[DVD/Blu-Ray] Kwalitatieve en mooie uitgaves.
Re: [DVD/Blu-Ray] Kwalitatieve en mooie uitgaves.
Komt in juni uit. The Lost Weekend dan ook trouwens.
- TheGodfather
- Regisseur
Hoewel de R1 Legacy dvd versie van Double Indemnity al erg goed was komt deze er zonder twijfel in
Kwijl

Kwijl

-
- Bijrol
http://www.freerecordshop.nl/film/rambo ... =20120531#
John Rambo Granade set.
vandaag voor 24.99 bij de FRS.
Zit erg te twijfelen om hem te kopen.
John Rambo Granade set.
- Dr. Strangelove
- Regisseur
Ik zeg doen !
Dit soort uitgaven zijn eenmalig en je moet er toch niet aan denken dat je er nu met je volle verstand bij staat alleen om later te constateren dat je niet toegeslagen hebt.
Man, als je ziet wat deze unieke uitgaven later waard zijn voor echte verzamelaars !
Je ziet als het ware nu al de collection items van later.
Dus wat weerhoud je ervan om meteen te kopen en later te cashen ?
Je bent eigenlijk een dief van je eigen portemonnaie (of die van je kinderen) als je er niet meerdere van inslaat.
Dit soort uitgaven zijn eenmalig en je moet er toch niet aan denken dat je er nu met je volle verstand bij staat alleen om later te constateren dat je niet toegeslagen hebt.
Man, als je ziet wat deze unieke uitgaven later waard zijn voor echte verzamelaars !
Je ziet als het ware nu al de collection items van later.
Dus wat weerhoud je ervan om meteen te kopen en later te cashen ?
Je bent eigenlijk een dief van je eigen portemonnaie (of die van je kinderen) als je er niet meerdere van inslaat.
Ik heb hem meteen besteld, is toch iets als jeugd sentiment, en heb het best vaak gezien, en ach die 25 euro voor 4 filmpjes is toch niet zo veel?meesterslager schreef:http://www.freerecordshop.nl/film/rambo ... =20120531#
John Rambo Granade set.
Krijg nu al het volgende bericht van een vertraging, voor de Rambo Box (15 minuten na de bestelling)
Hartelijk dank voor uw bestelling.
Tot onze spijt kunnen we u onderstaand artikel niet toesturen.
Ean-nummer: omschrijving:
5050582847161 RAMBO 1 - 4 GRENADE - 4BRD
Zodra het artikel leverbaar is, sturen we het met spoed toe.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Freerecordshop.nl
-
- Bijrol
ik heb gelukkig niet z'n mail ontvangen.
het was een op=op actie dus sta er niet raar van te kijken als ze je geld terugstorten.
het was een op=op actie dus sta er niet raar van te kijken als ze je geld terugstorten.
- TheGodfather
- Regisseur
Thanks voor de tip
besteld, gekozen voor accept giro dus eens kijken hoe t gaat. Als ie nou niet leverbaar is heb ik iig geen problemen met t geld terug krijgen/vragen

besteld, gekozen voor accept giro dus eens kijken hoe t gaat. Als ie nou niet leverbaar is heb ik iig geen problemen met t geld terug krijgen/vragen

Ach als ik de dvds niet krijg heb ik gewoon pech het was geen must of zo voor mij om hem te hebben, dus zo erg is het dan ook weer niet.meesterslager schreef:ik heb gelukkig niet z'n mail ontvangen.
Dat kan handig zijn ja. Vooral als je bij Wehkamp besteld.TheGodfather schreef:Thanks voor de tip![]()
![]()

- Decepticon
- Filmster
Je kunt eens langs de plaatstelijke FRS of andere media winkel gaan, daar liggen die limited uitgaves ook wel eens. Een maat van me zag hem een poos geleden ook bij de plaatselijke en nu failliete Music Store.AvHelvoort schreef:Ach als ik de dvds niet krijg heb ik gewoon pech het was geen must of zo voor mij om hem te hebben, dus zo erg is het dan ook weer niet.meesterslager schreef:ik heb gelukkig niet z'n mail ontvangen.
- TheGodfather
- Regisseur
Ook de vertragingsmail gekregenAston schreef:Dat kan handig zijn ja. Vooral als je bij Wehkamp besteld.TheGodfather schreef:Thanks voor de tip![]()
![]()

Nou ik ben er niet echt opzoek naar, en wil er dus ook niet zoveel moeite voor doen eigenlijk, als ik m tegen kom is het leuk en anders hoeft t niet perse hoor,Decepticon schreef:Je kunt eens langs de plaatstelijke FRS of andere media winkel gaan, daar liggen die limited uitgaves ook wel eens. Een maat van me zag hem een poos geleden ook bij de plaatselijke en nu failliete Music Store.AvHelvoort schreef:Ach als ik de dvds niet krijg heb ik gewoon pech het was geen must of zo voor mij om hem te hebben, dus zo erg is het dan ook weer niet.meesterslager schreef:ik heb gelukkig niet z'n mail ontvangen.
US uitvoering:

UK uitvoering:

UK uitvoering: