MediaMarkt

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: Blu-RayDVDshop.nl

Bericht door patrob » 15 feb 2011 10:35

Veel mensen zien MM toch als een onpersoonlijke fabriek waar het doorgaans veel te druk is.

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 15 feb 2011 10:49

patrob schreef:Veel mensen zien MM toch als een onpersoonlijke fabriek waar het doorgaans veel te druk is.
Lekker boeiend. Als ik dan flink op een artikel bespaar dan zal mij dat een zorg zijn :)
Ik heb er toch totaal geen verstand van en ben al snel tevreden. Bij een winkel als de BCC krijg je veel info, maar wordt er weer veel vakjargon gebruikt waar ik nog nooit van gehoord heb en proberen ze je altijd het beste (lees: duurste) te verkopen.

En inderdaad voor films heb ik al helemaal geen info nodig daarvoor vind ik alle benodigde info op FT ;)

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 15 feb 2011 11:12

patrob schreef:Veel mensen zien MM toch als een onpersoonlijke fabriek waar het doorgaans veel te druk is.
Vind het juist heerlijk, rustig wandelend door zo'n megastore. Daarbij moet je wel de juiste momenten uitkiezen. Op maandagavond half 8 is de MM in Deventer bijna uitgestorven.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 15 feb 2011 11:13

Rich Art schreef:Herkenbaar... Sommige mensen weigeren uit principe om de MM binnen te wandelen. Wel een duur principe, maar goed... :P
Is een beetje als de mensen die weigeren te tanken bij de Makro en de Tango omdat dat 'slechte restjes benzine' zouden zijn van grote namen als Esso/ Shell e.d.

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 15 feb 2011 11:19

Axeqlusive schreef:
Rich Art schreef:Herkenbaar... Sommige mensen weigeren uit principe om de MM binnen te wandelen. Wel een duur principe, maar goed... :P
Is een beetje als de mensen die weigeren te tanken bij de Makro en de Tango omdat dat 'slechte restjes benzine' zouden zijn van grote namen als Esso/ Shell e.d.
Hé daar tank ik ook erg vaak. Rijdt er niet minder op hoor :)

Wat een onnozele mensen heb je toch :) triest eigenlijk :N

Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 15 feb 2011 11:51

In verband met schooltijden ben ik er 'smiddags vaak voor de andere scholen uit zijn. Op je gemak rondkijken en alle schappen afgaan :D

Dat is dan wel weer een nadeel van MM: de films staan niet meer op genre georganiseerd maar alleen op alfabet. Een film beginnend met een S is bijna onmogelijk te vinden :x

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 15 feb 2011 11:52

Als ze op Alphabet staan kijk je toch even bij de 'S'. :wink:

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 15 feb 2011 11:53

Frank_Costello schreef:Dat is dan wel weer een nadeel van MM: de films staan niet meer op genre georganiseerd maar alleen op alfabet. Een film beginnend met een S is bijna onmogelijk te vinden :x
Huh... :}
Je spreekt jezelf een beetje tegen :o

Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 15 feb 2011 12:23

Axeqlusive schreef:
Frank_Costello schreef:Dat is dan wel weer een nadeel van MM: de films staan niet meer op genre georganiseerd maar alleen op alfabet. Een film beginnend met een S is bijna onmogelijk te vinden :x
Huh... :}
Je spreekt jezelf een beetje tegen :o
Probleem is dat er ontiegelijk veel films zijn die met een S (of T) starten. Het staat dan wel op de eerste letter, maar verder is er nul organisatie.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 15 feb 2011 12:26

Ja okay, maar op genre is ook vrij lastig... wat is nou tegenwoordig thriller en wat is aktie?
Zoveel films die zich niet meer in een hoekje laten stoppen wat genre betreft.

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 15 feb 2011 12:29

In de MM in Den Haag staan de genres apart en deze zijn dan gewoon alfabetisch hoor. Ben er zaterdag nog geweest dus ik kan het weten :)

Maar het is inderdaad een zooitje! Ik was ook op zoek naar bepaalde films en heb het op een gegeven moment maar opgegeven, veel te druk en niet te vinden.
Het is ideaal om de MM rond openingstijd te bezoeken, echt een oase van rust, aanrader!

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 15 feb 2011 19:39

Remon schreef:Vind het juist heerlijk, rustig wandelend door zo'n megastore. Daarbij moet je wel de juiste momenten uitkiezen. Op maandagavond half 8 is de MM in Deventer bijna uitgestorven.
Vind het daar sowieso nooit echt druk... of ik heb tot nu toe altijd de goeie momenten uitgekozen :P

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: MediaMarkt

Bericht door WizardOfOss » 15 feb 2011 23:05

Het kan aan mij liggen, maar meestal ben ik niet zo heel erg onder de indruk van de MM. Ja, ze hebben altijd wel een flink aantal vlijmscherpe aanbiedingen, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat voor de bulk van het assortiment bijvoorbeeld de FRS goedkoper is.

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 16 feb 2011 08:15

Het is wel heel erg verschillend bij welke MM je kijkt. Degene hier in Arnhem zit eigenlijk altijd wel onder de prijs van de FRS, maar die in Ede is weer een stuk duurder.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 16 feb 2011 09:26

Als ik hier bij de MM in Enschede of Hengelo kijk, zijn er toch al gigantisch veel titels (ook recente) te vinden in de 2 voor 20 of 2 voor 25. Veel van deze titels kosten bij bijv. FRS nog gewoon 15-20 euro p.s.
Zelf kom ik graag bij de MM, voorwaarde dat ik in mijn uppie ben, anders krijg ik de tijd toch niet die ik nodig heb ;).

Plaats reactie