Handige DVD / Blu-ray websites!

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Re: Handige DVD / Blu-ray websites!

Bericht door McMurphy » 19 sep 2015 15:32

Wat het exacte verschil is weet ik zo niet precies, maar ik heb jaaaaaren terug wel een registratie betaling gedaan. Het is overigens een éénmalige betaling. Volgens mij ben je als 'free user' nogal beperkt met het programma.

Kanjer
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Kanjer » 19 sep 2015 15:36

OK, bedankt voor je reactie! Dan schaf ik mij meteen de betalende versie aan.

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Touchwood » 19 sep 2015 17:24

McMurphy schreef:Wat het exacte verschil is weet ik zo niet precies, maar ik heb jaaaaaren terug wel een registratie betaling gedaan. Het is overigens een éénmalige betaling. Volgens mij ben je als 'free user' nogal beperkt met het programma.
Me too (jaaaren terug betaling gedaan.) Was het niet zo dat je bij de gratis versie ineens maar tot de 50 films kon waar dat eerder unlimited was ? En vijftig is niks natuurlijk. De kasten puilen hier uit en dan bedoel ik niet van de kleren. Moet eerlijk zeggen dat ik er desondanks niet veel mee doe, maar 't is leuk voor de 'heb' (en wat niet is…)

Kanjer
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Kanjer » 19 sep 2015 18:14

Ik weet niet hoeveel films er in mijn lijst stonden in de gratis versie, ik vermoed een 30-tal dus weet niet hoeveel ik er kon toevoegen. Nu wou ik er nog eens werk van maken en dus met de betalende versie. Van de 20 films die ik nu heb toegevoegd, heb ik er zelf al spijtig genoeg 5 aan moeten toevoegen die niet in de database zaten.

Plaats reactie