Jouw DVD- / Blu-ray-speler (aanrader?)

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Jouw DVD-speler (aanrader?)

Bericht door Duikboot » 02 nov 2010 21:10

Heb jij zo'n kabel voor mij in bruikleen dan? Dan zal ik dat geheel in algemeen belang enkele jaren testen thuis om zeker te zijn van de betrouwbaarheid van de resulaten :D

Aston
Regisseur
Regisseur

Bericht door Aston » 03 nov 2010 00:39

Ja, hé, een kennersoog moet het verschil toch meteen kunnen zien. :) Overigens moet jij iets bewijzen en niet wij. Aangezien jij in de minderheid bent. :wink: En waarom zou ik kabel van 250 euri hebben als ik net zeg dat er geen verschil is tussen goedkoop en duur. :D

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 03 nov 2010 09:02

Ik had vroeger wel een kabel van mijn pc naar mijn televisie lopen, maar volgens mij was dat een andere televisie, want dit ding is echt onmogelijk.
2 scart-ingangen en dan houdt het op. Maar vroeger gebruikte ik zo'n rood/wit/geel kabeltje voor in de televisie en ik kan wel een scartdingetje kopen waar die kabel dan weer in kan en dan moet het in principe mogelijk zijn, maaaaaar mijn huidige pc is zo freakin' traag tegenwoordig echt niet normaal meer! Ik heb wel een laptop, maar die staat bij mijn vriendin thuis (het is ook onze laptop).

Zoals je ziet ben ik hard toe aan een nieuwe televisie, een nieuwe computer, een Blu-Rayspeler en een hoop geld :)
Ach ja, ik blijf wel gewoon trouw dvd's kopen hoor, geen probleem.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 03 nov 2010 09:45

timdekw schreef:Zoals je ziet ben ik hard toe aan een nieuwe televisie, een nieuwe computer, een Blu-Rayspeler en een hoop geld :)
Ach ja, ik blijf wel gewoon trouw dvd's kopen hoor, geen probleem.
Erg herkenbaar hoor Tim. Ik heb er ook jaren tegenaan zitten hikken... totdat ik het kort geleden zat was. Nu weer helemaal up-to-date. Alleen die nieuwe computer staat nog op de wishlist. Projectje voor volgend jaar als de winstdeling een beetje meevalt in april.

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 03 nov 2010 10:58

Ja ik ben het nog niet extreem zat, het is weleens lastig, maar meer ook niet. Toch zou het voor mij, als filmliefhebber, natuurlijk geweldig zijn om het nieuwste van het nieuwste op filmkijkgebied te hebben staan, maarja misschien in de nabije toekomst.

Ik zal in ieder geval niet wachten op een winstdeling, want dan gebeurt het nooit :)

Winchester73
Filmster
Filmster

Bericht door Winchester73 » 28 sep 2011 05:51

Naast filmliefhebber ook audiofiel, dus is het de regiovrije multi-player OPPO BDP-95 geworden.
Gezien de meer dan uitstekende prijs/kwaliteitverhouding is alles wat OPPO maakt aan te raden.
'Nadeel': verschil tussen DVD en Blu-ray is nu wel erg groot geworden...

Plaats reactie