DVD Profiler

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

DVD Profiler

Bericht door dannyB » 25 sep 2003 17:53

Ik zou graag ook mijn dvd-collectie laten zien aan andere internetgebruikers en filmliefhebbers. Maar ik zou het eerlijk gezegd niet weten hoe dat moet. Ik vind de site nogal ingewikkeld.
Is er iemand die mij daar mee kan helpen??

Alvast bedankt...........

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 25 sep 2003 18:48

iemand ?

Hans
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Hans » 25 sep 2003 18:49

Heb je dvd profiler al gedownload?
(een uur geven voor een reactie is een beetje ongeduldig ;))

Je kunt in DVD Profiler op verschillende manieren toevoegen (CTRL+INS)aan je profiel, maar op basis van het unieke nummer onder de streepjescode geeft de voorkeur.
Als je klaar bent met kiezen en op volgorde zetten kun je alle bijbehorende data ophalen, door op 'Nu toevoegen' te klikken.
Voer je gebruikersnaam en wachtwoord in en druk op 'Next'
Kies daarna voor 'Upload to my profiler' en druk weer op 'Next'.
Je profiel wordt ge-upload (upgeload ;)) en DVD profiler geeft een message als ie klaar is.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 25 sep 2003 19:37

Bedankt Hans, ik zie ook dat DVD profiler veel titels heeft, maar niet allemaal. Dat is wel jammer, zo kan ik niet heel mijn collectie er op zetten. Zo kan ik 2 dvd's niet erop zetten: Kiss Of Death (nicolas cage) en Halloween Ressurraction. :-?

Hans
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Hans » 25 sep 2003 19:54

Ook niet door middel van die streepjescode? Dat verbaast me.

Kiss Of Death:
712626-009917

Halloween Resurrection:
713045-201944

Kloppen deze?

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 25 sep 2003 20:42

Bedankt Hans, ze zijn toegevoegd.

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 07 okt 2003 11:25

hebben jullie dat ook dat sommige films die je invoert in DVD Profiler, niet online staan? Terwijl ik Starship Troopers, Fargo en The Big Lebowski toch echt heb ingevoerd, verschijnen ze maar niet op de site. Nog meer mensen met dat probleem? (besides andere problemen)

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 07 okt 2003 12:05

ruben schreef:hebben jullie dat ook dat sommige films die je invoert in DVD Profiler, niet online staan? Terwijl ik Starship Troopers, Fargo en The Big Lebowski toch echt heb ingevoerd, verschijnen ze maar niet op de site. Nog meer mensen met dat probleem? (besides andere problemen)
Ik bekeek jouw dvd-list eens, en het viel me op dat je wel een aantal muziek DVD's van Bjork hebt, maar Dancer in the Dark nog ontbreekt...
Why :-? Hij staat voor nog geen 10 euro bij de music-store....

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 07 okt 2003 12:10

ruben schreef:hebben jullie dat ook dat sommige films die je invoert in DVD Profiler, niet online staan? Terwijl ik Starship Troopers, Fargo en The Big Lebowski toch echt heb ingevoerd, verschijnen ze maar niet op de site. Nog meer mensen met dat probleem? (besides andere problemen)
Ik neem aan dat je ze wel geupload hebt? Ik heb wel vaker gehad dat als je eenmaal geupload had, het nog een paar uur duurde voordat alles online stond. Meestal staat het echter direct online.

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 07 okt 2003 12:10

Heb je DVD-lijst ook es bekeken (als er 1 schaap .... ;)). Is die DVD van The Cure een beetje ok? Ik heb namelijk ook met dat ding in de hand gestaan maar kon niet beslissen...

-Zeur-

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 07 okt 2003 12:17

KoenZ schreef:
Ik bekeek jouw dvd-list eens, en het viel me op dat je wel een aantal muziek DVD's van Bjork hebt, maar Dancer in the Dark nog ontbreekt...
Why :-? Hij staat voor nog geen 10 euro bij de music-store....
omdat de film mij verschrikkelijk irriteerde. Bjork: _O_ , Lars van Trier: :T , maar dit vond ik een draak. }:

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 07 okt 2003 12:17

ash_ schreef:
Ik neem aan dat je ze wel geupload hebt? Ik heb wel vaker gehad dat als je eenmaal geupload had, het nog een paar uur duurde voordat alles online stond. Meestal staat het echter direct online.
tuurlijk. maar Starship troopers staat er al een paar maanden op...en nog steeds niet online! Volgens mij heb ik wel alle filters uitgezet. Kan het nog iets anders zijn?

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 07 okt 2003 12:18

Zeurdoos schreef:
Heb je DVD-lijst ook es bekeken (als er 1 schaap .... ;)). Is die DVD van The Cure een beetje ok? Ik heb namelijk ook met dat ding in de hand gestaan maar kon niet beslissen...

-Zeur-
tja, het zijn gewoon hun clips he. Best leuk, want ze hebben een aantal erg goeie. De Berlijn Triology dvd kan ik je echter beter aanraden.

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 07 okt 2003 12:23

ruben schreef:
ash_ schreef:
tuurlijk. maar Starship troopers staat er al een paar maanden op...en nog steeds niet online! Volgens mij heb ik wel alle filters uitgezet. Kan het nog iets anders zijn?
Ow je bedoelt dat je zelf profielen van die DVD's hebt ingevoerd en dan aan DVD profiler "gecontribute" hebt? Als dat zo is, dan moet je even in de help functie kijken. Zo'n profiel moet aan enkele eisen voldoen anders wordt hij niet toegevoegd. Zelf heb ik afgelopen weekend het profiel van Once Upon A Time In The West toegevoegd. Geen idee of er genoeg info in staat :)

Ik heb ook ooit cover en back shots van de DVD van Mean Streets toegevoegd (de rest van het profiel bestond al). Als ik het me goed herinner duurt het een paar weken voordat die worden toegevoegd.

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 07 okt 2003 12:26

nee, dat bedoel ik ook niet. Ik heb gewoon dat serial nummer ingevoerd, en dan vindt hij zelf de cover e.d. Geen probleem. Maar dan upload ik hem, en dan staat hij niet in het rijtje, terwijl het aantal DVD's wel klopt (sommige slaat hij dus gewoon over). Ik dacht eerst dat het met filters had te maken, maar volgens mij ook niet

Plaats reactie