Blokker

Plaats reactie
Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Blokker

Bericht door Duikboot » 24 jan 2011 01:00

Ik haat ze beide niet, ik heb gewoon niks met Batman :P

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 13 okt 2011 20:06

De Blokker is weer 's bezig om bakken vol met dvd's à 3 voor €10 de winkel uit te werken.
Blijkbaar hebben ze deze van het distributiecentrum ontvangen en niet alleen uit hun eigen magazijn van de stellingen getrokken want ik zag divers vers bloed.

Niet ongehoord verrassend materiaal dat je portefeuille deze maand voortijdig leegschudt.
Het mooiste exemplaar was "Being There" uit 1978 van Hal Ashby met een glansrol Peter Sellers in een veelgeprezen film naar het boek van Jerzy Kosinski. Ondanks ('of omdat' zei opa...) dat de film inmiddels 32 lentes telt, heeft de film alhier slechts een armzalig tiental ratings.

Daarnaast heb ik Dangerous Liasons, LA Confidential en Lee People Migrateur (Winged Migration).

Dus als je nog een lampje of pollepel gaat halen, zou het de moeite lonen om even een blik in de kunststof bakken te gooien.

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 13 okt 2011 20:48

Dr. Strangelove schreef:Daarnaast heb ik Dangerous Liasons, LA Confidential en Lee People Migrateur (Winged Migration).

Dus als je nog een lampje of pollepel gaat halen, zou het de moeite lonen om even een blik in de kunststof bakken te gooien.
LA Confidential heb ik ook net daar gehaald. :P

Muzzie
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Muzzie » 08 mei 2012 13:05

Luc Besson Collection (7 films), 15 eurie
5 Spike Lee Joints, 10 eurie

Plaats reactie