Van Leest
Ik liep vrijdag de Van Leest weer eens binnen en zag daar een aangename verassing:
De Quintin Tarantino Box:
From Dusk till Dawn 1
Pulp Fiction
Jackie Brown
(Alle drie de normale versies alleen dan in een grappig doosje_
voor 19.99, het rare is dat als je dezelfde je Pulp Fiction alleen koopt ben je 14.99 kwijt...
From Dusk till Dawn 1
Pulp Fiction
Jackie Brown
voor 19.99, het rare is dat als je dezelfde je Pulp Fiction alleen koopt ben je 14.99 kwijt...
KoenZ schreef:Ik liep vrijdag de Van Leest weer eens binnen en zag daar een aangename verassing:
From Dusk till Dawn 1
Pulp Fiction
Jackie Brown
Wellicht is de versie in de box een minder uitgebreide?
Ik denk een dvd met alleen de film erop (DTS-versie)...JB schreef:KoenZ schreef:Ik liep vrijdag de Van Leest weer eens binnen en zag daar een aangename verassing:
From Dusk till Dawn 1
Pulp Fiction
Jackie Brown
Wellicht is de versie in de box een minder uitgebreide?
Nee want er zijn van alle 3 die dvd's vele betere versies uit.JB schreef:Dan is het een heel mooie deal, toch?KoenZ schreef:Neej, excuses, ik bracht het een beetje onduidelijk aan de man...
Het zijn de normale dvd's in hun normale hoesje met de normale dosis 'extra material' alleen dan tegen een lagere prijs, en in een verzameldoosje met QT's hoofd erop....
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Die's toch met Reservoir Dogs i.p.v. From dusk Till Dawn?KoenZ schreef:Neej, excuses, ik bracht het een beetje onduidelijk aan de man...
Het zijn de normale dvd's in hun normale hoesje met de normale dosis 'extra material' alleen dan tegen een lagere prijs, en in een verzameldoosje met QT's hoofd erop....
De versie die ik heb zien staan is met From Dusk Till Dawn. Hij is trouwens overal te koop, niet alleen bij Van Leest.Colonel_Kurz schreef:Die's toch met Reservoir Dogs i.p.v. From dusk Till Dawn?KoenZ schreef:Neej, excuses, ik bracht het een beetje onduidelijk aan de man...
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik heb er een met Reservoir dogs zien staan, en het plaatje op de cover lijkt erg op dit plaatje van een Engelse box:ash_ schreef:De versie die ik heb zien staan is met From Dusk Till Dawn. Hij is trouwens overal te koop, niet alleen bij Van Leest.Colonel_Kurz schreef:Die's toch met Reservoir Dogs i.p.v. From dusk Till Dawn?KoenZ schreef:Neej, excuses, ik bracht het een beetje onduidelijk aan de man...

- gielpeeters
- Oscar nominatie