Regio dvd

WillemJ
Bijrol
Bijrol

Region 1 dvd afspelen

Bericht door WillemJ » 09 apr 2015 21:00

Vandaag is Interstellar (op Blue Ray) binnen gekomen. Ik heb 'm besteld via Amazon.com
Tja, héél dom van mij O+ , de dvd is Region 1. Dus ik kan 'm niet afspelen... :}
Ik heb alleen een Ps3 als Blu Ray speler te gebruik. En ik vroeg me af of er een manier is om de dvd toch te kunnen afspelen?

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Regio dvd

Bericht door Axeqlusive » 10 apr 2015 07:56

Het is dus een Blu-ray + dvd versie? Wat is dan het probleem... want in praktijk blijkt dat je de Blu-ray in je speler legt en de dvd ongespeeld in je setje blijft zitten. Sowieso een beetje een achterhaald iets als je het mij vraagt. Toen Blu-ray net begon, en een speler dus nog duur was, was het nog wel handig. Kon je de dvd kijken en de Blu-ray had je alvast. Maar als ik jou zo hoor heb de Blu-ray bewust besteld, toch? Wat is de toegevoegde waarde van de dvd?

WillemJ
Bijrol
Bijrol

Bericht door WillemJ » 10 apr 2015 10:30

De DVD zat er gewoon bij. Opzich toch handig als je ergens wilt gaan kijken met vrienden en er is geen blu ray speler? (dat dacht ik tenminste) Afijn, de dvd kan ook niet afgespeeld worden, vanwege de region dus...

WillemJ
Bijrol
Bijrol

Bericht door WillemJ » 11 apr 2015 13:26

Opgelost. Mijn zus heeft een Blu ray speler die Region vrij gemaakt kan worden. Dat dus gedaan :)

Plaats reactie