Play.com

Plaats reactie
reshal
Figurant
Figurant

Re: Play.com

Bericht door reshal » 20 aug 2011 22:54

weet iemand een manier om te checken of een blu-ray nederlandse ondertitelingen heeft of niet bij play.com?

ik kan dit namelijk nergens echt vinden.

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 21 aug 2011 09:11

Op het tabblad "technical details" op de productpagina.

reshal
Figurant
Figurant

Bericht door reshal » 21 aug 2011 16:48

als bij technical details geen vermelding van subtitles staan moet ik er dan van uitgaan dat het alleen engels is of is er nog een andere manier

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 21 aug 2011 17:07

Het wordt vaak niet ingevoerd. Althans, toen ik nog bij Play kocht. Je kunt dezelfde film opzoeken op amazon.co.uk, daar staat het of in de gegevens of in de recensies of in het bijhorende forum meestal wel. En anders heb je nog DVDbeaver en bluray.com. Ook heb je dit nog: http://dvd-subtitles.com/

reshal
Figurant
Figurant

Bericht door reshal » 21 aug 2011 19:09

al is het maybe niet het topic ervoor, is er dan een betere of duidelijker(zoals met subtitles) site om blu-rays te kopen.

moet zeggen dat ik tot nu toe eigenlijk altijd in winkels zelf heb gekocht maar blu-ray aanbod in winkels is echt slecht.
ik wil dus graag wat dingen online kopen, maar wil wel graag nl ondertitelingen etc.
enige site van nederland echt die ik ken is bol.com maar die lijkt nogal duur + daar hebben ze ook niet het allergrootste aanbod.

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 21 aug 2011 19:13

Vanuit Engeland bestellen is het goedkoopst, Play.com of Amazon.co.uk zijn meestal de goedkoopste. Maar of die UK uitgaves NL ondertiteling hebben moet je soms zelf uitzoeken omdat het vaak niet of onduidelijk op de verkoop sites staat. Daarvoor gaf Sandro al goede tips. Ook dit topic is handig: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=77859

reshal
Figurant
Figurant

Bericht door reshal » 21 aug 2011 21:17

Ok bedankt

volgens mij heb ik gewoon pech atm want van ongeveer alle blu-rays die ik wil kopen zijn of nog geen nl subs versie uit of komen ze niet :cry:

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 21 dec 2011 10:34

Wat een shit zooi zeg bij Play.com, bestel ik daar de Play.com Exclusive steelbook van Rise of the Planet of the Apes gaat er ten eerste al wat mis bij het afschrijven van mijn creditcard. Afijn... korte versie, ik krijg excuses en hij komt er nu echt aan. Dus ik helemaal happy toen er een pakket lag van Play.com gisteren... hebben ze de dvd verstuurd!

WTF! :}

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 21 dec 2011 11:01

Axeqlusive schreef:Wat een shit zooi zeg bij Play.com, bestel ik daar de Play.com Exclusive steelbook van Rise of the Planet of the Apes gaat er ten eerste al wat mis bij het afschrijven van mijn creditcard. Afijn... korte versie, ik krijg excuses en hij komt er nu echt aan. Dus ik helemaal happy toen er een pakket lag van Play.com gisteren... hebben ze de dvd verstuurd!

WTF! :}
Haha, dan voel je pas genaaid. :D Dat wordt geen Play meer dus in het vervolg.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 21 dec 2011 11:11

Aston schreef:Haha, dan voel je pas genaaid. :D Dat wordt geen Play meer dus in het vervolg.
En dan te bedenken dat het mijn tweede order daar is, met beide keren problemen.
Eerste keer met de steel van Back To The Future, eerst kreeg ik de standaard blu-ray versie, later een zwaar beschadigde... en toen uiteindelijk een goede, weliswaar nog steeds met een minimaal, maar acceptabel, deukje.

Toen heb ik het ook maar laten zitten, omdat die versie uitverkocht was.
Maar nu... ben ik er aardig klaar mee. Had nog die Game of Thrones met boek in de preorder, maar twijfel gewoon hem eruit te gooien, heb er weinig vertrouwen in namelijk.

Winchester73
Filmster
Filmster

Bericht door Winchester73 » 21 dec 2011 12:42

Voor derden en mijzelf de afgelopen jaren meer dan 300 CD, SACD, DVD en Blu-ray orders bij Play en Play-traders geplaatst. Nog nooit problemen gehad.

Wel met CD-wow.nl. Van de 4 orders ging het 4x mis.

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 21 dec 2011 12:44

Winchester73 schreef:Voor derden en mijzelf de afgelopen jaren meer dan 300 CD, SACD, DVD en Blu-ray orders bij Play en Play-traders geplaatst. Nog nooit problemen gehad.

Wel met CD-wow.nl. Van de 4 orders ging het 4x mis.
CD-wow had ik ook problemen mee. Een kapotte dvd-hoes.

Winchester73
Filmster
Filmster

Bericht door Winchester73 » 22 dec 2011 13:22

18 december j.l. 2 CD's besteld, vandaag (22 dec.) al binnen. :T , :+

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 22 dec 2011 13:41

Winchester73 schreef:18 december j.l. 2 CD's besteld, vandaag (22 dec.) al binnen. :T , :+
Netjes voor de kerst, en dat met de drukte... top!
Ik heb het gewoon niet getroffen denk ik.

Ik heb zojuist die dvd teruggestuurd.
En omdat ze in hun reply geen woord zeiden over of mijn steelbook nou nog ging komen of niet, deze snel maar opnieuw besteld. Dat omdat er én nog eentje was (yiha) én hij 22,49 euro was... toen ik mijn order gereed had en ging kijken stond hij er alleen op voor 46,99 euro... beetje raar allemaal.

Nu maar hopen dat hij in elk geval één keertje komt!
Moet wel zeggen dat ik vooral de communicatie bij een dergelijk probleem met Amazon stukken soepeler vind.

Plaats reactie