Welke DVD winkel?

wab
Filmster
Filmster

Bericht door wab » 20 aug 2003 12:52

JB schreef:
robertos schreef:
ash schreef:Maar toch vind ik het fijner om ze thuis te laten bezorgen. Zo'n postbode voor de deur, met een pakje in zijn hand... Heerlijk gevoel :)
hahah... heel herkenbaar!
Nou... helemaal niet herkenbaar! :x

[zeurmodus]
want die postbodes komen natuurlijk alleen maar overdag als 'normale mensen' aan het werk zijn. En als 'service' nog een keer 's avonds als 'normale mensen' in de file staan. Kun je het gaan ophalen bij een postkantoor net te ver uit de buurt die natuurlijk niet op zaterdag open is als 'normale mensen' vrij hebben, zodat je op een doordeweekse dag een gaatje moet vinden in je werkdag om naar het postkantoor te gaan, waar je natuurlijk weer parkeergeld moet betalen terwijl je geen idee hebt hoe lang het zal gaan duren, alwaar een rij vol bejaarden staat die 50 euro van hun girorekning willen opnemen in kleine briefjes, een verzamelaar op zoek is naar de eerste uitgave van hoogst oninteressante postzegel uit een treurigmakende reeks, iemand een te groot en slecht ingepakt postpakket aangetekend naar de andere kant van de wereld wil sturen en betaald in kleingeld en een buitenlander probeert te begrijpen waarom hij op het verkeerde adres is voor iets onbegrijpelijks administratiefs. En na lang wachten mag je aan een ongeinteresserde semi-ambtenaar je papiertje geven waarop deze zuchtend naar de stellingen met pakketten loopt en er op z'n elfenderdigste gaat zoeken en pas na drie keer langs het pakket te zijn gelopen zich eindelijk weer het alfabet herinnert, rustig terugsloft naar het loket en het pakket in de uitgiftebak smijt - en buiten blijk je een parkeerbon te hebben omdat je 5 minuten te laat was - DAT is herkenbaar! :x

[/zeurmodus]
:D _O_ prachtig verhaal!! :D

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 20 aug 2003 13:02

Ik werk part-time en de rest van mijn tijd breng ik op de universiteit door, ik heb alleen het geluk dat ik thuis kan werken ;)

username taken
Bijrol
Bijrol

Bericht door username taken » 20 aug 2003 13:29

om nog even op het oorspronkelijke onderwerp terug te komen: Rodisc in Rotterdam is echt een toppertje. zeer complete collectie met veel import, leuke aanbiedingen en personeel dat echt kennis van zaken heeft en heel klantvriendelijkheid is.

ze verkopen ook via het internet: KLIK

om te zien wat nu in de winkel staat kun je hier terecht.

/edit: taalfout.

Hans
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Hans » 21 aug 2003 11:32

Hans schreef:Gv*...
Ik ging vanochtend naar Zaandam om de door mij bestelde dvd's (een gedeelte ervan) op te halen... is die winkel dicht (!).
Blijkt dat ze de artikelen aan het tellen zijn... "morgen staan we weer tot uw beschikking" hangt er op de deur.
Welke idioot haalt het in zijn/haar hoofd om midden in de zomer, midden in de week, overdag een telling te gaan doen en daar de winkel de hele dag voor dicht te gooien!?
Ben ik helemaal voor niets (ik ging alleen daarvoor) er naartoe gereden en kan ik morgen weer...
Bedankt FRS, het klachtenformulier wordt nú ingevuld!
En weer kreeg FRS Zaandam het voor elkaar om klanten flink teleur te stellen. Zonder enige aankonding werd de winkel vandaag pas om 11.45 uur (!) geopend. Daar krijg je echt een punthoofd van! Tot die tijd had ik alleen maar doelloos rondgelopen. Gelukkig hadden ze m'n dvd's wel gewoon en waren ze nog gesealed ook.

Wriker
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Wriker » 21 aug 2003 15:51

Ik had laatst precies het zelfde met FRS Arnhem. Ga je speciaal daarvoor naar de stad, zijn die fuckers de hele ochtend dicht omdat ze aan het tellen zijn.... :x

Plaats reactie