Movie Minutes

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Movie Minutes

Bericht door Duikboot » 24 okt 2011 21:59

Hmm misschien moet ik dan maar eens een account maken op de naam van mn zusje. Die woont bij moeders in huis een dorp verderop....

Zou volgens mij nog legaal zijn ook :P

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 25 okt 2011 08:13

Ter info.

Ik had in de begindagen van MovieMinutes een aantal keer een code van andere mensen gekregen. Deze codes waren (of zijn dat nog steeds??) destijds gelinkt aan een bepaalde film, dus je kon nooit 2x een code invoeren welke op een DVD zat van bijvoorbeeld Pirates of the Caribbean 1. Ik vond dit vreemd en heb hier toen een e-mail over naar MovieMinutes gestuurd en de medewerker die reageerde op mijn mail zei dat er niets aan te doen is, maar dat ik gerust een ander account aan mocht maken met een ander e-mailadres om daar deze codes te gebruiken... Het maakt dus blijkbaar niet zoveel uit.

Ik heb dan ook al tijden een tweede account op precies dezelfde naam en precies hetzelfde adres en heb er nog nooit gezeur over gehad.

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 25 okt 2011 11:29

Dat is inderdaad wel vreemd ja...

Aan de andere kant kan ik het me wel voorstellen dat die mensen van Movie Minutes het weinig kan schelen waar ze de films heen sturen. Als er voldoende MM in zijn gewisseld en de verzendkosten zijn betaald dan zal het meestal wel best zijn :P

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 25 okt 2011 17:09

Duikboot schreef:Dat is inderdaad wel vreemd ja...

Aan de andere kant kan ik het me wel voorstellen dat die mensen van Movie Minutes het weinig kan schelen waar ze de films heen sturen. Als er voldoende MM in zijn gewisseld en de verzendkosten zijn betaald dan zal het meestal wel best zijn :P
Ja, maar als ik twintig accounts aanmaak met de gratis MM van Axe dan kan ik dus zo 20 X 270 MM binnen harken. En dan mogen jullie uitreken wat dat in films betekent. :wink: Niet echt de bedoeling lijkt me. Als ze dat niets kan schelen dan ga ik het ook gewoon doen hoor maar je kan dus wel lekker goedkoop je films krijgen zonder dat je ooit iets voor die MM hebt moeten doen.

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 25 okt 2011 18:15

Dat valt natuurlijk wel op, maar 2/3 accountjes op andere namen/adressen (kennissen, familie etc.), dat gaan ze naar mijn idee echt niet merken...

jochemb
Bijrol
Bijrol

Bericht door jochemb » 02 nov 2011 12:48

Axe bedankt voor de codes.

ik had lost seizoen 5 op blu-ray besteld en vrijdag kreeg ik dus een pakketje van movie minutes maar er zat de dvd box in en niet de blu-ray box.

Ik had ze dus vrijdag een mailtje gestuurd maar ik heb nog geen response ontvangen, iemand een idee wat ik nu het best kan doen ?

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 02 nov 2011 13:07

Ik zou er nog een mailtje aan wagen. Wellicht is het handig om je vorige mail er onder te plakken.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 02 nov 2011 13:30

jochemb schreef:ik had lost seizoen 5 op blu-ray besteld en vrijdag kreeg ik dus een pakketje van movie minutes maar er zat de dvd box in en niet de blu-ray box.
Een bekend probleem, ik had hetzelfde... ik heb echter zojuist reactie gekregen van MovieMinutes:
Beste Axel,

Bedankt voor uw e-mail.
Er was blijkbaar een fout opgetreden in de website, waardoor de verkeerde bestelling is doorgevoerd.

Onze oprechte excuses voor dit ongemak!

Wij willen u vragen de DVD’s (welke een Blu-ray hadden moeten zijn) van Lost - Seizoen 5 (ongeopend) kosteloos naar ons retour te zenden via onderstaand antwoordnummer:
Movie Minutes
Antwoordnummer 2105
2990 WD Barendrecht

Graag een briefje toe te voegen met reden van retourzending en uw adresgegevens. Of een kopie van de pakbon die bij de levering zat bijgesloten is ook voldoende.
Zodra de DVD bij ons binnen is, zullen wij ervoor zorgen dat u alsnog de Blu-ray’s van Lost - Seizoen 5 krijgt toegestuurd.

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Movie Minutes

Klantenservice E-mail : klantenservice@movieminutes.com
Website : www.movieminutes.com

jochemb
Bijrol
Bijrol

Bericht door jochemb » 02 nov 2011 14:16

Ik kreeg nog geen 10 minuten geleden datzelfde bericht.

Dit is mischien een hele domme vraag maar hoe werkt dat kosteloos retour sturen dan want ik als ik naar de postkantoor ga vragen ze toch gewoon om geld voor de verzendkosten ?

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 02 nov 2011 14:18

Grappig ik kreeg deze vraag net ook van een iemand, maar een antwoordnummer is altijd gratis.

jochemb
Bijrol
Bijrol

Bericht door jochemb » 03 nov 2011 10:26

Bedankt :T

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 01 dec 2011 15:39

Net nieuw gearriveerd in de shop voor 180MM:

Afbeelding

Al is nieuw relatief, want toen ze afgelopen 'zomer' een weeklang aanbiedingen hadden, had ik hem al meegepikt voor 150MM, maar wie weet zijn er hier nog liefhebbers. Met de codes hier elders kan je hem zo bestellen voor 3,75 euro, koopje toch?

Daarnaast ook dvd's van:
The Village (180MM)
The Rock (150MM)
Ugly Betty seizoen 3 (210MM)

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 17 jan 2012 16:21

Net nieuw gearriveerd in de shop voor 210MM:

Afbeelding

Daarnaast ook dvd's van:
Samantha Who - seizoen 2 (210MM)
Face/ Off (180MM)
Criminal Minds - seizoen 5 (240MM)

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 25 jan 2012 13:46

Vanaf heden... ook voor 210MM op blu-ray (en voor 180MM op dvd)

Afbeelding

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 25 jan 2012 17:25

Mm, leuk dat er weer wat nieuws bij komt. Heb deze (en Face Off) al tevaak gezien om aan te schaffen, maar het begin is er :T

Plaats reactie