Welke DVD staat op jouw verlanglijstje?

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 30 mar 2010 22:26

Aston schreef:Daar komt nog bij dat SR gek genoeg al jaren te koop is voor 2 eu tot 2,5 eu. Maar, ook ik heb hem ooit niet in mijn bezit gehad. :8
Ja vind ik ook heel raar. Echt een heel lage prijs e voor zo'n prachtfilm. Ik beloof dat ik hem tegen volgende week zeker ga hebben, Oké?

lol :T

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 31 mar 2010 12:07

Volgende week? Waar wacht je op? Vandaag natuurlijk. :D

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 31 mar 2010 19:01

Aston schreef:Volgende week? Waar wacht je op? Vandaag natuurlijk. :D
Ja hallo. Heb niet altijd evenveel tijd daarvoor. En trouwens ik heb hem 2 weken geleden misschien gezien in school, dus ik heb er niet echt haast bij. :)

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 31 mar 2010 21:31

In school? Hoe doe je dat? :8 Onder de les ofzo...?

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 31 mar 2010 22:06

Aston schreef:In school? Hoe doe je dat? :8 Onder de les ofzo...?
Ja tuurlijk dat. Haha Lol, nee we hebben de film gewoon in een les bekeken omdat het over het thema gevangenissen ging. Oké? :T

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 31 mar 2010 22:24

Je doet een pleiding tot cipier zeker. :lol: (grapje)

Wij hebben ooit Escape from Sobibor gekeken. Dat was zeker leuk. Voor Latijn Gladiator (maar niet helemaal af gekeken meen ik) en natuurlijk onder Engels en Frans het een en ander.
En onze Duits-leraar had ons ooit Der Untergang beloofd. In de 3e vond hij ons er nog te jong voor. :D En daarna is het er niet meer van gekomen. (en in 5e en 6e had ik geen Duits meer...)

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 04 apr 2010 18:55

Ik ga deze vakantie zeker seizoen 2 van Walker Texas Ranger kopen. Dus alle andere seizoenen behalve seizoen 1 (omdat hij teveel kost) ervan staan zeker op mijn verlanglijstje.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 06 apr 2010 15:10

Aston schreef:Update:

Elephant man
For a few dollars more
A fistful of dollars
Metropolis

Had per ongeluk mijn vorige post aangepast ipv gequot. :-? Dus bij deze de quote van mijn per ongeluk aangepaste post wat eigenlijk als een nieuwe post bedoeld was. :8

GREAT martial art fan schreef:Aja nog 1 vergeten, hoe durf ik nu The Shawshank Redemption vergeten. Sorry.
Nog niet binnen? :o

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 06 apr 2010 21:22

Avatar op Blu-Ray. Even het spelertje + TV goed testen :D

Alhoewel ik vrees dat die voor een cheap-ass studentje zoals ik die nu 4 maanden stage heeft zonder vergoeding (zeer waarschijnlijk) de eerste tijd vrij onbetaalbaar zal zijn :cry:

Scheelt wel dat ik ongeveer een week na de dvd/blu-ray release jarig ben :D

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 06 apr 2010 22:10

Je doet een pleiding tot cipier zeker. :lol: (grapje)
Haha lol, nee. We hebben het gewoon over een beetje van alles op school. De meeste lessen gaan nog altijd over dieren, weest gerust.
Wij hebben ooit Escape from Sobibor gekeken. Dat was zeker leuk. Voor Latijn Gladiator (maar niet helemaal af gekeken meen ik) en natuurlijk onder Engels en Frans het een en ander.
En onze Duits-leraar had ons ooit Der Untergang beloofd. In de 3e vond hij ons er nog te jong voor. :D En daarna is het er niet meer van gekomen. (en in 5e en 6e had ik geen Duits meer...)
Wel Der Untergang heb ik ooit wel nog een keer vroeger bekeken. Maar ik herinner mij er ver weg niks meer van. Maar ik herinner me dat we ook wel nog een keer vorig jaar ofzo naar Shindler's List gekeken hebben (een erg mooie film overigens.)

Escape From Sobibor heb ik nooit gezien en ken ik zelf niet. Kan je eens wat meer vertellen over de film?

Alvast bedankt e. :)

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 06 apr 2010 22:11

Nog niet binnen? :o
Nee nog altijd niet sorry. Een deze dagen zal ik hem gaan halen. Ik moet toch nog een paar bestellingen doen dus.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 07 apr 2010 10:05

@ Great maf

Escape from sobibor gaat over het concentratiekamp sobibor. Meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen wat dat kan je al afleiden uit de titel van de film.
Meer zou ik me eigenlijk ook niet meer kunnen herinneren. Overigens weet ik nog wel dat het een sterke film is met als minpunt dat de gevangen er nou niet bepaald uigemergeld uitzagen. Dat is toch een minpunt van de film.

Wiki:
In de zomer van 1943 kwam een verzetsgroep tot stand in het kamp onder leiding van Leon Feldhendler en Aleksandr Petsjerski, leden van het Sonderkommando. Deze groep organiseerde een opstand op 14 oktober 1943, waarbij tien Duitsers, twee Volksduitsers en acht trawniki's werden gedood. Circa driehonderd gevangenen wisten het kamp te ontvluchten, maar de meesten kwamen om bij de klopjacht die daarop volgde. De meeste Joden die in het kamp waren achtergebleven werden gedood. In november kwam tenslotte het bevel de nog resterende dertig Joden dood te schieten, en aldus geschiedde. Over deze ontsnapping is de film Escape from Sobibor gemaakt.
en:
Sobibór (uitspraak in het Pools Sobiboer) is een van de grootste vernietigingskampen uit nazi-Duitsland ten tijde van de Tweede Wereldoorlog, gelegen in de buurt van het dorp Sobibór. In dit kamp zijn 170 165 mensen vermoord, voornamelijk Joden, maar ook Roma en niet-Joodse Polen. Andere bronnen spreken van 150 000 tot 250 000 doden.Het was vrijwel het enige concentratiekamp van waaruit een geslaagde ontsnapping plaatsvond.

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 07 apr 2010 10:15

@ Great maf

Escape from sobibor gaat over het concentratiekamp sobibor. Meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen wat dat kan je al afleiden uit de titel van de film.
Meer zou ik me eigenlijk ook niet meer kunnen herinneren. Overigens weet ik nog wel dat het een sterke film is met als minpunt dat de gevangen er nou niet bepaald uigemergeld uitzagen. Dat is toch een minpunt van de film.
Ja wel als je al weet dat het over een concentratiekamp gaat dan kan je er inderdaad al veel uit afleiden. En ja dat is inderdaad een minpunt dat ze er niet toegetakeld en moe, ... uitzien. Want dat zou juist wel heel hard moeten.

Misschien dat ik die ooit wel een keer ga bekijken. Ik heb wel een vermoeden dat het een oude film is zeker?

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Welke DVD staat op jouw verlanglijstje?

Bericht door El Chivo » 25 aug 2010 23:34

vanaf nu:

http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 100825_120

ik begon bijna te denken dat Duke Nukem II er nog eerder zou zijn;

Plaats reactie