DVD Profiler

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 18 dec 2004 18:25

Heb probleempje met DVD-profiler...als ik een film wil toevoegen of de onlinelijst wil verversen geeft hij aan geen bestanden te kunnen downloaden..ik kan dus niet meer mijn collectie uitbreiden...

Wat is er aan de hand?

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 19 dec 2004 21:07

dannyB schreef:Heb probleempje met DVD-profiler...als ik een film wil toevoegen of de onlinelijst wil verversen geeft hij aan geen bestanden te kunnen downloaden..ik kan dus niet meer mijn collectie uitbreiden...

Wat is er aan de hand?
He, dat is leuk. Ik heb precies hetzelfde :)

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 19 dec 2004 21:09

Guido schreef:
dannyB schreef:Heb probleempje met DVD-profiler...als ik een film wil toevoegen of de onlinelijst wil verversen geeft hij aan geen bestanden te kunnen downloaden..ik kan dus niet meer mijn collectie uitbreiden...

Wat is er aan de hand?
Nou, echt leuk vind ik het niet...het is nogal irritant...maar, niemand hier die weet wat er kan zijn en hoe het op te lossen is?

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 19 dec 2004 23:00

dannyB schreef:
Guido schreef:

Wat is er aan de hand?
Nou, echt leuk vind ik het niet...het is nogal irritant...maar, niemand hier die weet wat er kan zijn en hoe het op te lossen is?
Er is een nieuwe versie (2.3) uit die je moet downloaden (kost niks) als je die hebt is der niks aan de hand. Klik op Online (boven in je scherm) en daarna op Programma Updates. De rest wijst zich vanzelf.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 20 dec 2004 17:09

Vleeshaak schreef:
dannyB schreef:
Guido schreef: He, dat is leuk. Ik heb precies hetzelfde :)
Er is een nieuwe versie (2.3) uit die je moet downloaden (kost niks) als je die hebt is der niks aan de hand. Klik op Online (boven in je scherm) en daarna op Programma Updates. De rest wijst zich vanzelf.
Heb de update, maar het probleem doet zich nog steeds voor... :-?

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 24 dec 2004 13:29

dannyB schreef:
Vleeshaak schreef:
dannyB schreef: Nou, echt leuk vind ik het niet...het is nogal irritant...maar, niemand hier die weet wat er kan zijn en hoe het op te lossen is?
Heb de update, maar het probleem doet zich nog steeds voor... :-?
bij mij doet hij het nu goed :)

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 06 mei 2005 23:51

Daddy's got a brandnew toy:
Afbeelding

Voor wie het niet herkent, het is een barcodescanner. Laat verjaardagscadeautje, heeft m'n vader ergens kunnen regelen. En verrek, het werkt perfect in DVD-profiler! Enige nadeel: ik heb net enkele weken geleden zo'n 70 aanvullingen op m'n collectie handmatig ingevoerd...

reintje
Bijrol
Bijrol

Bericht door reintje » 07 mei 2005 13:16

Hallo iedereen, ik heb drignend hulp nodig .

Ik wil een dvd profiler aanmaken,maar ik weet er helemaal niets van misschien kan iemand mij helpen?

op dvdprofiler.com heb ik mij ingeschren maar verder weet ik ni hoe of waar ik de dvd tittels er in moet zetten , wat het adres van mijn profiler is ,... kan iemand mij helpen ?
dank bij voorbaad!

reintje
Bijrol
Bijrol

Bericht door reintje » 07 mei 2005 13:16

Hallo iedereen, ik heb dringend hulp nodig .

Ik wil een dvd profiler aanmaken,maar ik weet er helemaal niets van misschien kan iemand mij helpen?

op dvdprofiler.com heb ik mij ingeschren maar verder weet ik ni hoe of waar ik de dvd tittels er in moet zetten , wat het adres van mijn profiler is ,... kan iemand mij helpen ?
dank bij voorbaad!

reintje
Bijrol
Bijrol

Bericht door reintje » 07 mei 2005 14:19

ok, ik ben ondertussen als ERGENS geraakt, of ik juist zit weet ik niet , nu vragen ze mijn registratie sleutel , misschien domme vraag maar wat bedoelen ze ? :oops:

reintje
Bijrol
Bijrol

Bericht door reintje » 07 mei 2005 14:27

iemand?????? :D :oops: :)

Hans Olo
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Hans Olo » 07 mei 2005 15:13

Hans schreef:Je kunt in DVD Profiler op verschillende manieren toevoegen (CTRL+INS)aan je profiel, maar op basis van het unieke nummer onder de streepjescode geeft de voorkeur.
Als je klaar bent met kiezen en op volgorde zetten kun je alle bijbehorende data ophalen, door op 'Nu toevoegen' te klikken.
Voer je gebruikersnaam en wachtwoord in en druk op 'Next'
Kies daarna voor 'Upload to my profiler' en druk weer op 'Next'.
Je profiel wordt ge-upload (upgeload ;)) en DVD profiler geeft een message als ie klaar is.
Je registratienummer staat in de mail die je van dvdprofiler hebt ontvangen.

reintje
Bijrol
Bijrol

Bericht door reintje » 07 mei 2005 15:22

ja? OFWEL KAN IK NIET LEZEN MAAR DIT ISMIJN MAIL DIE IK METTEEN NA DAT IK ME HEB INGESCHREVEN ONTVANGEN HEB/

rein,

Thanks for creating an account at InterVocative Software!

To complete your account activation, please click here.

Please note: This link is for account activation only. To access the site in the future, visit www.intervocative.com and select 'Sign In'.

Dat is alles waar staat mijn registratienummer dan?

JJvalaya
Filmster
Filmster

Bericht door JJvalaya » 07 mei 2005 15:26

reintje schreef:ja? OFWEL KAN IK NIET LEZEN MAAR DIT ISMIJN MAIL DIE IK METTEEN NA DAT IK ME HEB INGESCHREVEN ONTVANGEN HEB/

rein,

Thanks for creating an account at InterVocative Software!

To complete your account activation, please click here.

Please note: This link is for account activation only. To access the site in the future, visit www.intervocative.com and select 'Sign In'.

Dat is alles waar staat mijn registratienummer dan?

Als ik jou was zou ik eens lekker dit gedeelte van de site van intervocative gaan doorlezen: http://www.intervocative.com/Support.aspx

reintje
Bijrol
Bijrol

Bericht door reintje » 07 mei 2005 15:36

:-?

Plaats reactie