Welke DVD staat op jouw verlanglijstje?

Plaats reactie
Aston
Regisseur
Regisseur

Re: Welke DVD staat op jouw verlanglijstje?

Bericht door Aston » 02 mei 2011 10:44

Ik bedoel toppers in de zin van dat ze zeer goed gewaardeerd worden, niet in de zin dat ik ze toppers vond want ik heb ze niet gezien. Het zijn trouwens niet allemaal toppers in de lijst hoor, er staat ok spul tussen wat mij gewoon leuk/goed leek maar wat wel goed gewaardeerd is.

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 02 mei 2011 10:46

Wow, nu wordt zelfs raar opgekeken als je films gewoon wilt kopen?

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 02 mei 2011 10:54

Bukowski schreef:
Aston schreef:Omdat ik toppers het liefst op dvd/blu heb. Anders moet ik ze downloaden. Die barrière moet ik een keer nemen ja maar ik geniet vaak minder van een film als ik hem download.
Heb je zulke grote gewetensbezwaren dat dat inderdaad invloed heeft op je kijkplezier?
Nee, het is meer het feit dat ik voor iets betaald heb en dat het meer is dan slechts een mp4'tje, dat ik er meer van geniet. Mja, that's just me!

Maargoed, nu de lijst steeds langer wordt moet ik ook een keer toppers gaan downloaden. Overigens wel typisch inderdaad dat ik wordt aangezet tot download. :}

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 02 mei 2011 11:10

Dat heb ik met muziek dan weer wel. Een gekochte cd zal ik in ieder geval veel vaker draaien, waardoor je de muziek in 9 van de 10 gevallen ook meer gaat waarderen.

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 02 mei 2011 11:16

McMurphy schreef:@ Tim: dat is dan inderdaad onkennis want bij een download weet ik precies met wat voor kwaliteit ik te maken heb. Voor zowel beeld, alsmede geluid en ondertitels!
Dat dacht ik al. Maar ik heb ook niet de behoefte om het te leren. Net als Aston geniet ik ook meer van een gekochte DVD, zal wel iets onderbewusts zijn, want het is en blijft dezelfde film. Maarja, wat kan je doen aan iets als een emotie :)

En ik geef Aston groot gelijk dat hij deze titels op DVD wil hebben, ik heb er veel van ook pasgeleden aangeschaft, vooral de Hitchcocks!

En het is inderdaad een beetje vreemd dat men het raar vindt als iemand een DVD wil kopen...

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 02 mei 2011 12:34

Laten we even voorop stellen dat ik misschien wel de laatste persoon ben die raar opkijkt wanneer iemand dvd's aanschaft, aangezien Ik zelf een collectie heb van meer dan 600 dvd's en bijna 150 blu-rays.
Ik was alleen nieuwsgierig waarom iemand zo'n waslijst met titels heeft die hij/zij nog wil gaan aanschaffen. Dan wordt de opmerking van Bukowski ook nog eens uit het verband getrokken. Ik kan me namelijk ook totaal niet voorstellen dat je iets van een schuldgevoel creëert als je een film van het internet plukt. Helemaal niet als je doorgaans genoeg geld spendeert aan dvd's/blu-rays.

En waar wordt er eigenlijk aangezet om te downloaden :}?

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 02 mei 2011 12:53

Ik vind dat niet zo vreemd, ik denk dat mijn verlanglijst nog wel 5 keer zo lang is hoor, minstens :D
Ik loop qua films vanaf 2000 aardig mee, maar alles van daarvoor en dan vooral van voor de jaren 80 mis ik nog genoeg topfilms. Gelukkig ben ik nog jong dus ik krijg mijn collectie ooit wel completer. Hij zal nooit compleet zijn, maar ik hoop ooit aardig in de buurt te komen. :)

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 04 aug 2011 12:06

Voorlopig staan bovenaan het lijstje wat Blu-ray boxen van bijv. Back To The Future, The Godfather en Star Wars. Verder ben ik eigenlijk nog op zoek naar wat mooie limited editions. Ook wil ik al jaren de Blu-rays van Kubrick, maar zit nog te wachten op iets betere prijzen. http://www.zonadvd.com/modules.php?name ... &artid=792

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 04 aug 2011 12:29

Als je van Kubrick een box gaat kopen moet je ff opletten of je de US versie koopt of de UK versie.
Bij de US versie zit Spartacus en Dr. Strangelove ook bij bijv.

Winchester73
Filmster
Filmster

Bericht door Winchester73 » 13 nov 2011 15:56

- Deadwood, Blu-ray boxset

Plaats reactie