MediaMarkt
Re: MediaMarkt
Ja, maar bij de dvd's hebben ze bij de FRS toch een aantal films voor 5 of 6 euro die wel duurder zijn bij de MM. Geldt ook voor Bol.
Dvd's aanschaffen is zooo 2008 

- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
McMurphy schreef:Dvd's aanschaffen is zooo 2008

Nee man, dat is het nieuwe 2011!
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Sterker nog: VHS gaat de hit van 2015 worden! Mark my words...

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Maar dan wel van het soort die je direct in je buik stopt. Long live the new flesh!WizardOfOss schreef:Sterker nog: VHS gaat de hit van 2015 worden! Mark my words...
- akketa
- Oscar nominatie
- Contacteer:
Liever niet, vooral niet als ie ook nog kan ontploffen.Colonel_Kurz schreef:Maar dan wel van het soort die je direct in je buik stopt. Long live the new flesh!WizardOfOss schreef:Sterker nog: VHS gaat de hit van 2015 worden! Mark my words...
Opmerkelijk bij MediaMarkt en vast ook wel wat andere shops. Afgelopen week had Disney een actie met de 2e dvd/blu-ray voor de helft van de prijs. Normaliter kost een Disney blu-ray € 19,99 maar wanneer deze actie van start gaat kost diezelfde blu-rays ineens € 24,99 

- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Dat noemt men nou slimme marketing...McMurphy schreef:Opmerkelijk bij MediaMarkt en vast ook wel wat andere shops. Afgelopen week had Disney een actie met de 2e dvd/blu-ray voor de helft van de prijs. Normaliter kost een Disney blu-ray € 19,99 maar wanneer deze actie van start gaat kost diezelfde blu-rays ineens € 24,99
2 x 19,99 = 39,98 euro
1 x 24,95 + 12,48 = 37,43 euro
Wow... shocking hè die "50%" korting

Precies en het ergste is nog wel dat de nieuwe titels die vorige week toevallig gereleased zijn (Alice In Wonderland, Bambi, Fantasia en Fantasia 2000) niet bij de actie horen
.

Volgens mij zitten hier de nodige Park Chan Wook fans dus ik meld het maar even: I'm a Cyborg, but that's OK stond bij de MM voor €3.
- TheGodfather
- Regisseur
Welke MM? en is `t een goede uitgave qua extra`s?Rem schreef:Volgens mij zitten hier de nodige Park Chan Wook fans dus ik meld het maar even: I'm a Cyborg, but that's OK stond bij de MM voor €3.
In Zwolle. Maar ik denk dat het gewoon een aanbieding is die ze overal hebben. Lag daar in elk geval een grote stapel. Extra's heb ik niet echt opgelet. Ik denk een making of en verwijderde scenes als ik Bol mag geloven. Volgens mij is dat dezelfde versie namelijk.
- TheGodfather
- Regisseur
Ok thanks. misschien morgen eens hier in Heerlen gaan kijken 

Bij MediaMarkt Deventer veel blu-rays in de aanbieding.
Onder andere Millennium 2, Komt Een Vrouw Bij De Dokter, Kickboxer en nog talloze andere voor € 4,99.
Onder andere Millennium 2, Komt Een Vrouw Bij De Dokter, Kickboxer en nog talloze andere voor € 4,99.