DVD Profiler

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 07 okt 2003 12:39

ruben schreef:nee, dat bedoel ik ook niet. Ik heb gewoon dat serial nummer ingevoerd, en dan vindt hij zelf de cover e.d. Geen probleem. Maar dan upload ik hem, en dan staat hij niet in het rijtje, terwijl het aantal DVD's wel klopt (sommige slaat hij dus gewoon over). Ik dacht eerst dat het met filters had te maken, maar volgens mij ook niet
Hmm, heb je na die drie films nog andere films toegevoegd? En werden die wel online gezet?

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 07 okt 2003 12:57

yup

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 21 okt 2003 16:29

Andere vraag: ik heb alweer een tijdje geleden Once Upon A Time In The West gekocht (op 3 oktober om precies te zijn). Hiervan bleek nog geen profiel aanwezig te zijn, dus heb ik dat zelf maar aangemaakt. Ik heb dit profiel ook "gecontribute" maar het lijkt nog steeds niet aan de permanente collectie profiles van DVD profiler te zijn toegevoegd. Heeft iemand anders al een compleet profiel van OUATITW van DVD profiler kunnen downloaden?

robertos
Filmster
Filmster

Bericht door robertos » 22 okt 2003 12:15

ash_ schreef:Andere vraag: ik heb alweer een tijdje geleden Once Upon A Time In The West gekocht (op 3 oktober om precies te zijn). Hiervan bleek nog geen profiel aanwezig te zijn, dus heb ik dat zelf maar aangemaakt. Ik heb dit profiel ook "gecontribute" maar het lijkt nog steeds niet aan de permanente collectie profiles van DVD profiler te zijn toegevoegd. Heeft iemand anders al een compleet profiel van OUATITW van DVD profiler kunnen downloaden?
Ik heb gewoon op titel gezocht ipv de barcode in te tikken.

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 22 okt 2003 13:25

robertos schreef:
ash_ schreef:Andere vraag: ik heb alweer een tijdje geleden Once Upon A Time In The West gekocht (op 3 oktober om precies te zijn). Hiervan bleek nog geen profiel aanwezig te zijn, dus heb ik dat zelf maar aangemaakt. Ik heb dit profiel ook "gecontribute" maar het lijkt nog steeds niet aan de permanente collectie profiles van DVD profiler te zijn toegevoegd. Heeft iemand anders al een compleet profiel van OUATITW van DVD profiler kunnen downloaden?
Ik heb gewoon op titel gezocht ipv de barcode in te tikken.
Ja dat heb ik ook geprobeerd (net nog, alle files geupdate) maar daar staat hij bij mij niet tussen... :-?

Kenji
Regisseur
Regisseur

Bericht door Kenji » 22 okt 2003 14:00

ash_ schreef:Ja dat heb ik ook geprobeerd (net nog, alle files geupdate) maar daar staat hij bij mij niet tussen... :-?
Frau Klebb! _O_ Recentelijk nog schoenen wezen kopen?

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 22 okt 2003 16:34

Bolo schreef:
ash_ schreef:Ja dat heb ik ook geprobeerd (net nog, alle files geupdate) maar daar staat hij bij mij niet tussen... :-?
Frau Klebb! _O_ Recentelijk nog schoenen wezen kopen?
Zeker, de mode (puntlaarzen) was helemaal naar mijn smaak ;)

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 01 mar 2004 13:49

Kunnen er trouwens nog meer mensen geen connectie maken met de database van DVD profiler? Bij mij lukt dit al een paar dagen niet en kan ik mijn nieuwe DVD's dus niet toevoegen.

gielpeeters
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door gielpeeters » 01 mar 2004 14:03

ash_ schreef:Kunnen er trouwens nog meer mensen geen connectie maken met de database van DVD profiler? Bij mij lukt dit al een paar dagen niet en kan ik mijn nieuwe DVD's dus niet toevoegen.
Idd, de website van DVD Profiler werkt bij mij ook niet. Ik neem aan dat ze bezig zijn met onderhoud / vernieuwing ofzo. Er staat nu op de site "DVDProfiler.com is temporarily unavailable as we perform routine maintenance. Please check back in a few minutes." ... nou ja, een paar minuten, of een paar dagen ???

Hans
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Hans » 01 mar 2004 16:57

gielpeeters schreef:
ash_ schreef:Kunnen er trouwens nog meer mensen geen connectie maken met de database van DVD profiler? Bij mij lukt dit al een paar dagen niet en kan ik mijn nieuwe DVD's dus niet toevoegen.
Idd, de website van DVD Profiler werkt bij mij ook niet. Ik neem aan dat ze bezig zijn met onderhoud / vernieuwing ofzo. Er staat nu op de site "DVDProfiler.com is temporarily unavailable as we perform routine maintenance. Please check back in a few minutes." ... nou ja, een paar minuten, of een paar dagen ???
Dagen is vast weken... hij deed het eind vorige week al niet.
Het ligt dus niet aan mijn connectie... :lol:

gielpeeters
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door gielpeeters » 10 mar 2004 10:11

Doet het weer, maar (bij mij) extreem langzaam. Tijd dus voor een nieuwe upgrade 8)

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 10 mar 2004 12:02

gielpeeters schreef:Doet het weer, maar (bij mij) extreem langzaam. Tijd dus voor een nieuwe upgrade 8)
Waarschijnlijk zit iedereen nu zijn profile up te daten vandaar dat hij zo langzaam is. Als ik het goed lees hebben ze een enorme hardware crash gehad vandaar de lange downtime.

Hans Olo
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Hans Olo » 18 dec 2004 11:14

Heeft iemand de dvd van Lord of the Rings: Return of the King S.E.E. al kunnen toevoegen in profiler? (staat er niet tussen?)

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 18 dec 2004 12:07

Hans Olo schreef:Heeft iemand de dvd van Lord of the Rings: Return of the King S.E.E. al kunnen toevoegen in profiler? (staat er niet tussen?)
vorige week lukte het bij mij ook niet :(
Ik ga het nog maar eens proberen.

Hans Olo
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Hans Olo » 18 dec 2004 12:53

Ik vind het tever gaan om hem zelf aan de database toe te voegen.
Daarbij heb ik geen scanner.

Plaats reactie