Heeft iemand problemen gehad met WOW HD de laatste tijd?

Plaats reactie
Spider-fan
Bijrol
Bijrol

Heeft iemand problemen gehad met WOW HD de laatste tijd?

Bericht door Spider-fan » 13 nov 2015 11:33

Ik heb er al vaak gekocht, nooit een probleem, maar nou zie ik ineens dit, wat me erg verbaast:

https://nl.trustpilot.com/review/www.wowhd.nl

Ik ken Trustpilot verder niet, iemand mee bekend?

Ik heb nog in augustus iets besteld bij WOW HD en geen enkel probleem, snel gekregen. Maar als je zoiets ziet, twijfel je toch even bij je volgende bestelling. Iemand een idee wat er aan de hand is?

Ik denk maar dat ik gewoon ga bestellen zoals altijd, maar ik vind dit wel vreemd, vooral omdat het zo overwegend negatief is en de klanten allemaal zeggen dat ze eerst lang geen problemen hebben gehad...

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Re: Heeft iemand problemen gehad met WOW HD de laatste tijd?

Bericht door Dr. Strangelove » 13 nov 2015 18:27

Tja, als ik dit zie staan op een site dan mag je er wel je vraagtekens bij zetten...
  • Contact opnemen met klantenservice
    We doen zo veel als we kunnen geven u de beste winkels ervaring mogelijk.

Hoe denkt u dat we aan het doen bent? Is er om het even wat dat u zou graag zien verbeterd?

U kunt ons een vraag, een probleem melden
Op z'n minst erg slordig en naar mijn mening voldoende reden om eerst te achterhalen wat voor volk hier achter rondstruint voordat je er geld naar overmaakt.

Is het bijvoorbeeld wel dezelfde partij als de voorgaande webshop?
Contactinformatie laat ook wel te wensen over.

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 13 nov 2015 19:04

Ik heb ook jaren geen problemen gehad bij ze. Dit voorjaar heb ik twee cd's besteld echter en deze heb ik tot op heden nooit ontvangen. Dus ik zou zeggen: wees heel voorzichtig.

Spider-fan
Bijrol
Bijrol

Bericht door Spider-fan » 13 nov 2015 22:16

Rem schreef:Ik heb ook jaren geen problemen gehad bij ze. Dit voorjaar heb ik twee cd's besteld echter en deze heb ik tot op heden nooit ontvangen. Dus ik zou zeggen: wees heel voorzichtig.
Waren het algemeen bekende cd's of iets heel specifieks dat misschien moeilijk voor hun te bestellen is? Had je het op een speciale manier besteld - bijvoorbeeld iets dat nog niet uit was en misschien niet op tijd of helemaal niet binnen gekomen bij hun?
Heb je wel je geld terug gehad of doen ze dat ook niet?

Ik kreeg altijd precies wat ik wilde, ook al waren het vrij onbekende titels - dat is het leuke juist dat ze ook veel culttitels en niet zo bekende dingen hebben, ik heb er erg leuke dingen vandaan.

Met de klantenservice heb ik vaak contact gehad en altijd vriendelijk en uitgebreid geholpen. Op alle vragen antwoord gehad. Het Nederlands op de site en in hun mail is erg slecht van spelling (bij Zavvi ook), maar op zich maakte dat niet uit - klantenservice schrijft in Engels, maar ze lezen wel gewoon Nederlandstalige mails (eveneens net als bij Zavvi).

Maar hoe doe je 'voorzichtig'? Door iets niet zo duurs te bestellen sowieso denk ik. Niet één grote dure order. Wat ik wilde kopen is rond de 13 euro, dat is nog niet zo heel veel mocht het fout gaan.
Maar het ging bij mij de laatste keer ook prima en dat was toen bij veel mensen al de problemen waren begonnen, daarom verbaast het me zo - vooral bij zoveel mensen...

Zou het een bepaalde periode geweest kunnen zijn? Zoals je zegt: je bestelde in het voorjaar, ik bestelde voor het laatst in augustus, ik heb van het voorjaar niks besteld dat ik me kan herinneren... Misschien zijn er gegevens van het klantenbestand/orders verloren gegaan of een andere technische fout in die tijd...

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 14 nov 2015 01:07

Spider-fan schreef:Waren het algemeen bekende cd's of iets heel specifieks dat misschien moeilijk voor hun te bestellen is? Had je het op een speciale manier besteld - bijvoorbeeld iets dat nog niet uit was en misschien niet op tijd of helemaal niet binnen gekomen bij hun?
Heb je wel je geld terug gehad of doen ze dat ook niet?
Het waren twee cd's die verder vrij bekend zijn (Two Door Cinema Club en Smith & Burrows) en die toen al erg lang uit waren. Geld ook niet teruggezien. Was in mijn geval ook niet veel geld hoor, maar daar gaat het mij ook niet om. Voorzichtig doen doe ik nu zelf door ergens anders te bestellen. :wink:

Spider-fan
Bijrol
Bijrol

Bericht door Spider-fan » 14 nov 2015 01:30

Ik vind het erg vreemd. Wat ik wou bestellen is 13 euro bij hun en bij Bol 46 euro, dus dat scheelt nogal wat.

Als hun bestanden verloren zijn gegaan, kunnen ze waarschijnlijk niks meer teruggeven omdat ze niet meer weten wie wat betaald heeft. Dat is het nadeel van informatieverlies bij computers.
Ik denk dat het zoiets is. Het zijn absoluut geen ordinaire oplichters en het lijkt me ook onwaarschijnlijk dat oplichters een betrouwbare winkel helemaal kunnen overnemen en dat langere tijd volhouden zonder dat dat wordt aangepakt door betrokkenen. En omdat het bij mij wel goed ging weer, lijkt het me iets tijdelijks geweest te zijn...
Ik kan het ze rechtstreeks vragen, maar lijkt me onwaarschijnlijk dat je daar dan antwoord op krijgt...

Spider-fan
Bijrol
Bijrol

Bericht door Spider-fan » 11 dec 2015 22:14

Ik heb mijn bestelling gewoon weer gehad. Duurde redelijk lang - de verscheepbevestiging was 24 november en kwam vandaag op 11 december binnen - dus wat langer dan twee weken. Maar het duurde altijd wel vrij lang bij hun (Zavvi is meestal sneller).

Dus wat de problemen ook zijn/waren, ik geef ze nog niet op.

Plaats reactie