Play.com

Plaats reactie
Winchester73
Filmster
Filmster

laaggeprijsde WESTERNS

Bericht door Winchester73 » 21 dec 2006 14:04

Zeer laaggeprijsde WESTERNS bij Play.com: Link (inkl. porto) :T
Afbeelding
(Ook James Stewart's Bend of the River.)

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 21 dec 2006 14:10

Vette geweer, krijg je die er gratis bij?

Winchester73
Filmster
Filmster

www.play.com vs Western-DVD aanbiedingen

Bericht door Winchester73 » 21 dec 2006 14:13

ASHWIN102 schreef:Vette geweer, krijg je die er gratis bij?
Ja, bij WINCHESTER 1873, maar die is tijdelijk niet op voorraad :(

Off-topic, maar over dat vette geweer vind je HIER meer.

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 02 jan 2007 20:55

Ze hebben nu een sale bij Play.com met tot 75% korting op mooie boxsets, zoals:

Afbeelding
(nu voor maar €26,99)

Blitz
Filmster
Filmster

Bericht door Blitz » 21 jan 2007 19:35

Ze hebben weer een leuke actie:

- Alle seizoenen van 24 voor € 26,99 per stuk, dus ook seizoen 5.
Scheelt echt superveel met de prijzen die in Nederland voor deze serie gevraagd worden.
Hebben alleen geen Nederlandse ondertiteling, wel Engelse.

Hier een linkje:
http://www.play.com/DVD/DVD/CART/2-/297 ... mo&cur=258

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 22 jan 2007 01:08

Blitz schreef:Ze hebben weer een leuke actie:

Scheelt echt superveel met de prijzen die in Nederland voor deze serie gevraagd worden.

Hier een linkje:
Goeie tip! Die UK-versies zijn in ieder geval een stuk beter dan de box die ik in China had gekocht, die had alleen Koreaanse ondertiteling, vast in beeld. Maar ja, die was dan wel weer geregisseerd door Steven Spielberg 8)

Blitz
Filmster
Filmster

Bericht door Blitz » 22 jan 2007 14:38

WizardOfOss schreef:
Blitz schreef:Ze hebben weer een leuke actie:

Hier een linkje:
Goeie tip! Die UK-versies zijn in ieder geval een stuk beter dan de box die ik in China had gekocht, die had alleen Koreaanse ondertiteling, vast in beeld. Maar ja, die was dan wel weer geregisseerd door Steven Spielberg 8)
Hmmmmmm, zal die wel extra goed door verkopen :D !

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 06 feb 2007 20:40

Ligt het nou aan mij, of heeft play.com de prijzen van nieuw uitgekomen DVD's begin dit jaar flink opgeschroefd? Kan me niet herinneren dat in het verleden de prijs van nieuwe DVD's daar gemiddeld boven de €20 lag.
Of is er iets gebeurd met de jaarwisseling met de Britse DVD-prijzen of de verhouding Euro-Pond?

Blitz
Filmster
Filmster

Bericht door Blitz » 06 feb 2007 22:23

Red schreef:Ligt het nou aan mij, of heeft play.com de prijzen van nieuw uitgekomen DVD's begin dit jaar flink opgeschroefd? Kan me niet herinneren dat in het verleden de prijs van nieuwe DVD's daar gemiddeld boven de €20 lag.
Of is er iets gebeurd met de jaarwisseling met de Britse DVD-prijzen of de verhouding Euro-Pond?
Denk het wel, ze hebben volgens mij voor zichzelf alles weer wat gunstiger gemaakt. Je kan altijd kijken of ze bij blahdvd.com dezelfde dvd voor een betere prijs hebben, daar mag je namelijk nogsteeds in Ponden afreken. Soms zijn ze wel goedkoper.

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 11 feb 2007 15:21

Blitz schreef:
Red schreef:Ligt het nou aan mij, of heeft play.com de prijzen van nieuw uitgekomen DVD's begin dit jaar flink opgeschroefd? Kan me niet herinneren dat in het verleden de prijs van nieuwe DVD's daar gemiddeld boven de €20 lag.
Denk het wel, ze hebben volgens mij voor zichzelf alles weer wat gunstiger gemaakt. Je kan altijd kijken of ze bij blahdvd.com dezelfde dvd voor een betere prijs hebben, daar mag je namelijk nogsteeds in Ponden afreken. Soms zijn ze wel goedkoper.
Blitz, door jouw bericht ben ik een gaan kijken op blahdvd.com en ze zijn inderdaad vaak goedkoper dan Play. Heb jij (of iemand anders) ervaring met deze site? Zijn ze betrouwbaar? Want ik vind het allemaal zo goedkoop en amateuristisch uitzien. En ik ben toch altijd huiverig om bij onbekende buitenlandse sites mijn CC gegevens achter te laten.

Play is trouwens inderdaad een klapje duurder geworden, sowieso hebben ze sinds twee weken vrijwel alle prijzen met €0,50 verhoogd, afgezien van de duurdere nieuwe releases.

Blitz
Filmster
Filmster

Bericht door Blitz » 11 feb 2007 15:43

Il Padrino schreef:
Blitz schreef:
Blitz, door jouw bericht ben ik een gaan kijken op blahdvd.com en ze zijn inderdaad vaak goedkoper dan Play. Heb jij (of iemand anders) ervaring met deze site? Zijn ze betrouwbaar? Want ik vind het allemaal zo goedkoop en amateuristisch uitzien. En ik ben toch altijd huiverig om bij onbekende buitenlandse sites mijn CC gegevens achter te laten.

Play is trouwens inderdaad een klapje duurder geworden, sowieso hebben ze sinds twee weken vrijwel alle prijzen met €0,50 verhoogd, afgezien van de duurdere nieuwe releases.
Ik koop zelf al heel lang bij blahdvd.com en ben heel tevreden, service is ook even goed als bij play.com en ze verzenden in dezelfde soort enveloppen. Ze halen het geld ook pas van je creditcard op moment van verzending. Heb ook het idee dat ze eigenlijk hetzelfde zijn als play.com, site is bijna hetzelfde en de aanbiedingen komen vaak ook overeen.

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 11 feb 2007 15:46

Blitz schreef:Ik koop zelf al heel lang bij blahdvd.com en ben heel tevreden, service is ook even goed als bij play.com en ze verzenden in dezelfde soort enveloppen. Ze halen het geld ook pas van je creditcard op moment van verzending. Heb ook het idee dat ze eigenlijk hetzelfde zijn als play.com, site is bijna hetzelfde en de aanbiedingen komen vaak ook overeen.
Top, bedankt voor de info! :T

Maatman
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Maatman » 07 jul 2007 12:28

Before Sunrise / Before Sunset Box Set (2 Discs) - EUR 12.49

Alleen heb ik geen creditcard, maar ik zal eens kijken hoe ik er aan één kan komen, want Play.com heeft een aantal prijzen waar ik erg vrolijk van word.

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 07 jul 2007 14:38

Shit, net gisteren Before Sunset los besteld :(

Dirkov
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door Dirkov » 21 okt 2007 02:10

Alle Disney/Pixar films, 2 voor de prijs van 1: