seizoen 4
- Grey's Anatomy seizoen 3
- Castle seizoen 2
- Ghost Whisperer seizoen 4
En twee seizoen van LOST. 

- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Seizoen 3 en 4 bedoel je?Rich Art schreef:En twee seizoen van LOST.
Die stonden er alweer een paar weken hoor

Of zie jij 5 en 6 al staan?
Oh, ik ben ook al een paar weken niet meer op de site geweest. 

- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Voor de mensen die al even niet meer geweest zijn, dit zijn de nog actieve codes voor negen maal 30MM, een totaal saldo dus van 270MM.
ACT4UNWTSHZ
TFAAJJNFPL
TFAR4FG6GY
ACT3HCECE8S
ACT3MTK6UM8
ACT3F7SPLQA
TFAJCYNXQY
TFAMPSLAEG
MMMG7WN0JM
Sinds afgelopen maandag is ook seizoen 5 van Lost beschikbaar op dvd, zodat je seizoen 1 t/m 5 op dit medium kan aanschaffen. Wellicht wat onlogisch, want wat moet je met een los seizoen, maar seizoen 5 is ook op blu-ray te bestellen. Ga je precies redden met die 270 punten. Seizoen 5 op blu-ray voor 3,75 euro... goed te doen toch?
En nee ik heb geen aandelen in MovieMinutes, vind het gewoon zonde als je van Lost houdt, de box nog niet hebt en deze laat liggen. Ze vernieuwen hun assortiment niet bepaald regelmatig dus misschien hebben mensen zoiets van 'boeiend, die MovieMinutes'... maar dit lijkt me dan weer best leuk, toch?
ACT4UNWTSHZ
TFAAJJNFPL
TFAR4FG6GY
ACT3HCECE8S
ACT3MTK6UM8
ACT3F7SPLQA
TFAJCYNXQY
TFAMPSLAEG
MMMG7WN0JM
Sinds afgelopen maandag is ook seizoen 5 van Lost beschikbaar op dvd, zodat je seizoen 1 t/m 5 op dit medium kan aanschaffen. Wellicht wat onlogisch, want wat moet je met een los seizoen, maar seizoen 5 is ook op blu-ray te bestellen. Ga je precies redden met die 270 punten. Seizoen 5 op blu-ray voor 3,75 euro... goed te doen toch?
En nee ik heb geen aandelen in MovieMinutes, vind het gewoon zonde als je van Lost houdt, de box nog niet hebt en deze laat liggen. Ze vernieuwen hun assortiment niet bepaald regelmatig dus misschien hebben mensen zoiets van 'boeiend, die MovieMinutes'... maar dit lijkt me dan weer best leuk, toch?
Zeker leuk! Jammer dat bij mij alleen de onderste code nog werkt... 

Daarom moet je ze ook invoeren op een ander e-mailadres 

Joh... 

- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Voor de liefhebbers... Movie Minutes Monday – Vanavond een tijdelijke actie met de top film Tron - Legacy! Van 18:00 tot 24:00 is deze film te verkrijgen voor slechts 150 Movie Minutes voor de DVD en 210 Movie Minutes voor de Blu-ray. Mis dit niet!
Aldus de Facebook pagina van MovieMinutes.
Met de codes in een hierboven staande post ben je voor 3,75 euro eigenaar van deze dvd danwel blu-ray.
Aldus de Facebook pagina van MovieMinutes.
Met de codes in een hierboven staande post ben je voor 3,75 euro eigenaar van deze dvd danwel blu-ray.
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Haha net of dat zo bizar goedkoop is, oké hij is net uit, maar dan nog.
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Ehh 3,75 euro voor een blu-ray die net uit is, dat lijkt me redelijk aan de voordelige kant toch? 

Waar haal jij je blu-rays weg johPascalE schreef:Haha net of dat zo bizar goedkoop is, oké hij is net uit, maar dan nog.

- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik bedoel natuurlijk qua MM, 210 is normaal voor een BR en ze promoten hem een of andere speciale actie, vandaar.
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Hmm okay, maar ja, je pikt die codes hier zo weg... nieuwe account aanmaken met een alternatief mailadres en gaan!PascalE schreef:Ik bedoel natuurlijk qua MM, 210 is normaal voor een BR en ze promoten hem een of andere speciale actie, vandaar.
Fraude!Axeqlusive schreef:Hmm okay, maar ja, je pikt die codes hier zo weg... nieuwe account aanmaken met een alternatief mailadres en gaan!PascalE schreef:Ik bedoel natuurlijk qua MM, 210 is normaal voor een BR en ze promoten hem een of andere speciale actie, vandaar.
Maarja, misschien maar even op naam en email van ouders of broer of vrienden.•Walt Disney Studios Home Entertainment heeft het recht om deelnemers bij constatering van fraude en misbruik uit te sluiten van deelname aan het Movie Minutes spaarprogramma.

Ik moet maar even kijken. Punt is dat er niet echt veel meer bij zit wat ik wil maar ja, voor 2 euro de BR (2 xFilm, 1x Verzendkosten) is het alsnog de moeite waard natuurlijk om iets aan te schaffen. Desnoods POTC 1 t/m 3 op BR ook al heb ik ze op dvd.
Of als je echt een sneaky Fraudeur bent, een nieuwe account aanmaken en daarna doorverkopen.